שאלות של בתולים

תחסכו ממני את הפסיכולוגיות בגרוש

יש לי דיעה משלי וזכותי להביע אותה- לא קיללתי ולא כלום. לדעתי (ולדעת עוד רבים שמתחבאים ופוחדים להגיד את דעותיהם, ואולי אפילו מן הסתם לא נמצאים בפורום הזה), להיות בתול/ה בגילאי 20 המאוחרות זה פתאטי, זה מוזר וזה אפילו לא נורמאלי ויש צורך בפסיכולוג. לא הגיוני שבגיל כזה בן אדם ישאר בתול, משהו שם לא בסדר או ממש מזעזע (חיצונית/פנימית). זה לא נורמאלי ואני לא מכירה הרבה בתולים/ות בגיל כזה אם בכלל, זה צורך טבעי ואנושי כבר מגיל העשרה כשמתפתחים ומגלים את המיניות, אולי אפילו בגילאי העשרים המוקדמות (שזה גם מאוחר, אבל עדין עוד איכשהו נורמאלי). אבל בן אדם שבגילאי 20 המאוחרות לא שכב ואפילו לא התנשק (!!!!) זה מוזר וזה לא טבעי. זו הדיעה שלי ולא כפיתי אותה על אף אחד אז אל תכפו עלי את דעותיכם. תודה מראש: החפרנית
 

k e r e n m

New member
מה פתאום גרוש-שקל

גברת חפרנית את טענת שמעולם לא פגשת בתול/ה בגילאי ה-20 המאוחרות ואני תוהה לעצמי על סמך מה אם כך קבעת וקיטלגת את אותם האנשים כפגומים לא נורמאלים חיצונית/פנימית..אולי ערכת לאחרונה מחקר בנושא ואת רוצה לשתף את כולנו..?
 
אז אני מבינה שאת גם בתולה ../images/Emo8.gif

לא נורא עד החתונה זה יעבור. אמרתי שאני לא מכירה הרבה, אולי אחת בלחץ שגם ניגמלה מזה בגיל 28 (שזה מאודדד מאוחר). ואולי תרצי לשתף אותנו עם הסטטיסטיקות שלך ש"יש המון כאלה", נכון הסטטיסטיקה הזו אולי נכונה לשנת 1920 אבל היום היא כבר לא תקפה
.
 

k e r e n m

New member
ואני מבינה שחכמה את לא

אין דבר כל אחד והגנטיקה שקיבל בירושה..
דבר אחד אני אציע לך שלפני שאת מגיבה איזשהי תגובה בכל נושא, תקראי קצת חומר לפני ,תלמדי את העניין כי אחרת את סתם עושה מעצמך צחוק ..
 

k e r e n m

New member
מתוקה שלי

שמעת פעם את המשפט "לא נפגעים מפגועים"? חוץ מזה אין לי אישית ממה להיפגע, מי שיכול להיפגע הוא מי שהוא בור ולא מספיק משכיל ..
 

k e r e n m

New member
אני קראתי

בפורום אחר על מישהי שסיפרה סיפור דומה ומתוך כך הסתקרנתי להבין את הנושא וזכרתי שקראתי סטטיסטיקה מארה"ב לא מצאתי את הקישור, אבל מצאתי את זה דבר המומחה: "סקס הוא חוויה לא פשוטה" "פרופסור קובי מאיר וייל, פסיכיאטר וסקסולוג, מנהל המרפאה הסקסולוגית בביה"ח הדסה בירושלים: "מניסיוני, יש הרבה יותר אנשים כאלה ממה שנדמה. בחברה החילונית, שבה המין הוא אחד הכלים המוחצנים ביותר, מדובר בקושי לא פשוט. "נשים נשארות הרבה פעמים בתולות בגיל מבוגר בגלל רקע שמרני שאוסר על מיניות; או בגלל וגיניסמוס וחרדה מקרבה. במקרה של גברים, לא פעם זה נובע מהתנסויות כושלות בעבר. חלקם בטוחים שיש להם איזו בעיה גופנית, ורק מחפשים בחורה שתאשר את זה. מעבר לכך, הקושי העיקרי הוא חברתי." מתוך ויי נט "בתול בן שלושים" לא צויין שהאנשים האלה דפוקים ולא נורמאלים אין שחור ולבן כל אחד והחינוך שקיבל, הניסיון שלו בחיים, הביטחון העצמי שלו, הדימוי העצמי שלו..וכל מקרה לגופו.אני להבדיל ממך חפרנית לפני שאני כותבת תגובה אני בטוחה שאני יודעת על מה אני כותבת, כי לכתוב דברים מתוך הכללות ומבלי אפילו לקרוא על הנושא זו בורות לשמה..
 

