שאלות פשוטות בvb עם אקסל

ashimon

New member
שאלות פשוטות בvb עם אקסל

1.כיצד אני מגדיר משתנה מסוג תאריך שישמש אותי בכל השגרות (sub) 2.מהו התחביר הנכון של פקודת goto. 3.היכן מותקן קובץ help של ה-vba
 

Machine2K

New member
פשוט מאד: B-(

טוב הנה התשובות לפי סדר השאלות: 1) אתה יוצר Module חדש ב-VBA ואתה רושם- ...Public... as ואז אתה יכול להשתמש עם המשתנה בכל שגרה שהיא. 2)התחביר הוא: goto Label או כמו בלכידת שגיאה: on error goto Label שה-Lable הוא בעם התוית של המיקום אליו אתה רוצה לעבור התוית תופיע כך: :Labelומתחתיה המשפטים של התוכנית שאתה רוצה שיבוצעו. 3) ישנם שני נתיבים: C:\Program Files\Microsoft Office\Office\1037 C:\Program Files\Microsoft Office\Office\1037 B-)
 
למעלה