שאלות של בתולים

שאלות של בתולים

היי לכולם, אני בתול בשנות העשרים המאוחרות לחיי. בתול מוחלט- כלומר, בלי שום ניסיון, גם לא בנשיקות, גם לא בדייטים, כלום. ואל דאגה, זאת לא אחת מההודעות שבהן הבתול מזמין את אחת מבנות הפורום לגאול אותו. זו הודעה רצינית. לאחרונה מישהי שאני מכיר הציעה לי לשדך לי מישהי שהיא מכירה, והסכמתי. קיבלתי ממנה את המספר שלה, ואני אתקשר בקרוב. מי היה מאמין? ועכשיו, יש לי כמה שאלות שהיה מעניין אותי לקרוא את תשובות הגולשים להן: קודם כל, אני שואל את עצמי מה אני עושה אם אני נשאל על ההיסטוריה שלי בתחום. אני יודע שהרבה מאוד בנות יירתעו מאוד מהאין-היסטוריה שפירטתי למעלה בקשר לבחור בגילי. עכשיו, שקר בשבילי זו לא אופצייה; אני לא מתכוון לפברק היסטוריה. אבל, האם להחליק את הנושא בצורה כלשהי, או פשוט לומר את הדברים בצורה ברורה? דבר שני, וקצת מוזר- כל הקטע של הנשיקות; איך עושים את זה? כאילו, פיזית... יש אתרים שמסבירים את זה? זה נשמע לי מאוד דוחה להגיד לאישה שנייה לפני שאני עושה משהו (אם זה יגיע לזה, כמובן) שאני לא ממש מכיר את התנועות. (אני אפילו לא מדבר על סקס; לגשר הזה בטח ייקח קצת זמן עד שאני אגיע) זהו, אלה מחשבותיי כרגע ואני אשמח אם יהיו כאלה שיענו, אם אפשר בלי להציע לי ללכת לזונה כדי להתנסות וכו'.
 

Old Girl

New member
שלום לפילפלון.

קודם כל, לגבי "איך להתנשק" - מצאתי ברשת אתר בחיפוש פשוט, אין לי מושג מה האיכויות שלו אבל הנה: http://www.kissing.com/ לגבי השאלות על הניסיון המיני - לדעתי, בהתחלה לא ישאלו אותך שאלות כאלה, ואם כן אז זו די חוצפה. אם מישהי בכל זאת תשאל על ניסיון מיני - בהנחה שמדובר במכרה חדשה לגמרי ואתה לא חייב לה הסברים, פשוט תשיב בבדיחה, משהו בסגנון "יוהו, מישהי כאן פוחדת מתחרות! טוב, בואי נתמקד בתחום שבו את בלתי מנוצחת" (למשל). ואם היא תשאל על החברות מהעבר, ולא היו לך כאלה, אתה גם לא צריך לענות לשאלה. יכול גם להתבדח, למשל: "תנו לעבר המת לקבור את המתים שלו [בטון דרמטי]" או "אני מחלק עבודה באופן הוגן: אצל שרינק מדבר על קשרי העבר, ובדייט על התוכניות לעתיד". משהו כזה. המלצה חמה מאוד - לנסות לנתב את הדייטים למקומות מפגש שמאפשרים להתנהג בטבעיות וליצור תוך מפגשים בודדים הזדמנויות לא מאולצות למגע ותקשורת. כמו למשל: משחקים למיניהם (ביליארד, באולינג); ספורט (לא יודעת אם אתה עושה ספורט, אבל אני כן ופעם אחת הבאתי מישהו חדש לגמרי למכון כושר שאני מנויה בו (הייתה אפשרות להכניס אורח), זה היה משחרר וכיפי; טיול בטיילת - הולכים זה לצד זה, יכול להיות מאוד מקרב; שקיעה על חוף הים עם בקבוק יין; פיקניק בפארק; חנות של דיסקים או ספרים ישנים, שאפשר גם סתם "לבלות" שם. אם אתה חסר ניסיון עם המין השני ומתוח - עדיף לא ללכת על האופציה השגרתית של בית קפה. בהצלחה בכל מקרה.
 

murphy

New member
רשמת

"אני יודע שהרבה מאוד בנות יירתעו מאוד מהאין-היסטוריה" ואני בטוח שיש לא מעט בנות שדווקא יאהבו את הרעיון מבחינתן אתה פלסטלינה שהן יכולות לעצב כמו שהן רוצות - כך שיש לזה גם ייתרון ואולי אתה בכלל נשקן מעולה רק שאין לך מושג שאתה כזה כי עדיין לא ניסית אולי זה מאוחר לגבי הבחורה הזו שאתה עומד להתקשר אליה אבל למה שלא תשתמש במישהי הזו בשביל ללמוד כמה דברים?
 

