שאלות...

מצב
הנושא נעול.

NNN747

New member
שאלות...

שאלות...
להלן כמה שאלות שעניינו אותי: 1. מתי יפתח קו רכבת ישיר נהרייה- חיפה- תל-אביב-בית שמש- ירושלים? 2. האם בעתיד רכבות חוץ מדגם איסי 3 יעבדו על הקו בירושלים? 3. מתי צפויים להגיע שאר המערכים השוודים? 4. האם מתכוונים לשפץ את תחנת נהרייה- לבנות אוטמים נורמליים במקום חומת בטון ושער סגור שממנו פעם היה ההמשך לבצת? מדוע לא עושים את זה? האם צפוי בעתיד המשך לקו? תודה מראש, NNN747
 

dogo argentino

New member
תשובות:

שאלות...
להלן כמה שאלות שעניינו אותי: 1. מתי יפתח קו רכבת ישיר נהרייה- חיפה- תל-אביב-בית שמש- ירושלים? 2. האם בעתיד רכבות חוץ מדגם איסי 3 יעבדו על הקו בירושלים? 3. מתי צפויים להגיע שאר המערכים השוודים? 4. האם מתכוונים לשפץ את תחנת נהרייה- לבנות אוטמים נורמליים במקום חומת בטון ושער סגור שממנו פעם היה ההמשך לבצת? מדוע לא עושים את זה? האם צפוי בעתיד המשך לקו? תודה מראש, NNN747
תשובות:
1. לא מתכונן בעתיד הקרוב שזה יתקיים כי הקו לירושלים יוצא מהוד השרון כפר סבא ולכן אי אפשר 2. בשלב הזה רק הIC3 יכול לעלות לירושלים מפני שהקו לירושלים לא מחושמל ולכן רק מערכי הIC יכולים לעלות 3. כל המערכים כבר בארץ .( אני חושב...) 4. לא נראה לי ....
 

mucool2

New member
הערות

תשובות:
1. לא מתכונן בעתיד הקרוב שזה יתקיים כי הקו לירושלים יוצא מהוד השרון כפר סבא ולכן אי אפשר 2. בשלב הזה רק הIC3 יכול לעלות לירושלים מפני שהקו לירושלים לא מחושמל ולכן רק מערכי הIC יכולים לעלות 3. כל המערכים כבר בארץ .( אני חושב...) 4. לא נראה לי ....
הערות
2. אין שום קשר לחשמול. אין בכלל קווי רכבת חשמליים בארץ. הסיבה לכך שרק IC3 עולים לירושלים נדונה כאן בהרחבה בשבוע האחרון בכמה שרשורים, ולא קשה למצוא. 3. לא כל המערכים בארץ. עד עכשיו הגיעו רק 2 מתוך 9. ככל הידוע לי, מערך נוסף אמור להגיע בימים הקרובים.
 

idos2

New member
תשובה

שאלות...
להלן כמה שאלות שעניינו אותי: 1. מתי יפתח קו רכבת ישיר נהרייה- חיפה- תל-אביב-בית שמש- ירושלים? 2. האם בעתיד רכבות חוץ מדגם איסי 3 יעבדו על הקו בירושלים? 3. מתי צפויים להגיע שאר המערכים השוודים? 4. האם מתכוונים לשפץ את תחנת נהרייה- לבנות אוטמים נורמליים במקום חומת בטון ושער סגור שממנו פעם היה ההמשך לבצת? מדוע לא עושים את זה? האם צפוי בעתיד המשך לקו? תודה מראש, NNN747
תשובה
סביר להניח שזה יקרה לאחר פתיחת קו הרכבת החדש לירושלים אי שם שם בעתיד נכון להיום זמן ההחלפה לנוסעים מחיפה מרכז לירושלים הוא פחות מ10 דקות, ואם תיקח בחשבון שהרכבת ממשיכה לבאר שבע או לנתב"ג, תחנות פעילות לא פחות תראה שאין שום סיבה הגיונית לעשות שינויים ולהמשיך את הרכבות דווקא לירושלים.
 

dogo argentino

New member
תיקון : 30 דקות

תשובה
סביר להניח שזה יקרה לאחר פתיחת קו הרכבת החדש לירושלים אי שם שם בעתיד נכון להיום זמן ההחלפה לנוסעים מחיפה מרכז לירושלים הוא פחות מ10 דקות, ואם תיקח בחשבון שהרכבת ממשיכה לבאר שבע או לנתב"ג, תחנות פעילות לא פחות תראה שאין שום סיבה הגיונית לעשות שינויים ולהמשיך את הרכבות דווקא לירושלים.
תיקון : 30 דקות
 

dogo argentino

New member
זה לא תלוי ברכבת :

