היי קרן השמש...
אני יכולה לענות רק לגבי השאלה האחרונה... אני מטופלת של קופ"ח מאוחדת בפתח תקווה אצל רופא בשם ד"ר מנשה יחזקאל. קיבלתי עליו המלצה מאחת הבנות בפורום (שבנתיים כבר נכנסה להריון אחרי IVF אצלו), בינתיים אני מאוד מרוצה, אבל אני יודעת שיש פה משהי שהיתה אצלו ולא היתה מרוצה בכלל... אז אני יכולה לדבר רק בשם עצמי, ולומר שגם אני וגם בעלי מרוצים מהיחס, מהזמינות שלו תמיד שצריך, והוא עושה רושם אחראי, שלא ממהר לתת תרופות, ובודק כל דבר כמה פעמים. את מוזמנת לפנות אלי במסר לעוד פרטים אם את רוצה... בהצלחה!!!