שאלות+ שאלה חשובה!!

מצב
הנושא נעול.

NNN747

New member
שאלות+ שאלה חשובה!!

שאלות+ שאלה חשובה!!
שלום, דבר ראשון אפתח עם השאלה החשובה, ביום רביעי {מישהו מקרוביי} צריך להגיע למיונים של מודעין אשר סמוכים לקניון עזריאלי!! התעוררו שני בעיות: הראשונה אין רכבת מתאימה- אני צריך רכבת שתגיע פחות או יותר ב-7 וחצי לתחנת השלום. מישהו יודע על רכבת כזאת? בלוח הזמנים שעודן ב- 21.11.04 הסתכלתי ולא ראיתי רכבת שכזאת: מישהו יודעי על רכבת כזאת? {מישהו יכול לעזור?} שמעתי שהיה עידכון נוסף ללוח הזמנים! ועכשיו כמה שאלות שעוררו את סקרונותי: 1. יש תוכנית להשיב לפעילות את הקו לבצת? {מישהו יכול לספר לי עליו עוד לא קיבלתי שום תשובה על אודות שלוחה זאת!} 2. מהו הרכב המסילות בתחנה התפעולית בנעמן? {בתמונות שבאתר חדשות הרכבת בתמונות לא שמתי לב להרכב המסילות!} דרך-אגב בתחנה תפעולית זו שנמצאת בין קרית מוצקין לעכו היא משמשת ליציאת ולעיתוק רכבות היוצאות מממגורות מילובר או שהיא גם נועדה למפגשי רכבות על הקו בעל המסילה אחת? {מישהו יכול לספר על מקרה שקרה- אם הוא ראה רכבת שממתינה בתחנת נעמן או שהיא ברכבת שחולפת על רכבת כזאת שממתינה או בכלל אם מישהו היה על רכבת שממתינה- ההמתנה על תחנה תפעולית זו לא יוצרת בעיה של עיכוב או בכלל ברגע שאחת מן הרכבות מאחרת קצת להגעתה לתחנה התפעולית גם הרכבת השנייה צריכה לחכות וכך נוצרך סיבוך שרשרת של זמני ופעילות הרכבות על הקו הבעייתי בעל המסילה האחת {ק.מוצקין- נהרייה}
 

scooby5

Member
כדי להגיע ב-7:30 לתל-אביב השלום,

שאלות+ שאלה חשובה!!
שלום, דבר ראשון אפתח עם השאלה החשובה, ביום רביעי {מישהו מקרוביי} צריך להגיע למיונים של מודעין אשר סמוכים לקניון עזריאלי!! התעוררו שני בעיות: הראשונה אין רכבת מתאימה- אני צריך רכבת שתגיע פחות או יותר ב-7 וחצי לתחנת השלום. מישהו יודע על רכבת כזאת? בלוח הזמנים שעודן ב- 21.11.04 הסתכלתי ולא ראיתי רכבת שכזאת: מישהו יודעי על רכבת כזאת? {מישהו יכול לעזור?} שמעתי שהיה עידכון נוסף ללוח הזמנים! ועכשיו כמה שאלות שעוררו את סקרונותי: 1. יש תוכנית להשיב לפעילות את הקו לבצת? {מישהו יכול לספר לי עליו עוד לא קיבלתי שום תשובה על אודות שלוחה זאת!} 2. מהו הרכב המסילות בתחנה התפעולית בנעמן? {בתמונות שבאתר חדשות הרכבת בתמונות לא שמתי לב להרכב המסילות!} דרך-אגב בתחנה תפעולית זו שנמצאת בין קרית מוצקין לעכו היא משמשת ליציאת ולעיתוק רכבות היוצאות מממגורות מילובר או שהיא גם נועדה למפגשי רכבות על הקו בעל המסילה אחת? {מישהו יכול לספר על מקרה שקרה- אם הוא ראה רכבת שממתינה בתחנת נעמן או שהיא ברכבת שחולפת על רכבת כזאת שממתינה או בכלל אם מישהו היה על רכבת שממתינה- ההמתנה על תחנה תפעולית זו לא יוצרת בעיה של עיכוב או בכלל ברגע שאחת מן הרכבות מאחרת קצת להגעתה לתחנה התפעולית גם הרכבת השנייה צריכה לחכות וכך נוצרך סיבוך שרשרת של זמני ופעילות הרכבות על הקו הבעייתי בעל המסילה האחת {ק.מוצקין- נהרייה}
כדי להגיע ב-7:30 לתל-אביב השלום,
שיצא בישירה של 05:53 ממוצקין. אם זה ממש חשוב לו להגיע בשבע וחצי לתחנה, שיחליף בחיפה מרכז (עדיף שיגיע לפני ובשלווה עם הרכבת הישירה, מאשר שיתקע ב"פקקי הרכבת" של ימי ראשון, עם המהירה והפרבריות). חוץ מזה, אם הוא צריך להגיע להיכן שאני חושב שהוא צריך להגיע, זו הליכה של לא יותר מ-10 דקות, אולי רבע שעה. כך שאם הוא אמור להגיע לשם בשמונה שמונה וחצי, אין בעיה שיצא גם ברכבת של 6:23 ממוצקין. באשר לשאר השאלות, אני זוכר בפירוש שאני השבתי לך לפחות על נושא תחנת נעמן. רק תוספת, למיטב זכרוני יש שם מסילת הקו הראשי, ומסילה נוספת, שמתחברת גם לשלוחה, ונמצאת שם לצרכי מפגש רכבות. אין בעיה של איחור כפול, מאחר ומאז הפעלת הלו'ז במתכונתו הנוכחית (לפני כשלוש שנים), הרכבת שמגיעה לנהריה לא יוצאת מיד, אלא ממתינה כשעה בתחנה (למשל, הרכבת שמגיעה ב- 12:58, תצא רק ב- 14:08, ולא לפני כן). לכן, שם, יעדיפו לעכב רכבת מדרום לצפון.
 