joshh

New member
ואני מציע לעצור את ההערות כאן

גם לך חפרנית. יש דעה ויש דעה. כלנו דפוקים ברמה כזו או אחרת. יש כאלה שיש להם עבר עשיר בסקס ועדיין לא עושים את זה נכון. יש שדפוקים במערכות יחסים, פוגשים תמיד את ה"לא נכונים". יש כאלה שמפחדים להיות לבד והם תלותיים, וכאלה שלא מסוגלים להתחייב - זה גם סוג של דפיקות. יש דפוקים במשהו ספציפי באופי, שלא מצליחים להתנער ממנו. יש כאלה שלא מצליחים לעשות דיאטה וכאלה הפוך (ואחרים רואים זאת התמיה). יש שלא מצליחים להפסיק לעשן למרות שיודעים מזה עושה להם. כולנו דפוקים, אף אחד לא מושלם וזאת עובדה. חפרנית - יש לך דעה ואני מקבל אותה, ואישית אני לא חושב שאת לא חכמה. קרן - גם לך יש דעה וגם אותה אני מקבל סה"כ אני יכול לבחור להסכים או לא להסכים. אבל אני אתן לכן ולכולם עצה במתן תגובה: תמיד יהיה מישהו עם דעה אחרת, תמיד יהיה מישהו שיסכים וכזה שלא יסכים. אי אפשר לרצות את כולם ואי אשפר להיות תמיד נכון וצודק. תמיד אני אומר שאין לאף אחד טאבו על האמת. כל אחד רואה את האמת שלו דרך העניים שלו. ולכל אחד יש פרדיגמה משלו. הדרך הטובה ביותר לנהל דיון (ולא וויכוח) הוא דבר ראשון לא לקטול את הצד שני מכיוון שזה ישר מפעיל את המגננות של הצד השני ואז אנו הופכים את הדיון לוויכוח של התנצחויות מיותרות שכל אחד מחפש לנצח בו מבלי לנסות ללמוד משהו חדש. ותמיד יש מה ללמוד. הבעיה כאן אנו חיים בקובייה שלנו, בקרב אנשים שאנחנו מכירים ושדיי דומים לנו בדרך החיים. לכן, לאף אחד אין את היכולת לדעת הכול ולהכיר את הכול ועל בסיס זה אנו יכולים לראות שלא תמיד האמת שלנו (שאנו חושבים שהיא נכונה) נכונה. דבר שני, הדרך הטובה ביותר לתת תגובה היא בצורה של מתן פידבק חיובי בונה ולא שלילי ולא בונה. כלומר, שאם אני מגיב ואני נותן הערה כמו "זה נשמע פתטי" מבלי לתת הסבר. בעצם לא עשיתי כלום חוץ מלהביע הרגשה ונותן תוצאה הפוכה ממה שאני רציתי לעשות. היה נכון לכתוב "זה נשמע מוזר" + לתת הסבר + לתת עצה. לפחות כך, אנו הופכים את התגובה משלילית והרסנית לחיובית ובונה. קל מאוד להרוס מישהו וקל מאוד להוריד למישהו את הביטחון. נכון יותר לעזור והביע אמפתיה (לא חייב להביא סימפתיה) כי כולנו דפוקים בדרך כזו או אחרת. וברגע שאנו מבינים שאנחנו לא מושלמים וגם כך אחרים הרבה יותר קל לנהל דיון נכון שניתן ללמוד ממנו משהו. אני מקווה שמכאן, הדברים יראו אחרת ואני מציע לכם לקרוא את המאמר שלי בנושא של מתן וקבלת פידבקים: לתת תגובה ולהישאר בחיים - למגיבים joshua
 

