שאלות על תחבורה ציבורית ושאר ירקות|

Nefertari

New member
שאלות על תחבורה ציבורית ושאר ירקות|

שלום רב, בעוד כשבוע וחצי אני מצטרפת רישמית בחזרה לעיר הולדתח- חיפה, לאחר 20 שנה (עברנו דירה כשהייתי בת שנה וחצי:)). א. האם מישהו יודע איך הכי משתלם וקצר להגיע ממרכזית חוף הכרמל לאוניברסיאה? ב. למעונות שיקמה (שנמצאים ברוממה החדשה ברחוב שיקמה)? ג. איך הכי טוב להגיע מרוממה לנשר (תל חנן)? כבר שאלתי באגד וקיבלתי תשובות שאומרות שאני צריכה לקחת איזה 4 אוטובוסים כדי להגיע לכל מקום. האם יש גם מוניות שירות? רב תודות בכל אופן! חג שמייח...
 

ניקי35

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

יש מוניות. יש אוטובוסים. אבל הכי טוב.. אופנועים
עכשיו המנהלים אוהבים אותי. נכון?
 

Nefertari

New member
תודה תודה אבל אני יודעת שאמצעי

התחבורה האלו קיימים, השאלה איזה קו לקחת מאיפה לאיפה? שוב תודה אגב, יש כמה תמונות ממש יפות פה של חיפה, ממש טוב לחזור:)
 
אהלן..

אז את בת 21, הולכת ללמוד באוניברסיטה וגרה מעכשיו ברוממה. למה אני רואה דימיון בין החיים של שנינו. :) כדי להגיע למעונות עדיף לך קו 23 אם הוא יוצא מחוף כרמל. אני לא זוכר. אם לא...אז פשוט קחי אוטובוס לחורב(מיליון קוים עולים לחורב משם) ומחורב קו 23 או אם בא לך להיות קרבית את יכולה ללכת ברגל...זה משהו כמו 7-8 דקות מחורב. (ברגל: רדי בתחנות של חורב. קני משהו טעים במאפיית אריאל. תתחילי ללכת ברחוב שיורד למטה, יש רק אחד כזה. יציאה שלישית שמאלה זה רחוב שיקמה. תעלי ברחוב משהו כמו 300 מטר ואת שם במעונות). אגב, מה את הולכת ללמוד?
 
**תיקון לשתי טעויות..

1)יציאה שלישית ימינה ולא שמאלה. 2)מחורב את יכולה לקחת גם קו 24 זה אותו דבר מבחינתך. תבקשי מהנהג שיעצור בתחנה ליד המעונות אני מניח שהוא יודע איפה זה. אם לא...תרדי מול המרכז המסחרי ברוממה, הוא בטוח יודע איפה זה. 23 ו24 חופפים בקטע הנסיעה הזה, סה"כ מדובר על 4 תחנות.
 
ועוד תיקון אחד:

ממרכזית חוף הכרמל ניתן לקחת קו 123, ולרדת ממנו שתי תחנות אחרי חורב, ואז ההליכה היא ממש קצרה (התחנה נמצאת על הצומת של פיק"א-הראל-שקמה-צבר).
 

Nefertari

New member
תגובה לעניין:)

שמע סחתיין עליך, סוף סוף תשובה מפורטת ולעניין. אני הולכת ללמוד לימודי קבצנות דו חוגיים: מוסיקה ואומנות יצירה... מה אתה הולך ללמוד?
 
יפה לך.

אני לא מבין כלום באומנות. אני יודע רק לבקר אותה בכל מיני מוזיאונים. קטע שההורים דחפו לי מגיל 0. בשבילי רק כלכלה. :) אגב, אני ליאור. אהלן. רגע. קולנוע זאת גם אומנות, לא?
 
כן.

אני רואה סרטים כל היום. כ-ל היום. נכון לפעמים את מסתכלת בחלק האחורי של עטיפת DVD וכתובות שם מלא תוספות כמו 'הערות הבמאי', 'סצינות מחוקות' וכו'? אז אני מאלה שאשכרה יושבים ורואים את כל הדברים האלה אחרי כל סרט. נו, זאת גם אומנות. זה כבר משהו. אבל אני לא באמת באמת מבין בקולנוע וזה לא שלמדתי את זה אי פעם.
 