NNN747

New member
פעם יצא לי.....

כדי להגיע ב-7:30 לתל-אביב השלום,
שיצא בישירה של 05:53 ממוצקין. אם זה ממש חשוב לו להגיע בשבע וחצי לתחנה, שיחליף בחיפה מרכז (עדיף שיגיע לפני ובשלווה עם הרכבת הישירה, מאשר שיתקע ב"פקקי הרכבת" של ימי ראשון, עם המהירה והפרבריות). חוץ מזה, אם הוא צריך להגיע להיכן שאני חושב שהוא צריך להגיע, זו הליכה של לא יותר מ-10 דקות, אולי רבע שעה. כך שאם הוא אמור להגיע לשם בשמונה שמונה וחצי, אין בעיה שיצא גם ברכבת של 6:23 ממוצקין. באשר לשאר השאלות, אני זוכר בפירוש שאני השבתי לך לפחות על נושא תחנת נעמן. רק תוספת, למיטב זכרוני יש שם מסילת הקו הראשי, ומסילה נוספת, שמתחברת גם לשלוחה, ונמצאת שם לצרכי מפגש רכבות. אין בעיה של איחור כפול, מאחר ומאז הפעלת הלו'ז במתכונתו הנוכחית (לפני כשלוש שנים), הרכבת שמגיעה לנהריה לא יוצאת מיד, אלא ממתינה כשעה בתחנה (למשל, הרכבת שמגיעה ב- 12:58, תצא רק ב- 14:08, ולא לפני כן). לכן, שם, יעדיפו לעכב רכבת מדרום לצפון.
פעם יצא לי.....
לנסוע מנהרייה לקריית מוצקין ברכבת של 20:09 וזאת הייתה רכבת בעלת 4 מערכי אייסי3 ואיך שהגיעה לקח למאבטחים לסרוק את הרכבת איזה 5 דקות ואז הנוסעים עלו לרכבת והיא נסעה... אבל באמת פעם ייצא לי לראות רכבת שממש מחכה שעה בנהרייה או גם בב"ש מרכז- זה נחשב לדיור זמני? , נכון? מה הנהג עושה בזמן הזה?
 

scooby5

Member
יכול להיות שזה היה מזמן

פעם יצא לי.....
לנסוע מנהרייה לקריית מוצקין ברכבת של 20:09 וזאת הייתה רכבת בעלת 4 מערכי אייסי3 ואיך שהגיעה לקח למאבטחים לסרוק את הרכבת איזה 5 דקות ואז הנוסעים עלו לרכבת והיא נסעה... אבל באמת פעם ייצא לי לראות רכבת שממש מחכה שעה בנהרייה או גם בב"ש מרכז- זה נחשב לדיור זמני? , נכון? מה הנהג עושה בזמן הזה?
יכול להיות שזה היה מזמן
לפני השינוי בתפיסה של רכבת ישראל, או שזו הרכבת של 21:09 שמורכבת ממערכי IC (בד'כ 3), ושמגיעה מב'ש בשעה 20:27 (אם היא לא מאחרת). הנהג... ישן. זה קורה גם בנתניה, עם המתנה של כ-40 דק', בנתב'ג ובעוד.
 

NNN747

New member
בלימת רכבות בחורף...

