שאלות על "קווים"
1-בימים האחרונים שמתי לב שיותר ויותר אוטובוסים ונהגים של סניף מודיעין מבצעים נסיעות בלוד בקווים של אשכול רמלוד (כלומר לא 150 או 152 אלא נסיעות בקווים 460 למשל)
יש לכך סיבה? אם כבר אמור להיות הפוך כי למודיעין יש הרבה יותר קווים ונסיעות מאשר סניף רמלה לוד (לפחות עד שיחליפו את סופרבוס)
2-לאור העובדה שקווים ועילית התמזגו,האם יכול להיות מצב שדווקא עילית תפעל במודיעין עילית ולא קווים?
בהתחשב בעובדה שעילית פועלת במגזר החרדי כבר זה נראה לי הגיוני למדי
השאלה האם זה חוקי מבחינת תנאי המכרז?
3-(שאלה קצת כללית) בזמנו נאמר שתקום תחנה מרכזית במודיעין ליד קניון עזריאלי. אז הבנתי שויאוליה הייתה צריכה לקדם את העניין
מה הסטטוס של זה נכון להיום כשקווים היא חברת התחבורה הציבורית השולטת בעיר?
4-כנ"ל לגבי לוד: אמורה לקום תחנה מרכזית לפי ספינים שרצים כבר 20 שנה ליד תחנת הרכבת. כשקוים נכנסה ללוד היא החלה להפעיל שני קווים חדשים שתחנת הרכבת היא תחנת המוצא שלהם. נוסיף לזה את 460/464 שעוד בימי ויאוליה החלו לצאת תחנת הרכבת וקו 408 החדש של אגד לירושלים+ קווים חדשים שהוזכרו בדיונים אחרים פה בפורום שאמורים לצאת מהרכבת כשקווים תחליף את סופרבוס. האם העובדה שיותר ויותר קווים מתחילים ומסיימים נסיעה ברכבת אומרת שאולי הפעם באמת מתקרבים לתחנה מרכזית חדשה? אני רואה עבודות בנייה ליד הרכבת אך איני יודע מה בונים שם מעבר למבני הנהלת הרכבת
שאלות על "קווים"בקשות/שאלות לא הכוונה
1-בימים האחרונים שמתי לב שיותר ויותר אוטובוסים ונהגים של סניף מודיעין מבצעים נסיעות בלוד בקווים של אשכול רמלוד (כלומר לא 150 או 152 אלא נסיעות בקווים 460 למשל)
יש לכך סיבה? אם כבר אמור להיות הפוך כי למודיעין יש הרבה יותר קווים ונסיעות מאשר סניף רמלה לוד (לפחות עד שיחליפו את סופרבוס)
2-לאור העובדה שקווים ועילית התמזגו,האם יכול להיות מצב שדווקא עילית תפעל במודיעין עילית ולא קווים?
בהתחשב בעובדה שעילית פועלת במגזר החרדי כבר זה נראה לי הגיוני למדי
השאלה האם זה חוקי מבחינת תנאי המכרז?
3-(שאלה קצת כללית) בזמנו נאמר שתקום תחנה מרכזית במודיעין ליד קניון עזריאלי. אז הבנתי שויאוליה הייתה צריכה לקדם את העניין
מה הסטטוס של זה נכון להיום כשקווים היא חברת התחבורה הציבורית השולטת בעיר?
4-כנ"ל לגבי לוד: אמורה לקום תחנה מרכזית לפי ספינים שרצים כבר 20 שנה ליד תחנת הרכבת. כשקוים נכנסה ללוד היא החלה להפעיל שני קווים חדשים שתחנת הרכבת היא תחנת המוצא שלהם. נוסיף לזה את 460/464 שעוד בימי ויאוליה החלו לצאת תחנת הרכבת וקו 408 החדש של אגד לירושלים+ קווים חדשים שהוזכרו בדיונים אחרים פה בפורום שאמורים לצאת מהרכבת כשקווים תחליף את סופרבוס. האם העובדה שיותר ויותר קווים מתחילים ומסיימים נסיעה ברכבת אומרת שאולי הפעם באמת מתקרבים לתחנה מרכזית חדשה? אני רואה עבודות בנייה ליד הרכבת אך איני יודע מה בונים שם מעבר למבני הנהלת הרכבת