תלוי איזה רכבת לוקחים
זה לא תלוי ברכבת :
כי עם אני רוצה לנסוע לירושלים ממוצקין לירושלים אני לא יוכל להחליף בשום תחנה אני צריך לקחת את הרכבת של 4:18 לפנות בוקר בשביל להגיע ב7:00 בבוקר לירושלים , הרכבת צריכב להתבייש בזה שאין לנו תושבי הצפון רכבת ישירה או לפחות נחליף בלוד יד שהרכבת תגיע פשוט אני צריך להחליף לפחות 4 רכבות בשביל להגיע לירושלים במילה אחת בושה !
 

mucool2

New member
א. אני לא מבין מה הבעיה

זה לא תלוי ברכבת :
כי עם אני רוצה לנסוע לירושלים ממוצקין לירושלים אני לא יוכל להחליף בשום תחנה אני צריך לקחת את הרכבת של 4:18 לפנות בוקר בשביל להגיע ב7:00 בבוקר לירושלים , הרכבת צריכב להתבייש בזה שאין לנו תושבי הצפון רכבת ישירה או לפחות נחליף בלוד יד שהרכבת תגיע פשוט אני צריך להחליף לפחות 4 רכבות בשביל להגיע לירושלים במילה אחת בושה !
א. אני לא מבין מה הבעיה
הרכבת של 4:18 ממוצקין מגיעה לת"א מרכז ב-5:33, הרכבת לירושלים יוצאת ב-5:39. זמן ההמתנה: 6 דקות. מה התלונה בדיוק? הרכבות האחרות פחות נוחות. זה מה יש. אי אפשר לרצות את כולם, וממילא הקו הנוכחי לא מיועד לנסיעות כאלה. ניאלץ כולנו לחכות לקו המהיר. ב. אם בכ"ז אתה מעוניין להגיע לירושלים בתח"צ, האפשרויות הבאות יותר אטרקטיביות (מבחינת זמן הנסיעה, לא בטוח לגבי המחיר): רכבת עד ת"א-מרכז וקו 480 לירושלים, רכבת לחיפה-חוף הכרמל וקו 940.
 

dogo argentino

New member
הבעיה היא :

א. אני לא מבין מה הבעיה
הרכבת של 4:18 ממוצקין מגיעה לת"א מרכז ב-5:33, הרכבת לירושלים יוצאת ב-5:39. זמן ההמתנה: 6 דקות. מה התלונה בדיוק? הרכבות האחרות פחות נוחות. זה מה יש. אי אפשר לרצות את כולם, וממילא הקו הנוכחי לא מיועד לנסיעות כאלה. ניאלץ כולנו לחכות לקו המהיר. ב. אם בכ"ז אתה מעוניין להגיע לירושלים בתח"צ, האפשרויות הבאות יותר אטרקטיביות (מבחינת זמן הנסיעה, לא בטוח לגבי המחיר): רכבת עד ת"א-מרכז וקו 480 לירושלים, רכבת לחיפה-חוף הכרמל וקו 940.
הבעיה היא :
שאם אני צריך להיות רק ב10 בבוקר בירושלים אז אין רכבות ממוצקין לירושלים
 

idos2

New member
לא כולם יכולים להיות מרוצים!

הבעיה היא :
שאם אני צריך להיות רק ב10 בבוקר בירושלים אז אין רכבות ממוצקין לירושלים
לא כולם יכולים להיות מרוצים!
בשעה הנ"ל יש לך רכבת מחיפה מרכז עם זמן המתנה בתל אביב של 9 דקות. אגב, הרכבת המהירה שיוצאת ממוצקין ב6:52 יוצאת מחיפה רק 5 דקות לפני זאת שאתה צריך בשביל ההחלפה האידיאלית לנתב"ג, ככה שבפועל את אותה חצי שעה אתה מבזבז בכל מקרה, פעם זה בהמתנה בתל אביב ופעם בנסיעה ועצירה בתחנות הביניים.
 

OMER G17

New member
אויי...סוף העולם..תיסע באוטובוס!!!!

הבעיה היא :
שאם אני צריך להיות רק ב10 בבוקר בירושלים אז אין רכבות ממוצקין לירושלים
אויי...סוף העולם..תיסע באוטובוס!!!!
הרכבת לי-ם כמו שכבר כתבתי לא עונה על הצרכים של כולם ואם אתה ממהר אז אל תיסע בה...סע באוטובוס או ברכב שלך
 

OMER G17

New member
אין סיבה שתהיה רכבת כזאת...

תשובה
סביר להניח שזה יקרה לאחר פתיחת קו הרכבת החדש לירושלים אי שם שם בעתיד נכון להיום זמן ההחלפה לנוסעים מחיפה מרכז לירושלים הוא פחות מ10 דקות, ואם תיקח בחשבון שהרכבת ממשיכה לבאר שבע או לנתב"ג, תחנות פעילות לא פחות תראה שאין שום סיבה הגיונית לעשות שינויים ולהמשיך את הרכבות דווקא לירושלים.
אין סיבה שתהיה רכבת כזאת...
זה גם ככה ממש אבל ממש לא אטרקטיבי..מי שרוצה לנסוע ברכבת לי-ם מת"א זה גם ככה לא מישהו שממהר יותר מידי...אז הוא יחכה כמה דקות בת"א...לא ייקרה כלום
 
רכבות בנהריה וקרונועי IC3

שאלות...
להלן כמה שאלות שעניינו אותי: 1. מתי יפתח קו רכבת ישיר נהרייה- חיפה- תל-אביב-בית שמש- ירושלים? 2. האם בעתיד רכבות חוץ מדגם איסי 3 יעבדו על הקו בירושלים? 3. מתי צפויים להגיע שאר המערכים השוודים? 4. האם מתכוונים לשפץ את תחנת נהרייה- לבנות אוטמים נורמליים במקום חומת בטון ושער סגור שממנו פעם היה ההמשך לבצת? מדוע לא עושים את זה? האם צפוי בעתיד המשך לקו? תודה מראש, NNN747
רכבות בנהריה וקרונועי IC3
שירות רכבות ישיר בין נהריה לירושלים יופעל ברגע שרכבת ישראל תחליט שהדבר נחוץ - אין כל הגבלה טכנית להפעיל שירות כזה כבר היום, אולם מטעמים תפעוליים ושיווקיים/כלכליים, בחרה רכבת ישראל שלא לעשות כן. אני לא מכיר תוכניות מיידיות לשירות כזה, אולם אם הבנתי נכון, אזי כשיפתח הקו החדש לירושלים יופעלו חלק מהרכבות בו מנהריה (בהנחה שסוגיות של חשמול/אי-חשמול לא יפריעו). אין כיום תוכנית להפעיל רכבות שאינן קרונועים מדגם IC3 בקו הישן לירושלים, למעט רכבות משא ורכבות עם קרונות נוסעים קצרים. את העתיד אינני יודע עדיין לחזות. היום נפרק באשדוד מערך IC3 שוודי נוסף, וכמו שנכתב באתר 'חדשות הרכבת', כלל התשעה אמורים להגיע לארץ עד סוף ספטמבר לפי החוזה. בימים אלו אמור להתחיל פרויקט שדרוג תחנת נהריה, שמתרכז בהרחבתה (לפחות 3 מסילות, אם כי אני לא מכיר את התוכנית המדויקת). אני מקווה מאוד שלא ייבנו אוטם במקום השער הקיים, ולו בכדי להשאיר את הקו הסגור לבצת מחובר לרשת - ברגע שיינתקו אותו, יש להניח שיעלם די מהר, ואז יהיה קשה מאוד להחזיר אותו פעם (לדוגמה, בשביל רכבת פנימית לאיזור נהריה-עכו, אם מישהו יחשוב שזה דרוש פעם). כמו שכתבתי בהודעה אחרת אתמול, הקו לבצת לא אמור להיות משולב בקו עתידי ללבנון, וכמו שרמזתי במשפט הקודם, אין כרגע תוכניות של ממש עבורו.
 

