שאלות על המאבק לשיפור התנאים

שאלות על המאבק לשיפור התנאים

עד כמה זה נושא שיחה במקום העבודה שלכם\ן
האם אתם\ן חושבים\ות שזה לא הוגן שעו"סים שעובדים במסגרות ציבוריות ישבתו והמרוויחים יהיו גם עובדי עמותות
(טוקבק שקראתי באתר האיגוד).
 
שאלה על השאלה:)

קרן את בטוחה שעובדי עמותת לא יישבתו? אני עובדת בסוג של עמותה והבנתי שהפעם רוצים שזו תהיה שביתה משותפת בכול המגזרים בעו"ס
 
גם אני הבנתי שהשביתה אמורה להיות בכל המגזרים

רק שהאיגוד לא יכול להבטיח שעובדי עמותות יוכלו לקבל שכר על השביתה, בעוד שעובדי ציבור כן יקבלו החזר אם זה יוכר כסיכסוך עבודה.
 
כשעובד עמותה שובת-יכולים לפטרו.

כשעובד במגזר הציבורי מכריז על סיכסוך עבודה-אסור לפטר.כך בכל מקרה הבנתי.
 

ש נ י 21

New member
עובדי עמותות לא ישבתו - אבל יש דרך אחרת לעזור

איציק פרי אמר מספר פעמים בישיבות מועצה ובעל פה שאין אפשרות להגן עליהם ואין ציפייה מהם לשבות. אפשר וצריך להגיע להפגנות שבוודאי יצאו לדרך ולהביע תמיכה. חשוב להגיד - סביר שלאור דחייתו המוחלטת של האוצר את הדרישות, יתמקד המאבק הקרוב על שיפור ההסכם הקיבוצי בלבד. אבל זה צעד הכרחי בדרך להרחבת ההסכם גם על עובדי העמותות. כל עוד המדינה נותנת שכר זעום והשלמת הכנסה לעובדי הרווחה מטעמה, למה שמעסיקים יכבדו את המקצוע בשכר הוגן וזכויות בסיסיות??
 

yonitbrk

New member
רק תזהירו אותי בבקשה לפני שזה יקרה

מתי השביתה אמורה להתקיים? יש תאריך צפי? לפני מס' חודשים כתבתי והעליתי כאן שאלות , אנחנו כרגע בתהליך של הוצאת ילד לדיור חוץ ביתי, ומה שנשאר זה רק התהליך הפרוצדורלי, שהעו"ס שלי שותפה מלאה בו, כמו כינוס ועדות ומילוי טפסים שונים, וכולי תקווה, שהשביתה שלכם לא תתקע לנו את התהליך באמצע. מקווה שנצליח לסיים הכל לפני . לא הייתי רוצה לראות את הילד יושב בבית, ללא מסגרת לימודים בגלל שהעו"ס בשביתה, ולא הספיקה למלא ולהעביר את כל הניירת שהייתה צריכה (המעבר לדיור חוץ ביתי כרוך גם בשינוי מסגרת לימודית ). אז ספרו לי בבקשה, למתי השביתה הגדולה הזו מתוכננת? ועוד שאלה קטנה - אולי למישהו כאן יש מושג איפה אני יכולה לראות / לקרוא את הסעיף הדן בהחזרי הוצאות נסיעה להורים, אשר להם ילד במסגרת חוץ ביתית? אני יודעת שקיים דבר כזה, ונאמר לנו בעבר שתגיע לנו השתתפות / או החזרי הוצאות נסיעה, אבל אין כמו לראות את הדברים על הכתוב . תודה והמשך יום נעים לכולכם.
 
../images/Emo4.gif

קצת סולידריות לא תזיק. לא משנה מתי העו"סים ישבתו-זה יתקע את התהליכים של לא מעט אנשים. ועדיין זה לא אומר שאנחנו צריכים להמשיך לעבוד במשכורות שנמוכות משכר המינימום.
 
למעלה