שאלות של חדשה

שירי ל

New member
שאלות של חדשה ../images/Emo9.gif

יש לנו 2 דגיגי זהב קטנים שהילדה קיבלה בגן - קניתי להם כלי עגול גדול, קצת אבנים למטה ואנטי כלור. אה, ואוכל כמובן
השקעה באקווריומים משוכללים גדולה עלינו כרגע ורציתי לדעת מה המיטב שאני יכולה לעשות כרגע עם מה שיש- כמה להאכיל את הדגים? (המוכר אמר לי 4 גרגרים פעם ביומיים, סביר?...) הם כרגע במי ברז עם אנטי כלור - כל כמה זמן להחליף מים וכמה מים? ניקוי הכלי? משהו נוסף שאני צריכה לדעת? תודה מראש
 
משהו נוסף שאת צריכה לדעת?!

אולי משהו כמו לדגי זהב יש חרא חיים... נתחיל בהסבר פשוט. לדג זהב בוגר צריך עשרות יטרים, כמה לכם יש בצינצנת?! צריך פילטר חזק מאוד כי דג זהב מאוד מלכלך את המים, איזה פילטר יש לכם?! האכלה, באק' גדול פעמיים ביום, האכלה שתמשך 2-3 דקות. ממליץ בחום להחזיר את הדגים לחנות. ואז, או לרנות מחמם+ תרמוסטט (של 25 וואט) ולקנות דג קרב חמוד ויפה. או לקנות אק' אמיתי ולהתחיל להשקיע. אשמח מאוד אם תשלחי את כל מי שקיבל את הדגי זהב לפורום הזה... מתי ההתעללות בדגים תיגמר?!
 

שירי ל

New member
למה התוקפנות? ../images/Emo10.gif

מסכימה איתך לחלוטין בנושא ההתעללות בדגי זהב, וגם אני כעסתי מאוד כשהילדה חזרה עם הדג מהגן. אבל במקום שיעביר את השבת בצנצנת של מלפפונים חמוצים רצתי וקניתי לו את הדברים הכי סבירים שיכולתי - עם כל הכבוד לדג אין לי יכולת להשקיע בסיפור כמה מאוד שקלים ובחנות נאמר לי שאקווריום מתחיל מ-200 ש"ח. אגב, הצנצנת מאוד מאוד גדולה - מכילה כ-20 ליטר. האם אין דרך לתת לדג זהב חיים ראויים מבלי לרכוש אקווריום כל כך יקר? אין תוספות שאפשר להכניס לאקווריום הרגיל?
 

duel

New member
היי שירי

גם אני לא מבין את הרוח הקרבית.... חבל שכך מגיבים ומצטער על כך. כדי לתת חיים טובים (מינימליים) לדג זהב זה לא מתחיל מ-200 שח. סקר שוק קטן והיית מגלה זאת. במצב הקיים סופו של הדג ידוע, לצערי, והסוף לא רחוק... בכל מקרה הנה מידע על הציוד המינימלי שדג זהב צריך ומידע למה צנצת עגולה לא טובה.
 

שירי ל

New member
תודה על תשובתך -

אם כך אין דרך לגדל דגים באקווריום עגול? שום אביזרים שאפשר לרכוש כדי לשפר את המצב? מה אתה מציע לי לעשות? להחזיר אותו לחנות?
 
איזה תוקפנות?

מצטער אם ככה זה נראה כמו תקיפה- זה לא.... הכי כדי להחזיר את דגי הזהב לחנות.
 
חרא של חיים ../images/Emo6.gif

זעמן, אתה בפורום הזה הרבה זמן ויוצא לך לענות על השאלה הזאת לפחות פעמיים בשבוע, אבל כל פעם זה אנשים אחרים! זה לא אותו אדם ששואל את אותה שאלה! לסיכום- תרגיע....
נ.ב- אמרו לך שזה צינצנת.. אז מה אתה שואל אם יש פילטר????
 
חחחח..

אבל כבר התחיל להימאס לי! כמה אנשים מנייאקים יש בעולם?! ויש ציצנות עם פילטר.. תתפלא. אצל חבר שלי יש צינצנת 12 ליטר, עם פילטר פנימי של 150 ל\ש.. כמובן שהדגים שרדו בדיוק יום אחד!
 

MaaYan B23

New member
שני דברים:

1. גודל הוא יחסי, תמיד תוכל להקטין / להגדיל את הפילטר. 2. אפשר גם פילטר חיצוני.
 
../images/Emo6.gif פילטר בגודל של האקווריום??

עכשיו תענה לי שאפשר גם פילטר חיצוני קטן יותר:
 
למעלה