skooozy

New member
היי חן, מה שלומך? אז אתה-

רכבות בנהריה וקרונועי IC3
שירות רכבות ישיר בין נהריה לירושלים יופעל ברגע שרכבת ישראל תחליט שהדבר נחוץ - אין כל הגבלה טכנית להפעיל שירות כזה כבר היום, אולם מטעמים תפעוליים ושיווקיים/כלכליים, בחרה רכבת ישראל שלא לעשות כן. אני לא מכיר תוכניות מיידיות לשירות כזה, אולם אם הבנתי נכון, אזי כשיפתח הקו החדש לירושלים יופעלו חלק מהרכבות בו מנהריה (בהנחה שסוגיות של חשמול/אי-חשמול לא יפריעו). אין כיום תוכנית להפעיל רכבות שאינן קרונועים מדגם IC3 בקו הישן לירושלים, למעט רכבות משא ורכבות עם קרונות נוסעים קצרים. את העתיד אינני יודע עדיין לחזות. היום נפרק באשדוד מערך IC3 שוודי נוסף, וכמו שנכתב באתר 'חדשות הרכבת', כלל התשעה אמורים להגיע לארץ עד סוף ספטמבר לפי החוזה. בימים אלו אמור להתחיל פרויקט שדרוג תחנת נהריה, שמתרכז בהרחבתה (לפחות 3 מסילות, אם כי אני לא מכיר את התוכנית המדויקת). אני מקווה מאוד שלא ייבנו אוטם במקום השער הקיים, ולו בכדי להשאיר את הקו הסגור לבצת מחובר לרשת - ברגע שיינתקו אותו, יש להניח שיעלם די מהר, ואז יהיה קשה מאוד להחזיר אותו פעם (לדוגמה, בשביל רכבת פנימית לאיזור נהריה-עכו, אם מישהו יחשוב שזה דרוש פעם). כמו שכתבתי בהודעה אחרת אתמול, הקו לבצת לא אמור להיות משולב בקו עתידי ללבנון, וכמו שרמזתי במשפט הקודם, אין כרגע תוכניות של ממש עבורו.
היי חן, מה שלומך? אז אתה-
רציני בנוגע לנהריה???? פרוייקט ההכפלה/הרחבת התחנה אומר להתחיל ממש בימים הקרובים??? אתה לא יודע כמה זמן חיכיתי לשלטים על תחילת העבודות להרחבת התחנה ובמיוחד להכפלת המסילה. האם ההכפלה אמורה להתחיל גם כן בקרוב?? (מצטער על ההתלהבות,אני סוחב את זה שנים...
)
 

NNN747

New member
תודה רבה!!, לכל מי שענה לי וסיפק...

היי חן, מה שלומך? אז אתה-
רציני בנוגע לנהריה???? פרוייקט ההכפלה/הרחבת התחנה אומר להתחיל ממש בימים הקרובים??? אתה לא יודע כמה זמן חיכיתי לשלטים על תחילת העבודות להרחבת התחנה ובמיוחד להכפלת המסילה. האם ההכפלה אמורה להתחיל גם כן בקרוב?? (מצטער על ההתלהבות,אני סוחב את זה שנים...
)
תודה רבה!!, לכל מי שענה לי וסיפק...
את סקרונותי!!
 
הרחבת תחנת נהריה

היי חן, מה שלומך? אז אתה-
רציני בנוגע לנהריה???? פרוייקט ההכפלה/הרחבת התחנה אומר להתחיל ממש בימים הקרובים??? אתה לא יודע כמה זמן חיכיתי לשלטים על תחילת העבודות להרחבת התחנה ובמיוחד להכפלת המסילה. האם ההכפלה אמורה להתחיל גם כן בקרוב?? (מצטער על ההתלהבות,אני סוחב את זה שנים...
)
הרחבת תחנת נהריה
התכוונתי ל-'ימים אלה' במובן הרחב של המילה - כלומר בעתיד הקרוב. אין לי פרטים מדויקים יותר. בכל מקרה, הפרויקט מבוצע כחלק מפרויקט הכפלת הקו לנהריה.
 

ani88

New member
נצל"ש צריכה עזרה../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

שאלות...
להלן כמה שאלות שעניינו אותי: 1. מתי יפתח קו רכבת ישיר נהרייה- חיפה- תל-אביב-בית שמש- ירושלים? 2. האם בעתיד רכבות חוץ מדגם איסי 3 יעבדו על הקו בירושלים? 3. מתי צפויים להגיע שאר המערכים השוודים? 4. האם מתכוונים לשפץ את תחנת נהרייה- לבנות אוטמים נורמליים במקום חומת בטון ושער סגור שממנו פעם היה ההמשך לבצת? מדוע לא עושים את זה? האם צפוי בעתיד המשך לקו? תודה מראש, NNN747
נצל"ש צריכה עזרה

איזה אוטובוס מגיע מאונ' ת"א לבת ים לטיילת או לקניון?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה