שאלות נוספות של טירונית...

cherry 1

New member
שאלות נוספות של טירונית...../images/Emo195.gif

ראשית, תודה על המענה שנתנו לי פה על ההודעה הקודמת שכתבתי פה המידע סייע לי מאוד. אחרי יומיים עם האייפון 4 החדש צצו עוד שאלות. תוכנת האייטונס כבדה מידי להתקנה על המחשב המיושן שלי כי אין לי מספיק מקום על הארד דיסק של המחשב אז התקנתי את התוכנה על המחשב של בן זוגי. כעת, השאלה שנשאלת היא... האם נוכל לנהל שני חשבונות שונים מהתוכנה הזו? לשנינו יש אייפונים אך, כל אחד מאיתנו מוריד אפקילציות שונות. אם הוא יפתח ID משלו זה יתאפשר? שאלה שנייה היא, כיצד מעבירים מוסיקה מהמחשב לאייפון? הצלחתי להעביר את השירים מהמחשב לאייטונס אבל, שם זה נתקע לא הצלחתי למצוא כיצד עושים סנכרון למוסיקה. אשמח לקבל הכוונה שאלה שלישית ואחרונה להפעם היא, הורדתי כל מיני משחקים חינמים מהאפל סטור אבל, שמתי לב שהן גירסאות ניסיון שדורשות קנייה של הגירסה המלאה וזה מעיק אז מחקתי חלק מהן. האם כל משחקי החינם הם לתקופת נסיון בלבד ומלאי פרסומות מעיקות? יש דרך אחרת להוריד אפקלציות לא דרך האתר של אפל? תודה למשיבים
 

Bootrom Bob

New member
תשובות

1. אין בעייה להשתמש בשני חשבונות אייטיונס שונים באותו מחשב אבל זה טיפה מסורבל. צריך לבצע Store->Sign Out ו-Sign In בכל פעם שמחברים מכשיר אחר, וצריך לעשות את זה לפני חיבור המכשיר, וצריך לא לשכוח. נקודה נוספת - שני המכשירים חייבים להתחבר לאייטיונס בפעם הראשונה מאותו מחשב, אי אפשר לעבור ממחשב למחשב אחרי החיבור הראשוני. 2. לחיצה על Sync מסנכרנת גם מוסיקה, אבל כמו שאמרתי לא ניתן לבצע סינכרון משני מחשבים. אם המכשיר שלך התחבר בעבר לאייטיונס במחשב אחר, לא תוכלי להעביר אליו שירים (או שום דבר אחר) מהמחשב החדש. 3. אין דרך להוריד יישומים לא דרך האתר של אפל. מצד שני, רוב הגירסאות החינמיות לא דורשות שום דבר, הן בסך הכל מוגבלות יותר מהגירסה המלאה - למשל משחק שיש בו רק כמה שלבים ראשונים. בחלק מהן אכן יש פירסומות, וזה חלק מהעניין. אם את רוצה את הגירסה המלאה תקני אותה. פחית קולה עולה יותר ואנשים לא שואלים אם יש דרך להשיג פחית קולה בלי לשלם. בעיתון יש פירסומות ואנשים לא מרימים טלפון למערכת ושואלים אם מוכנים לשלוח להם עותק בלי פירסומות.
 

cherry 1

New member
ראשית, תודה על התגובה...

אני רוצה לברר עימך משהו ברשותך. ההתחברות הראשונה של האייפון שלי למחשב הייתה לצורך העברת זכרונות מס' טלפון מהאאוט לוק לאייפון וזה היה מהלפ טופ של אחי (אין לי מושג אם התהליך היה הצריך שימוש באייטונס). ההתחברות השנייה הייתה דרך המחשב של בן זוגי ושם ביצעתי כל מיני הורדות חינמיות עם המשתמש של האייפון הישן שלי. פשוט מחקתי את כל האפקלציות שהיו שמורות שם, העברתי מהאפל סטור דברים חדשים שרציתי. חיברתי את האייפון 4 וביצעתי סנכרון. עשיתי משהו לא בסדר?
כעת, החבר שלי (שהורשתי לו את האייפון הישן שלי) לא יוכל לפתוח על המחשב שלו משתמש אחר ולנהל חשבון נוסף? סליחה על החפירה. ולגבי סעיף 3 אני מבינה את הערתך. אבל, באמת שהיא נשאלה בתמימות כי הבנתי שישנם אנשים שמורידים משחקים שלמים לאייפון לא דרך אפל אבל, כנראה שמדובר במשחקים פרוצים או משהו כזה.
 

Bootrom Bob

New member
לא יודע אם החבר שלך יצליח או לא

כמו שאמרתי, אין בעייה לחבר שני אייפונים לאותו מחשב בשני חשבונות שונים חוץ מהטירדה הכרוכה בדבר, אבל אם האייפון הישן שלך דיבר עם אייטיונס במחשב קודם - אני לא יודע אם הוא יוכל לדבר גם עם האייטיונס במחשב של החבר. צריך לנסות.
 

AYELET1

New member
עוד הבהרות

החבר שלך יוכל לסנכרן הכל, אך ברגע שהוא ינסה לסנכרן משהו על המחשב שלו , הוא יקבל אזהרה שכל המידע הקודם (שלך ימחק) ויהיה עליו לאשר שהוא מסכים לזה. ניתן להתקין ישומים שאינם נמצאים בכלל ב-APP STORE (כלומר לא גרסאות מלאות למשחקים) שנמצאים ב-CYDIA אם המכשיר שלך פרוץ. V_ה-CYDIA היא מקור לישומים שלא קיבלו חותמת הכשר מאפל , לא עלו ל-APP STORE אך הם חוקיים למהדרין.
 

cherry 1

New member
הבנתי, תודה לשניכם... ../images/Emo45.gif

תגידו מה לגבי הבאג של השעון המעורר? מתי יסדרו אותו? במקום להתעורר ב 6:15 התעוררתי ב7:30 יקיצה טבעית. תדמיינו לעצמכם למה זה גרם ובאיזו צורה הפוכה התחיל לי היום.
 
למעלה