שאלות של צעירים..

Rachel1987

New member
שאלות של צעירים.. ../images/Emo9.gif

1. כדי להוריד ארטוורק של אלבום מסויים אני חייבת שיהיה לי חשבון באייטונס? 2. כדי שיהיה לי חשבון באייטונס אני חייבת למסור את פרטי כרטיס האשראי שלי? :\ 3. מאיזו סיבה האייטונס לא נותן לי לשנות את השם של הארטיסט בחלק מהשירים? o_O תודה רבה !!
 

AYELET1

New member
2. גם כאן

http://www.pdace.com/kb/kb.php?kb=482 3. באיזה מכשיר מדובר ? (דגם) האם השיר הועלה באמצעות מחשב אחר? כי אז בדגמי מכשירים מסויימים (אייפוד טאץ ואייפון למשל) לא ניתן לערוך אותם או אף להעלות שירים נוספים ממחשב אחר (בלי למחוק את כל השירים שכבר הועלוׂ)
 

Rachel1987

New member
תודה על התשובות! :)

מדובר בטאץ' דור 3.. אבל עדיין לא העברתי את השירים למכשיר בכלל..אני עדיין בשלב של סינכרון השירים שעל המחשב לאייטונס.. :\ אין לי מושג למה זה לא נותן לי לערוך חלק מהשירים ..אולי אני אוסיף אותם מחדש פשוט.. יש לי עוד שאלה.. האם מומלץ לעדכן לגרסא 4.1 או שעדיף להישאר עם הגרסא הקיימת?
 

Kryptonite

New member
נצל"ש - למישהו יש המלצה על תוכנה למק

להמרת סרטים לאייפון (ל - mp4)? אני לא מצליח למצוא תוכנה חינמית שתעשה את העבודה כמו שצריך.
 
למעלה