LITAL200666

New member
לדעתי שאלת שאלות יותר מידי מוקדם

עוד לא הגעת לפגישה עם הבחורה ואתה כבר שאלות שאין ל ך מושג מה יהיה ומה יקרה ב פגישה...אז אתה קצת פזיז אבל בכל מ קרה בקשר להיסטוריה שלך...אם נניח היא תשאל אותך..אתה פשוט יכול לענות לה:איי עזבי אני לא ממש מעניין..בואי נעבור עליך את יותר מעניינית...הכל בחוש הומור.הבחורות דיי אוהבות את זה שהבחורים מתעניינים בהן. ואל תחשוב על נשיקות ,איך לעשות את זה,מתי,ואיך וכל השאלות שעולות לך ב ראש...כי לדעתי עדיין מ וקדם לזה. כשתגיע לזה ..אתה תיראה שזה יגיע אליך בטבעיות,ותשתדל לשמור ה תרגשות בכיס :)כך שהיא לא תשים לב לפגישה - קח אותה לקולנוע,או מופע סטנד אפ,למקומות מבדרים כאלה..ככה שיהיה לכם על מה לדבר ולצחוק ב-ה-צ-ל-ח-ה
 
אם יש נשים שמתחזות לגברים ומנהלות קשר עם נשים

אז גם אתה יכול לנהל קשר למרות חוסר הנסיון. הכל תלוי בכישורי המשחק שלך.
 
תודה לכולם, ולך- ../images/Emo5.gif

אם אני אמור להפוך לשקרן טוב כדי שיהיה לי קשר מצליח, נראה לי שגורלי נחרץ. אבל אני מקווה שאתה טועה. אבל אם יש לאנשים עוד רעיונות ודעות אני ממש אשמח.
 

M e g g i

New member
יש נשים שבמידה ותספר על העבר הלא עשיר שלך

יאהבו את הכנות ש"תכפר" על חוסר הנסיון. [אני מגדירה את עצמי ככזו..]
 

this ocean

New member
הודעה דוחה

ובניסוח הנוכחי שלה גם לא מתחברת במיוחד לחתימה שלך. לא מדובר ב"נשים שמתחזות לגברים" אלא בגברים טרנסקסואלים שמציגים דוקא את זהותם האמיתית ולא השקרית. ואם במקרה התכוונת להביא ראיות מהצורה שבה זה הוצג בתקשורת, אני רק אציין שהתקשורת מתאפיינת בבורות מוחלטת בכל הקשור למגדר.
 
לא התכוונתי לזה

בכלל לא התכוונתי לגברים טרנסקסואלים. התכוונתי למקרים שנשים מתחזות לגברים. היה מקרה כזה לאחרונה. בכל מקרה השתמשתי בזה כהלצה. הכוונה שלי היתה שפילפילון ישתדל לא להראות התרגשות.
 

this ocean

New member
אוקיי

אז מה שהתכוונתי לומר במשפט האחרון זה שככל הנראה גם המקרה הנדון שפורסם לאחרונה הוא של גבר טרנסקסואל, רק שהתקשורת בחרה להציג את זה בצורה צהובה ושקרית (אגב חוסר צדק..).
 

ליאן.

New member
קודם כל - בהצלחה.

ועכשיו לתכלס.. לדעתי, הקטע של הסקס/נשיקות אומנם מטריד אותך, אבל לדעתי מה שמטריד יותר זה חוסר הניסיון שלך בכל נושא הזוגיות. אני מאמינה שזה נושא שמצריך לא פחות מיומנות וניסיון על מנת שדברים יעבדו.. בכל קשר לומדים קצת. גם מהטעויות. איך להתנהג, איך להתגמש או לוותר כשצריך, על מה לא לוותר, ה"עצמי" בקשר, שיתוף, איך לריב, תלותיות בקשר, שיגרה, ציפיות.. וכו'. קשר זה לא רק סקס סקס סקס.. (למרות שיש גם כאלה). באשר לשאלתך, אני לא מציעה לשקר, אבל חשובה הצורה בה תציג את העניין, והתיזמון. כי רושם הוא מכלול של דברים. אם תציג את זה כדבר הכי מרכזי בחייך, לא תוכל להרשים את הבחורה ביכולות אחרות שלך, שבטוח קיימות ואם תבוא ותגיד - שלום, אני פילפילון ואני בתול, זה לא יעזור לך כל כך. כדאי לחכות לשאלה על אקסיות או משהו בסגנון.. או אפילו לדייט שני, אחרי שקצת עשית רושם ושאתה באמת רואה שיש על מה לדבר. אפשר להציג את זה בצורה שתראה ש-"כן, זה אומנם חלק מהחיים שלי, אבל חלק קטן, כי החיים שלי לא סובבים סביב זה. זה דבר שנדחק מסיבות ש.." חשוב לציין את הסיבות לכך. אם אתה טיפוס של קישט, תוכל תמיד לומר שחיכית לבחורה הנכונה ואז טבעת בלימודים והשנים פשוט חלפו להן .. (- מה שכנראה נכון במקרה שלך?) ואז אפשר גם להגיד את מה שהיא בטח חושבת - ש- אולי אתה קצת מצטער שזה יצא כך ושאתה מודע שאולי מצב כזה הוא לא הכי שכיח.. אבל.. ... ולהוסיף ש- "למרות הכל, אני מרגיש שהתקופה הזו צריכה להיות כבר מאחורי." - כדי לא להצביע על קבעון מסויים או חוסר פוטנציאל. לגבי מגע או נשיקות, אפשר לבקש ממנה עזרה.. או שתראה לך או שתגיד מה היא אוהבת.. ושתהיה סבלנית ועדינה איתך כי זו פעם ראשונה.. (הומור לא יזיק)... טיפים ראשוניים מעבר - אולי בפורום נוער?
 
