שאלות על ארון אמבטיה + כיור

pinukit1

New member
שאלות על ארון אמבטיה + כיור

1) מאיזה חומר כדאי לבנות ארון אמבטיה שנמצא יחסית קרוב לאמבטיה ועלול לספוג מדי פעם מים? האם כדאי להגן עליו בעזרת משטח שיש על צידו או שמספיק עץ טוב? (אנחנו מעוניינים בצבע אטום ולא בגווני עץ אם זה משנה משהו) 2)האם עדיף ללכת על שיש+כיור תחתי או לקנות משטח יצוק המכיל בתוכו את הכיור?
 

lank

New member
../images/Emo68.gifארון אמבטיה

1. פנים הארון - רצוי עץ סנדוויץ אדום ( לא יבוא מסין !!! סנדוויץ גבון נחשב לאיכותי ). חוץ - אפשר MDF בצביעה אטומה גימור מבריק או מט , ציפוי משטחי פורמייקה בדוגמא אהובה. משטח עליון כדאי שיבלוט כ- 2 -3 ס"מ מרוחב הארון בכדי להגן עליו. 2. אני אישית לא אוהבת כיור תחתון ( בגלל החיבור והתאספות פטריות וחיידקים מתחת ). אני ממליצה תמיד לבחור משטח שיש + כיור שולחני עליון או כיור מונח. אפשר גם לבחור באופציה של משטח קוריאן אחיד עם הכיור . כאן זה יותר עניין של טעם והעדפה אישיים. בהצלחה
 

pinukit1

New member
תודה על העזרה

כיור עליון לא בא בחשבון כי זו אמבטיה לילדים קטנים.. או כיור תחתון או מונח - השאלה אם לא מתאספים חיידקים באותה מידה בכיור מונח (שרק שוליו מונחים על השיש)? אחזור על שאלתי במקרה זה צד הארון צמוד (2 סמ) לאמבטיה וככל הנראה עלול לספוג מים - השאלה היא האם כדאי לצפות גם את צד הארון בשיש? אני מניחה שקוריאן יהיה באיכות טובה, השאלה היא האם המשטחים שמוכרים ב"ייצור המוני" (כאלה שיש בארונות הקנויים) הם באיכות טובה מספיק?
 

שחם3

New member
לא ממליץ

על כיור עליון או מונח: כיור עליון: 1) לא תמיד שולי הכיור הישבים על המשטח ישרים ונוצר רווח בין המשטח לכיור אותו ממלאים בסיליקון. ואם הוא באיכות נמוכה הוא גם ישחיר. 2) את שאריות המים או הליכלוך לא ניתן לנגב ולהשליך אל הכיור. לרב מצטבר סביב הכיור ויוצר גם אבנית. כיור מונח: 1) חסרונות כמו כיור עליון. 2) לעיתים צורת הכיור לא מאפשרת ניקוי החלק שבין הכיור לקיר ממליץ כיור בהתקנה שטוחה המיועד לחדר רחצה.( כמו במטבחים) מומלץ לחפות את דופן הארון עם שיש שמתחיל מתחתית השיש עד דופן האמבטיה. אין קוריאן בייצור המוני.
 

pinukit1

New member
שואלת שוב - לגבי משטחים יצוקים

לא נלך על קוריאן (כי זה כנראה מאד יקר). האם משטחים אחרים (כאלה שאפשר להזמין בחנויות) עמידים או שעדיף לקחת כיור ושיש אבן קיסר?
 
למעלה