שאלות על שיטת הקשב../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif
אחד מהדברים שנשנעו לי בהתחלה פסיכיים, אבל ככל שהעמקתי לקרוא- נשמע יותר ויותר הגיוני... עדיין יש לי כמה שאלות שאשמח לשמוע תשובות מבעלי הניסיון: גיל חודש זה זמן טוב להתחיל? כמה זמן עובר מרגע שמזהים את הסימנים לצרכים? כלומר מה מרווח הזמן שיש להגיע לשירותים- למשל אם נמצאים בקניון או מקום ציבורי? מה עושים אם נמצאים במקום שאין שירותים בהישג יד? (למשל עומדים בתור בדואר/ בנק/ סופר) האם בסוף התינוק יעשה על עצמו? האם אתם גם מחתלים את התינוק "ליתר בטחון"? והשאלה הכי חשובה בעיני- מה עושים כאשר צריך להיפרד מהתינוק לזמן מה ולהשאיר אותו עם בייביסיטר/ סבא/ סבתא וכו?
אחד מהדברים שנשנעו לי בהתחלה פסיכיים, אבל ככל שהעמקתי לקרוא- נשמע יותר ויותר הגיוני... עדיין יש לי כמה שאלות שאשמח לשמוע תשובות מבעלי הניסיון: גיל חודש זה זמן טוב להתחיל? כמה זמן עובר מרגע שמזהים את הסימנים לצרכים? כלומר מה מרווח הזמן שיש להגיע לשירותים- למשל אם נמצאים בקניון או מקום ציבורי? מה עושים אם נמצאים במקום שאין שירותים בהישג יד? (למשל עומדים בתור בדואר/ בנק/ סופר) האם בסוף התינוק יעשה על עצמו? האם אתם גם מחתלים את התינוק "ליתר בטחון"? והשאלה הכי חשובה בעיני- מה עושים כאשר צריך להיפרד מהתינוק לזמן מה ולהשאיר אותו עם בייביסיטר/ סבא/ סבתא וכו?