יכול להיות שזה היה מזמן
לפני השינוי בתפיסה של רכבת ישראל, או שזו הרכבת של 21:09 שמורכבת ממערכי IC (בד'כ 3), ושמגיעה מב'ש בשעה 20:27 (אם היא לא מאחרת). הנהג... ישן. זה קורה גם בנתניה, עם המתנה של כ-40 דק', בנתב'ג ובעוד.
בלימת רכבות בחורף...
תגידו זה עניין מסובך? בחורף כאשר יורד גשם והמסילה חלקה- העצירה בתחנות מהווה קצת אתגר לנהגי הרכבת? האם בלמי הרכבת מספיק טובים וחזקים שאין לרכבת בעיה לבלום על מסילה בעצירה מדוייקת בתחנה כמו כל יום רגיל אחר? או שהנהג פשוט בלום והרכבת מחליקה קצת- ואז הנהג צריך לחשב את המרחק של העצירה מזמן הבלימה? {כמובן שזה גם תלוי במהירות} פעם שייצא לי לבקר בתא ניהוג של אייסי 3 פרברית {לפני שנה וחצי} ובאותו יום היה גשם והמסילה הייתה מאוד רטובה ונוסף היה גשם חזק והיה קשה לנהג לסוע במהירות רבה- זה היה ברכבת שבאה מתחנת קריית מוצקין התפעולית לתחנת הנוסעים- הנהג נסע במהירות איטית ועבר את המפגש עם הכביש בזהירות וסיפר לי מה הוא עושה כאשר הוא על מהירות כלשהי והוא מפעיל את הבלמים ובעצם נוצרת החלקה קטנה של הרכבת ובכך הוא עצר- בעצם מפעיל את הבלמים קצת לפני מקום העצירה המיועד ומחליק אליו {אל מקום העצירה המיועד- תחנת הנסועים}!!
 

NNN747

New member
בלימת רכבות בחורף... {סיפור אישי}

יכול להיות שזה היה מזמן
לפני השינוי בתפיסה של רכבת ישראל, או שזו הרכבת של 21:09 שמורכבת ממערכי IC (בד'כ 3), ושמגיעה מב'ש בשעה 20:27 (אם היא לא מאחרת). הנהג... ישן. זה קורה גם בנתניה, עם המתנה של כ-40 דק', בנתב'ג ובעוד.
בלימת רכבות בחורף... {סיפור אישי}
תגידו זה עניין מסובך? בחורף כאשר יורד גשם והמסילה חלקה- העצירה בתחנות מהווה קצת אתגר לנהגי הרכבת? האם בלמי הרכבת מספיק טובים וחזקים שאין לרכבת בעיה לבלום על מסילה בעצירה מדוייקת בתחנה כמו כל יום רגיל אחר? או שהנהג פשוט בלום והרכבת מחליקה קצת- ואז הנהג צריך לחשב את המרחק של העצירה מזמן הבלימה? {כמובן שזה גם תלוי במהירות} פעם שייצא לי לבקר בתא ניהוג של אייסי 3 פרברית {לפני שנה וחצי} ובאותו יום היה גשם והמסילה הייתה מאוד רטובה ונוסף היה גשם חזק והיה קשה לנהג לסוע במהירות רבה- זה היה ברכבת שבאה מתחנת קריית מוצקין התפעולית לתחנת הנוסעים- הנהג נסע במהירות איטית ועבר את המפגש עם הכביש בזהירות וסיפר לי מה הוא עושה כאשר הוא על מהירות כלשהי והוא מפעיל את הבלמים ובעצם נוצרת החלקה קטנה של הרכבת ובכך הוא עצר- בעצם מפעיל את הבלמים קצת לפני מקום העצירה המיועד ומחליק אליו {אל מקום העצירה המיועד- תחנת הנסועים}!!
 

NNN747

New member
מצטער מאוד על השליחה הכפולה


בלימת רכבות בחורף... {סיפור אישי}
תגידו זה עניין מסובך? בחורף כאשר יורד גשם והמסילה חלקה- העצירה בתחנות מהווה קצת אתגר לנהגי הרכבת? האם בלמי הרכבת מספיק טובים וחזקים שאין לרכבת בעיה לבלום על מסילה בעצירה מדוייקת בתחנה כמו כל יום רגיל אחר? או שהנהג פשוט בלום והרכבת מחליקה קצת- ואז הנהג צריך לחשב את המרחק של העצירה מזמן הבלימה? {כמובן שזה גם תלוי במהירות} פעם שייצא לי לבקר בתא ניהוג של אייסי 3 פרברית {לפני שנה וחצי} ובאותו יום היה גשם והמסילה הייתה מאוד רטובה ונוסף היה גשם חזק והיה קשה לנהג לסוע במהירות רבה- זה היה ברכבת שבאה מתחנת קריית מוצקין התפעולית לתחנת הנוסעים- הנהג נסע במהירות איטית ועבר את המפגש עם הכביש בזהירות וסיפר לי מה הוא עושה כאשר הוא על מהירות כלשהי והוא מפעיל את הבלמים ובעצם נוצרת החלקה קטנה של הרכבת ובכך הוא עצר- בעצם מפעיל את הבלמים קצת לפני מקום העצירה המיועד ומחליק אליו {אל מקום העצירה המיועד- תחנת הנסועים}!!
מצטער מאוד על השליחה הכפולה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה