שאלות על גורה

../images/Emo10.gifאיך איך איך אפשר לזרוק דבר כזה??

לא מצליחה להבין, נשגב מבינתי. הוא מקסים, פשוט משגע, כשהוא יבין שהוא הגיע לאנשים שאוהבים אותו הוא ללא ספק יירגע ויסכים להתקרב אליכם, יופי שלקחתם אותו
 

bel011

New member
תודה לכולכם,באמת לא מבינה איך זרקו

אותו ואת משפחתו מרכב נוסע...לא פחות ולא יותר.איש אחד אסף אותו ואת אחיו והביא אותם לעמותה.האמא ואולי עוד גורים - ברחו.
 

karnitg

New member
מתוק...

המון המון מזל טוב! ואל תדאג זה יעבור לו,תן לו את הזמן שלו ותבוא אליו בעדינות,לאט, שלא ירגיש מאויים.
 

עדידושש

New member
תתחדשי, מזל טוב...

ולגבי זה שהוא בטראומה- ככה זה בהתחלה, ביחוד אם זרקו אותם והוא הגיע קודם לעמותה (מקום חדש) ועכשיו אלייך (עוד מקום חדש)... תני לו קצת זמן והוא ירגע... איזה כיף- שניים חתוליים. הלוואי עליי. אבל אין לי כסף להחזיק שניים (בקושי אחד, זה היה יותר לנפש...)
 

רוית ב

New member
אצלינו ארגז גדול אחד עם דלת כזו

שמסננים כל יום ודואגים לשמרו נקי אני מפרידה את החתול החדש עד שברור לי שהוא בלי פרעושים וחולרעות , ושהוא בריא אחרי בדיקת וטרינאר אהה וכן תילוע!!!! שלא ידביק ת'חברה כך שזה בדר"כ יומיים שלושה אחרי התילוע הוא כבר עם כולם להכרות.
 

יוקה

New member
ההמלצה הפורמלית לבית מרובה חתולים

היא ארגז לכל חתול + אחד נוסף. זה לא מציאותי, אלא אם כן מתגוררים באחוזה רחבת ידיים כשארמון מידות מתנוסס במרכזה ולו לפחות 16 חדרים. יחד עם זאת, בהחלט רצוי לשאוף למספר ארגזים כדי למנוע מתחים. הרבה מידע מוחלף שם, פוליטי-חתולי בעיקרו. 2 ארגזים ל-2 חתולים זה מצויין, ואפשר כך גם לנסות את סוגי החול השונים ולהתאימם לקפריזות של החתולים או של הבעלים. זה לא אומר שכל חתול ינכס לעצמו ארגז מסויים, אבל בכ"ז טובים השניים, גם למקרה ששוכחים לנקות פעם, זה מקל את יסורי המצפון. רק לאחרונה הסרתי, זמנית, ארגז אחד, כי הנסיכות פשוט הפסיקו להשתמש בו. אנסה אותו שוב כשיהיה פחות חם. אני מניחה שזה קשור לקואליציה המיוחדת בין נושי לטילי או למיקום של הארגז השני, במרפסת שדי נוטה לצבור חום ולחות בקיץ.
 
מחקרים שנערכו

הראו הצורה חד משמעית שחתולים שמסורסים/מעוקרים בגיל מוקדם גדלים להיות ארוכים יותר מכאלה שסורסו בגיל מאוחר יותר. נושא פוטנציאל הגדילה הוא מיתוס אורבאני. כתבתי על כך, בצירוף סיכומי המחקרים בשבוע האחרון הודעה ארוכה ומפורטת.
 

רוית ב

New member
וואלה? מחכה לראות ת'מחקרים../images/Emo132.gif

אני הולכת לעיין עכשיו!
 

דנההההה

New member
גורי הוא הוכה חיה לככ...

הוא סורס בגיל 6 חודשימ והוא חתול מאוד ארוכ...
 

GeJuFan

New member
אז ככה:

בקשר למין, שני חורים קרובים אחד לשני נקבה חור אחד ושני שקי אשכים קטנים זכר. 1. מה צבע העיניים? האם היא אוכלת רק יבש? בוא נגיד שאם זה כן לשניהם היא בגיל חודשיים ומעלה. 2. אני מתחילה לעקר ולסרס מגיל 4 חודשים. הגיל הראשוני השכיח בארץ הוא ארבעה חודשים בערך. למרות שישנם שני וטרינרים(לפי חתולהוליק) שעושים את זה אפילו בגיל חודשיים. בארצות יותר מתקדמות מבחינה וטרינרית עושים גם בגיל חודשיים ומעלה. אני מציעה לחכות עד שהיא תגיע לגיל ארבעה חודשים ואז לעקר. באיזו עיר אתה גר אולי נוכל להמליץ לך על וטרינר טוב באיזור שלך.
 
../images/Emo12.gif בגיל 4 חודשים כי הוטר' שלי אמר

שניתן לעקר בגיל 6 חד' והוטר' מחליפה שלו אמרה בגיל 5 חד'. אז מתי מומלץ? ואם כבר, עוד שאילה: נתקלתם בתופעה שהשפמונים של החתול "נשברים" והוא נשאר עם שפם קצוץ? השפם של החתולה שלי כבר צומח, אבל זה נראה לי מוזר. אולי בעקבות תרופה (מהוטר'), שהיא קיבלה?
 

GeJuFan

New member
תראי בארצות הברית מעקרים אותם

כבר בגיל חודשיים. בארץ הגיל המינימלי השכיח ביותר לעקר או לסרס חתול הוא ארבעה חודשים. בקשר לשפמים אין לי מושג.
 
למעלה