לא זכור לי שבחורה שאלה אותי פעם

עם עשיתי סקס בעבר מקסימום היא תישאל אותך מתי היה הקשר הרציני שלך האחרון ואתה יכול לענות לה שעדיין לא מצאת בחורה שרצית להמשיך איתה את הקשר פשוט ולעיניין מה שאני מגלה ממכתבך זה שאתה הופך את "הפגם" שלך, לעיניין והכל סובב אותו שכך מזה ותיזרום בכיף ואל תפחד כי אף אחד לא מחכה לך מעבר לפינה (בעיקר לא בחורות ובטח לא בנושא הזה) אתה לא חייב לגלות על "הפגם" הזה לאף אחד זה יכול ליהיות הסוד שלך, אבל אל תהפוך את הסוד הזה למניע שלך כי הוא רק מונע ממך להמשיך כרגיל וחוץ מזה פגישה זה לא חקירה פגישה זה גישוש, תן לה לראות מה שבא לה ומה שאתה מרשה לה לראות אבל אם כל הזמן תחשוב על מה שאתה לא רוצה שיראו, אז אתה תראה את זה זה עובד על אותו עיקרון של "על ראש גנב בוער הכובע" בהצלחה
 

shayk1981

New member
היי:))

מה המצב חבר?:) תראה אני מבין אותך מאוד ולא בטוח שיש לי איזה פיתרון כל כך יצירתי בשבילך, לפי מה שרשמתה אתה נשמע "בחור טוב" {תמיד יש את הבחור הטוב והרע ומה לעשות שבנות אוהבת את הבחורים הרעים} לפני הכל תראה לדעתי השדכנית שמכירה אותך ואותה אני מאמין שהיא לא תסדר לך משהיא שלא מתאימה. עכשיו לגבי השאלה על קשרים בעבר אהבתי את התשובות של old :) לדעתי פה באמת רצוי להשתמש בהומור לא לשקר אבל בטוח לא להיות ישיר,לגבי הנושא השני של הנשיקות תראה קודם כל חשוב שהיא תראה לך בכלל עכשיו לגבי איך עושים את זה, זה לא מדע מדוייק תראה באתר שרשמו לך פה, בסרטים,ותראה איך הם מתנשקים זה יעזור לך חוץ מזה תזרום עם זה יהיה בסדר,בכל אופן אם חשבתה לא להתקשר בגלל כל הסיבות האלה אז רד מזה מהר תתקשר תצא איתה תהנה קודם תצא להנות משוחרר בלי מחוייבות בלי ציפיות בלי כלום נטו הנאה,במקרה הכי גרוע אז יצאתם העברתה ערב וניסתה לא קרה כלום בפעם הבאה זה כבר יהיה יותר טוב,למרות שאני בטוח שיהיה בסדר. אז המון בהצלחה עם הגברת החדשה,ותזכור שגם היא כמוך טיפה לחוצה וגם היא חושבת מה?למה?וכמה? תעשה חיים בהצלחה והמשך אחלה ערב:))
 
בשיא הכנות, אני לא מבין

איזה טעם יש לכתוב תגובה כזאת בלי תוכן. אם היית מסבירה (אפילו בשפה בוטה) למה זה פתאט, הייתי מבין. אבל ככה? פשוט מוזר.
 

ליאן.

New member
כולם פתאטיים בתכל'ס..

זה מה יש ועם זה ננצח.. תקשיבי, מה ש'פתאט' באמת זה לא לעשות כלום בנושא. להתחבא בארון עם התיסכול שלך ולראות את השנים חולפות מנגד. לכל אחד סיפור החיים שלו והעניינים שלו. כל אחד מתקדם/מתפתח/משתנה/פועל בקצב שלו. לאף אחד אין זכות לשפוט. הזכות האמיתית היא לעזור ולעודד.. ואם את לא מסוגלת, אז חבל. בעיקר לך.
 

k e r e n m

New member
../images/Emo45.gif מסכימה מאוד

אף אחד לא מושלם ולכל אחד יש את "החבילה" שלו, ומי שלועג לאחרים במקומות חלשים כנראה שלועג גם לחולשות של עצמו. ומסכימה עם ליאן לכל אחד קצב ההתפחות שלו, לא כולנו יוצרנו באותו "המפעל" וזה שהבחור לא קיים יחסים עד לגיל שהוא נמצא בו לא בהכרח אומרת שהוא דפוק. לפי הסטטיסטיקה יש המון אנשים שמגיעים לסוף שנות העשרים שלהם ועדיין לא קיימו יחסים מכל מיני סיבות. ואני בטוחה שאפשר להתגבר על כך אם רק רוצים הכל אפשרי.
 
למעלה