הושיעו נא! ../images/Emo92.gif
פתאום קמה בחורה בבוקר, מחליטה לצאת לרוץ, וחוזרת עם יבלות כואבות בצד הבוהן הגדולה של כל רגל. כאן המקום להקדים ולומר שהנעליים לא חדשות, לא לוחצות, ועד היום לא עשו אף בעיה, והגרביים הן גרבי ריצה מיוחדות של אולטימקס, שהן הגרביים היחידות שעימן אני רצה מאז שגיליתי אותן, לפני ארבע שנים. לפי דעתי, לא הנעליים ולא הגרביים הגיעו לסוף דרכן. פוצצתי את היבלות (הן מזן היבלות המלאות בנוזל), ועכשיו כמובן שהן כואבות עוד יותר. מרחתי פולידין וחבשתי בפלסטר, ועכשיו שאלותי הן - מה אני אמורה לעשות עכשיו? האם הנעליים האלה לא טובות לי? (קצת באסה להחליף נעלי ריצה מקצועיות לפני שהן רשמית בר מינן). האם לשקול מחדש את החתונה הקתולית עם הגרביים? ובקיצור, מה אתם ממליצים לי לעשות? עצות יתקבלו בברכה רבה, ובתודה מראש.