k e r e n m

New member
מקובל מאוד

אבל אם שמת לב מי שסחף את הדיון לסוג של ויכוח היא זו שכתבה תגובה אישית ולא עניינית . אני שאלתי שאלה עניינית וציפיתי לתגובה עניינית אך כשמגיבים לי באופן אישי אני מגיבה בחזרה.. בכל אופן כמו שכתבתי מסכימה איתך וזה ברור לי שלכולנו דעות שונות..
 
../images/Emo45.gifמעריכה את הדיעה שלך

וזה בסדר- אני לא צריכה עידוד אני יודעת מה המח שלי שווה ואף זר או כל אחד אחר לא יערער זאת.
אף אחד גם לא חייב להסכים איתי, הדיעה שלי מספיק חזקה בשביל להיות דיעת יחיד. בכל מקרה אף אחד לא צריך להיפגע זה סה"כ פורום ואנשים שאנחנו לא מכירים אישית ואין צורך לקחת את זה ללב. מצטערת אם כותב השירשור ניפגע- זו לא היתה הכוונה. שיהיה אחלה יום/לילה
 
חפרנית לא כולם התחילו צעירים כמוך

יש אנשים שמחכים קצת או הרבה, מה שבטוח יש יותר מאחדות בתולות בגילאי ה20 המאוחרים וזה אני אומר מהסתובבות פה ושם בפורומים
 
אני לא דברתי על עצמי

ולא אמרתי באיזה גיל התחלתי וזה לא ממש רלוונטי לצורך העניין- מה שבטוח אני בת 25 ובתולה אני לא. מן הסתם יש יותר מאחדות, זה לא עושה את זה נורמאלי ובמיוחד זה לא עושה את זה רוב.
 

r a k a n i

New member
אני מכירה בתולה בת 29 ועוד בחור בתול

בן 26. לגבי הבחור לא יודעת כ"כ מה הסיפור שלו, אבל לגבי הבחורה אני יכולה להגיד שהיא פשוט ביישנית מאוד , בעלת הערכה עצמית נמוכה, אופי ממוצע כזה ולגבי המראה שלה: בואו נגיד שכבר פגשתי בחורות הרבה יותר מכוערות ממנה. היא ממש ממוצעת במראה.לא מאוד יפה ( וגם לא מאוד מכוערת) , קצת עודף משקל ( ממש קצת) וזהו. שום דבר קיצוני שיכול להסביר בתולין בגיל כזה. וזה בדיוק העניין, שלא צריך להיות מקרה קיצוני כדי להגיע למצב כזה ונראה לי שיש הרבה מקרים כאלה ( שאנחנו לא שומעים על זה , כי מן הסתם רוב האנשים מסתירים את זה) משיחות שלי איתה על הנושא גם הבנתי שהקושי הולך ועולה עם השנים, כי מתחיל ממש להכנס פחד מהעניין הזה ומהתחושה שזה לא נורמלי ואז מתחיל איזה לופ של חרדה ומה הוא/היא יחשבו עלי וכ'ו (בדיוק כמו שאפשר לראות בהודעה של פותח השרשור) לגבי השאלה האם הייתי יוצאת עם מישהו עם בן 30 ובתול , אני חייבת להיות כנה ולהגיד שהיו לי חששות כבדים בנושא. אני לא חושבת שמדובר בבנאדם לא נורמלי, אבל מן הסתם מדובר בבנאדם שלא היה במע' יחסים ארוכה ורצינית מעולם. אותם חששות היו לי גם עם בחור שהוא לא בתול , אבל מעולם לא היה בקשר רציני.
 
