שאלות שמחפשות תשובות

אנדואית

New member
היי - לבנות האנדומטיוזיס

יש לי שאלה קצת מביכה גם לכם יש כאבים בזמן הסקס ? איך אתם מתגברים ?
 
אחרי הפסקה קצרה חזרתי עם השאלה

ערב טוב בנות! לאחרונה לא כתבתי אך נכנסתי לפורום ועקבתי אחרי שאלות ותשובות שלכן. אני אחרי ניסיון שני שלא הצליח. התחלתי לדמם 5 ימים אחרי החזרה. למרות התמיכה של זריקות ונרות שקיבלתי הדימום לא פסק. בIVF אמרו לי שזה מוזר. מאז שבועים היה לי מחזור. האם זה נורמלי? יש לי טור לרופא בIVF בשבוע הבא,ואני לא יודעת האם כדאי להבדק כבר עכשיו אצל רופא שלי. מניסיוני הבנתי שבביקור רופא בIVF הוא לא ממהר לבדוק אותי או לעשות US. אני מבינה שהוא רק כותב פרוטוקול ומשוחח. האם אני יכולה לבקש שיבדוק אותי ויעשה US בזמן הביקור שלי אצלו? והשאלה האחרונה האם יש רופא טוב שמקבל בפתח תקוה? בדקתי כמה רופאים שברשימה של פורום.לא מצאתי עדין. אני מחפשת רופא טוב בפתח תקוה שעובד עם מאוחדת. סליחה שהיה ארוך ותודה על העזרה
 
שאלה לירושלמיות שביננו

אני מעוניינת להבדק באופן פרטי אצל פרופ' סימון מעין כרם (מאחר שתור אליו יש רק בעוד חודש...). אשמח אם מישהי תוכל לומר לי איך אני יכולה לצור איתו קשר באופן פרטי. תודה!!!
 

shnufi

New member
מעקב זקיקים עם הפניה של זיידמן?

מישהי יודעת אם בברנר בת"א מקבלים הפניה של זיידמן למעקב זקיקים? תגידו לי שכן!!!
 
שאלה

החזרת עוברים מוקפאים מתבצעת במחזור סדיר שלושה ימים לאחר הביוץ כלומר בערך ביום ה 17, (במחזור של כ 28 יום), אז מדוע אומרים לבצע בדיקה לאחר 12 יום הרי המחזור יגיע קודם לכן אם אין הריון
 
../images/Emo103.gifמבצע!!!

הרופא מעביר אותי מהטיפול הקרוב לגונל F, אלא שנשארו לי 26 אמפולות של מנוגון (תוקף: מאי 2006). אמכור אותן בהוזלה משמעותית. אני ברמת גן. צרו קשר
 
מחפשת פיוריגון פן

אתמול אמר לי הרופא לעבור מאיקקלומין לזריקות פיוריגון. מחרתיים עלי להתחיל ואני קצת בלחץ. לא מצאתי פיוריקון פן להזרקה עצמית בבתי מרקחת של המאוחדת ברמת גן ובני ברק. התקשרתי לכמה סופר פארמים ואין להם. מישהי יודעת איפה ניתן לקנות זאת? האם זה בסל הבריאות של המאוחדת? האם זה יקר? מודה מראש על התשובה קריסטין
 

נטע לי25

New member
היי קרן השמש...

אני יכולה לענות רק לגבי השאלה האחרונה... אני מטופלת של קופ"ח מאוחדת בפתח תקווה אצל רופא בשם ד"ר מנשה יחזקאל. קיבלתי עליו המלצה מאחת הבנות בפורום (שבנתיים כבר נכנסה להריון אחרי IVF אצלו), בינתיים אני מאוד מרוצה, אבל אני יודעת שיש פה משהי שהיתה אצלו ולא היתה מרוצה בכלל... אז אני יכולה לדבר רק בשם עצמי, ולומר שגם אני וגם בעלי מרוצים מהיחס, מהזמינות שלו תמיד שצריך, והוא עושה רושם אחראי, שלא ממהר לתת תרופות, ובודק כל דבר כמה פעמים. את מוזמנת לפנות אלי במסר לעוד פרטים אם את רוצה... בהצלחה!!!
 

נועם@בת

New member
החזרת עוברים מתרחשת יומיים או

תשובה מהימנה מקבלים 12 יום אחרי ההפריה. אין כאן חשיבות ליום הביוץ, אלא לגודל העוברים. אם הוחזרו עוברים בני 3 ימים כלומר בני 8 תאים, אז 11 יום אחרי כן צפויה תשובה מהימנה. אלא שלמוקפאים יש נטיה להראות רמות בטא נמוכות לפעמים, לכן שווה לחכות עוד יום ולחסוך מתח מיותר. נועם
 

2אנה

New member
את הפיוריגון פן יש להזמין

בבית המרקחת של קופת החולים עצמה. הוא אמור להגיע מקסימום תוך 24 שעות. אם זה דחוף לך מאוד אני אנסה לאתר לך טלפון חירום של החברה המשווקת והם ידאגו לך לעט בדחיפות.
 
נגמר המבצע. בינתיים.

התחרטתי. בינתיים אשמור את האמפולות אצלי. אולי יחליפו לי בחזרה... נקווה שלא יהיה צורך. סליחה על הטרחנות ובהצלחה לכולנו
 

אמאלה2

New member
היבואן זו חברת אורגנון

נמצאים ברח' ברקת 10 בפתח תקווה. טל: 03-9294900 אני בזמנו השגתי בסוף מהם. מאוד נחמדים וציידו אותי בדיסק הסבר, חוברות ושאר ירקות.
 

נועם@בת

New member
ברוך שובך קרן

יש מקום לדון עם הרופא למה היה דימום, ומה אפשר לעשות כדי למנוע אותו. למה את רוצה שיבדוק אותך? מה את מצפה למצוא? בכל מקרה, אם את מרגישה שאתר וצה בדיקה, פשוט תבקשי ממנו. בהצלחה נועם
 
למעלה