שאלות על גורה

תירתיר

New member
שאלות על גורה

יש לי גורה קטנה וחמודה שאימצנו לפני כמה ימים. אני לא בטוחה במאה אחוז שהיא נקבה כי קשה לראות, אבל כנראה שכן. אז שאלות: 1. איך יודעים את הגיל? היא פיצית אבל אוכלת ושותה כמו גדולה (רק כמויות קטנטנות) 2. באיזה גיל מומלץ לעקר?
 

bel011

New member
מעקרים בסביבות 4 חודשים ואת הגיל

המדוייק יוכל לומר לך וטרינר.
 

רוית ב

New member
אני מעקרת בגיל 6-8 חודשים נקבות

וזכרים בגיל 10-12 חודשים כל עוד הם לא מתחילים לסמן כדי שימצו את מלוא פוטנציאל הגדילה שלהם. גיל 4 חודשים נראה לי מוקדם מידיי.
 

bel011

New member
נצל"ש- כמה ארגזי חול צריך אם יש לי

שני חתולים ויותר? האם אתם,שיש לכם ארבעה ויותר חתולים וגרים בדירה,אז אתם מחזיקים ארגז לכל חתול? כמה זמן צריך להפריד חתולים אם הבאתי חתול חדש לבית?(שניהם גורים)
 

bel011

New member
מקפיצה:שני חתולים=2 ארגזים??

או ששניים יכולים להסתדר באחד. ובהתחלה? כדאי כן להפריד?
 

גלי®

New member
יש לי 6 חתולים על גיגית טייחים

גדולה (כזו מהירוקות העמוקות)... מחליפה נייר גרוס (כן, אצלי עושים בנייר גרוס ולא חול...:) ) ואת מצע העיתונים שבלמטה יום כן- יום לא... בהתחלה, עד שרואים שהחתולים מסתדרים, רצוי לאלתר ארגז נוסף, אבל מנסיון, זה לא חיוני, אלא אם כן מדובר בגור פיצי שלא מצליח לטפס על הדופן (גיגית טייחים - אמרתי...:) )....
 

bel011

New member
איפה את מניחה גיגית כזו גדולה?

והאם נייר גרוס קל לנקות כמו חול? איפה קונים את זה?
 

גלי®

New member
בחדר כביסה... לנייר גרוס יש יופי של

יתרונות: הוא קל (אני גרה בקומה רביעית - להעלות ולהוריד שקי חול - לא בשבילי...) הוא זמין וחינמי (יש בניין משרדים לא רחוק ממני והמנקות יותר משמחות לספק לי את הסחורה) הוא מחזיק המון זמן (שקית זבל גדולה מלאה, יכולה להספיק לחודש) ובעיקר, לא מסתובבים לך בכל הבית גרגירי חול שנדבקו לרגליים שלהם... :))))))) אני שמה אותו על מצע של עיתונים ישנים, שגם את זה ניתן להשיג בקלות...
 

עדידושש

New member
בל יקירתי? קראתי נכון בין השורות<?

הבאת עוד גורון הביתה? רוצה פרטים- מאיפה למה איך וכו'...
 

bel011

New member
טוב...אז הייתי בעמותה בחדרה היום,ו

יש להם שני אחים לבנים לגמרי,פרווה ארוכה,שנזרקו לרחוב עם האמא שלהם. אני לקחתי אחד עם עיניים צהובות ויש עוד אחד עם עין כחולה ועין צהובה. הם יפים משהו,בני 3.5 חודשים וסובלים מטראומה בגלל איך שזרקו אותם. הוא כלוא בחדר,יורק עלי ועל החמוד השני שלי...כך שבינתים,אין עם מי לדבר. מומלץ לרוץ ולקחת האת השני...גם זכר.
 

עדידושש

New member
וואי הוא פשוט מדהים!!!!

וכל כך דומה לפושטקי שלי ולתולי שלך... שיהיה לך המון בהצלחה עם שני המתוקים החדשים שלך...תוך כמה ימים אני בטוחה שיהיה לכם כיף חיים....
 

bel011

New member
גם שלכם רשף עליכם בהתחלה?

ותודה על הברכות...הוא באמת מקסים הקטן הזה...
 

צוף3

New member
איזה מתוק ומפוחד!

מקסים כל כך! אני שמחה שלקחת אותו מבית המחסה, ומאחלת לך המון אושר עם שני החתולים המשגעים
 

bel011

New member
ושאלה - איך תופסים חתול מפוחד כדי

לקחת אותו לבדיקה? עם מגבת?
 

ronagg

New member
לבדיקה במנשא...

בגיל הזה לא צריך מגבת...רק אם הוא מאוד שורט. תרימי אותו תלטפי...הוא יפסיק לפחד. כזה מתוק...אם הוא משתולל אז תנסי להרגיל אותו לאט ..עם האוכל.. כשאת יושבת לידו.
 

kita1000

New member
תמיד עדיף מנשא על מגבת

ממגבת הם יכולים לברוח ואז להדרס, לא לחזור או אלף דברים רעים אחרים. פעם ברח לי חתול וחזר רק אחרי יומיים, הרבה יותר חולה מאשר היה קודם, מן הסתם. רק שמתי אותו על הרגליים ל5 דקות אצל הוט, כי הוא מעולם לא פחד מכלבים. אפשר להרגיל אותם אל המנשא כחלק מהריהוט בבית, שישחקו בפנים, יאכלו בפנים- אפילו שבוע מראש. אצלי החתלתול ישן כבר 3 שבועות במנשא (אמנם לא לצורך ההעברה, אלא לצורך נוחות). את שאר החתולים הבוגרים אני פשוט לוקחת בכוח, ומכניסה לארגז. חשוב במקרים האלו להיות אסרטיבים בפעם הראשונה, כי בד"כ אין שנייה, ולהחזיק מתחת לידיים הקדמיות של החתול, וביד השנייה לאחוז ב2 האחוריות של החתול ביחד- אלו הרגליים הבעייתיות שבד"כ מונעות את ההכנסה לכלוב. עם הקדמיות בד"כ אין לחתול יותר מדי אפשרות להתנגד. בצורה הזו האחוריות מושחלות קודם, אח"כ הקדמיות ולבסוף הראש. גם החתולים הגדולים ביותר שלי נכנסים לכלוב. חשוב להכין את המכסה בהשג יד ולהתאמן אם אין לך נסיון בזה מראש- יש לך בדיוק חצי שנייה עד שהיצור יצא. ואין נסיון חוזר :)
 

יוקה

New member
מ-ד-ה-י-ם !

אסור לי לראות את החברה האלה... כמו ילדה, מייד בא לי לחבק ולאמץ את כולם. רק כשאני נזכרת במכשפות שלי ובאילוצים אחרים - אני נאלצת להפסיק לשגות בדמיונות. כמובן שהיפיוף הלבן מדבר אלי במיוחד, כי הוא מזכיר לי את מי אם לא נושי בנעוריה? כמה טוב שבית המחסה רחוק ממני כל כך ! הרשיפות לא צריכות להפחיד. צריך ללכת "עם" החתלתול ובקצב שלו. לדבר אתו בקול רך מאוד ובשקט, לספר לו כמה הוא יפה ולהרגיעו כך. לא להתעכב לידו יותר מדי זמן, אבל רצוי מאוד להשאיר צ'ופרים כצעד "בונה אמון". הוא יותר מדי מקסים מכדי להישאר שם לנפשו.
 

יוקה

New member
בל - שיהיה בשעה טובה !

קסם שבקסם... מאחלת לו ולכם הרבה כייפים ואהבה.
 
למעלה