אה ובקשר לתשובה שלך,אני חושבת שזו קצת צביעות

שהרי את סותרת את עצמך, בתשובה הקודמת שענית לו הפנית אותו לפורום לנוער לקבלת טיפים ראשוניים, ואת הוכחת את טענתי בזה הרגע. הרי אם זה היה "נורמאלי" ו"כל אחד בקצב שלו" היינו מדסקסים על זה בלי סוף גם בפורום הזה אם זה היה כזה נפוץ, אבל עובדה שלא והפנית אותו לפורום לגילאים יותר נמוכים מה שמוכיח את טענתי שזה לא נורמאלי להיות חסר נסיון לחלוטין בתחום המיניות, וחוסר נסיון או תחילתו זה משהו שיותר מתאים לבני נוער
. פעם הבאה שתוקפים כדאי לשים לב למה שאומרים, שיהיה יום טוב
.
 
הסיבה הפסיכולוגית שאנשים נישארים בתולים

עד גיל מאוחר זה בגלל שהם חושבים שאנשים כמוך נימצאים בכולנו אז הפחד שלהם גובר וגובר עם הזמן, עד שזה נהפך למין הרגל (משחק מילים) מה שהם לא יודעים זה שאנשים עם דעות כמו שלך בכלל לא מיצגים את האוכלוסיה, ובספק גם עם המיעוט היה קורא לילד בשמך הבעיה היחידה היא שיותר "קל" לשמוע דעות כמו שלך, כי דעות כאלו האוששות את החששות (מוטעות או לא מוטעות) וכך הבנאדם מקבל שקט נפשי ואם לפותח השירשור היה טיפה שכל הוא יראה שאת מיעוט פה בדעותיך בנושא ולהבין שאת לא מיצגת שום מגזר ואני מאמין שגם ככה זה לא המגזר שהוא היה מחפש אה ושחכתי
 
ברור שזה לא נורמלי

להיות בתול בשנות העשרים המאוחרות, וזה מצביע על איזושהי בעיה. זה לא אומר שזה מצביע על מופרעות, את מבינה? אגב, זה בסדר, לא נעלבתי. הנחתי שיהיו תגובות כאלה, וטוב שלפחות הסברת את עצמך ולא השארת את זה עם "פתאט" וגמרנו.
 

Leia Organa

New member
והתגובה שלך - ראויה?

מילא שאת חושבת שהוא פאתט, מילא. אבל הבחור בא ומתלונן על מצוקה מסויימת וזה מה שיש לך להגיד לו, במקום תשובה בונה ו/או מנומקת? אייקון שולל ומילת גנאי? לא אמרו לך שיש מקרים שהשתיקה יפה להם? כל הכבוד לך. בחיי.
 

sugar lips16

New member
חחחחחחח

הרגת אותי עם השורה האחרונה XD קודם כל, אני אישית אוהבת בחורים חסריי ניסיון :) אני חושבת שזה חמוד, שיש בזה משהו ממש מושך. יש בחורות שבדיוק להפך, נרתעות מזה. לדעתי בפגישות ראשונות תנסה להתחמק מלענות.. אם יגיע מצב שהקשר כבר יתקדם לאן שהוא, ברור שתספר לה. ובקשר לנשיקה... אין מה להסביר/לתאר , פשוט זורמים עם זה.. ואתה ממש לא צריך להגיד לה שאין לך ניסיון בתחום. אבל אם אתה מתבייש, אתה תמיד יכול להתקרב, ואז לשאול אם אפשר אני חושבת שזה גם חמוד :) בהצלחה!
 
לא מבינה למה אנשים הופכים חוסר ניסיון כזה

לבעיה. תמיד אנשים ששמעו שבחיים לא הייתי במערכת יחסים רצינית וארוכה התקשו להאמין,להבין או לקבל את זה. חברה שלי אומרת שעדיף לשקר..וגם היא אימצה לעצמה איזה סיפור כיסוי דרמטי בשבילה. וזה פאתט בעיני.
 
למעלה