Nefertari

New member
סבבה, אני למדתי בתיכון קולנוע

ואני רואה שאתה מוכר מצלמה? אני צריכה בשביל הלימודים. אתה מצלם?
 
כעיקרון כן.

גם את זה לא באמת למדתי אף פעם. פשוט התחלתי לצלם וזהו. אבל אני כבר הרבה זמן לא עושה את זה. לא יודע למה. כן, מוכר אותה. אבל זה רק גוף בלי עדשות או פלש. המצלמה מצויינת ובמצב טוב מאוד. השאלה אם את צריכה כזאת ללימודים. יש יותר פשוטות אם את צריכה משהו פשוט להתחלה. אבל אם את מחפשת משהו יותר מקצועי עם עוד פונקציות - זאת המצלמה בשבילך. :) (עכשיו אני נשמע כמו סוחר בחנות אלקטרוניקה בדרום ת"א).
 

MAX D

New member
למה לא?

לא שיש לי משהו מיוחד פה- גם אני מתכנן המשך לימודים באונ' ת"א (אוסף כסף בזה שאני גר אצל ההורים שנה ראשונה), אבל למה לא חיפה? זאת אוניברסיטה מעולה
 

michalina

New member
השאלה היא

למה לעבור במיוחד לחיפה כדי ללמוד אמנות ומוסיקה. זה לא שהחוגים האלה ידועים ברמתם הגבוהה או שיש בהם משהו מיוחד... אז למה לעבור דווקא לחיפה בשביל זה... נראה לי שעניתי לעצמי על השאלה: בטח תנאי הקבלה הם הנמוכים ביותר בחיפה...
 

MAX D

New member
תנאי קבלה הם עפ"י הצע וביקוש

אולי באמת בחיפה הם נמןכים יותר...
 

Nefertari

New member
אני לא מבינה מה העוינות הזאת?

זה ממש מגעיל שאת מחליטה וגוזרת דינים כלפי אנשים שאת לא מכירה לגבי הרמה שלהם. במקרה הסיפור שלי הוא שונה. אם את חייבת לדעת, אני לא מתביישת ברמת הידע שלי, אני אפילו ניגשת לכמה בחינות פטור. למה בחיפה? 1. בשום אוניברסיטה אחרת אין שילוב של לימודי מוסיקה ואומנות דו-חוגיים. 2. חבר שלי מתחיל ללמוד בטכניון. 3. תוכנית הלימודים מדברת אליי הרבה יותר מאשר זו שבאקדמיה למוסיקה בת"א בה יש רק נגיעות למוסיקה קלאסית ופה למגוון סגנונות. אני לא יכולה לחשוב על שום סיבה שתהיה לך לדבר עליי כך ועוד בפורום פומבי, חוץ מהעובדה שאת אומללה ומתוסבכת שלא מרוצה מהמסלול ומהבחירות שאת עשית. אחרת לא היית נטפלת למישהו שבכלל לא היה לו עניין וחצי עניין איתך, ועכשיו יצרת בכוחות עצמך עוינות מיותרת.
 
יש מלא ערבים בקמפוס.

עכשיו אני רוצה לראות את הראשון שיקום ויקרא לי גזען. מי שחושב שאני מגזים מוזמן ללכת להסתובב שם יום שלם ולראות אם הוא לא שומע 10 סוגים שונים של ערבית. חבל, אבל גם אני לומד שם החל מהשנה. /: אולי גם אני אעבור שנה שניה לאת"א אבל אין כמעט סיכוי שזה יקרה.
 

michalina

New member
אז מה אם יש מלא ערבים, זה דווקא

מקור לגאווה לאוניברסיטה, שמקדם את החיים המשותפים של יהודים וערבים. זו לא סיבה להרשם לאוניברסיטה או לא. סיבה אחת- אם אתה גר באזור. אם לא- הסיבה להירשם צריכה להיות קשורה לפקולטות כאן, למשל הפקולטה למשפטים והפקולטה למנהל עסקים נחשבות לטובות. יש גם מספר תכניות יחודיות שלא קיימות במקומות אחרים. כל השאר- לא ברמה גבוהה כ"כ, ואין סיבה להגיע במיוחד לחיפה בשביל זה. אלא אם כן כמובן לא מתקבלים לשום מקום אחר, והרי ידוע שלפקולטות מסויימות בחיפה כמו מדעי הרוח, יש סף קבלה נמוך במיוחד.
 
למעלה