שאלות לגברים

שלום

הייתי שמח שתענה בנימוקים לטענות שלי, יכול להיות שאת לא מסכימה עם הרוב, אבל בטח יש טענה אחת שאת מסכימה עימה.
 

caja89

New member
מוזר רוב חבריי ידיידיי והמשפחה

טוענים שאני כ"כ עדינה ושברירית בקיצור אתה מכליל ולא נראה לי שזו התשובה, מכירה רוסיות בלונדיניות כוסיות ערסיות יותר מחברה מרוקאית עדינה ולבנת עור
 

caja89

New member
מוזר

כי דווקא כל החברות הידידי והמשפחה טוענים שאני ממש עדינה ושברירית ושאני צריכה להיות קצת יותר פלפל באופי. שלא נדבר על זה שהכרתי מלא בלונדיניות לבנות עור אולי אפילו כוסיות רוסיות או אשכנזיות יותר ערסיות מבחורות ממוצא מזרחי שזה כזה דוחה אותי לא משנה איזה צבע יש לבן אדם ודווקא בחו"ל אף אחד לא מאמין לי שאני ישראלית בגלל הנימוסים שלי אז בקיצור אתה לא כ"כ עונה על השאלה וזה סתם דעה קדומה כנראה שרוב הגברים בישראל לוקים בדעה כזו...
 

איזבל210

New member
מאמי לא כולם ככה, והפיתרון הוא פשוט

לגבי שאלתך הראשונה, פשוט תאמיני בעצמך ותאהבי את המראה שלך ואני בטוחה שאוהבי השחומות יעוטו עליך במהרה (אשכנזים מתים על זה) לגבי השאלה השנייה, מניסיוני לא כולם ככה, אבל באמת למה את נותנת להם? למה את בכלל שוכבת עם בחור כזה? אל תשכבי, אם מישהו רוצה את הכוס שלך, דבר ראשון שילקק אותו, אחרי זה תמשיכו הלאה.
 

caja89

New member
אני באמת יכולה לנחש שזה ככה??

אם היה אפשר לנחש מלכתחילה לא הייתי עושה את זה :(
 

חופ שיה

New member
עם הזמן יודעים לקרוא סימנים שמעידים

על התנהלות סוציומאטית וגישה של אני פה בשבילי ורק בשבילי. זה לא אומר שתדעי לזהות אותם כל פעם מחדש. רק שרצוי שתשקיעי בזה קצת יותר מחשבה וזמן ( בגלל שזה כל כך מפריע לך לפגוש כאלה גברים)ואל תמהרי לעשות איתם סקס אם את מרגישה שהכרת גבר סוציומאטי או סתם אחד 'עמה' שלא מבין שסקס זה בשניים. .
 

caja89

New member
חחח אוקיי תודה אקח את זה לתשומת ליבי

נמאס להתאכזב כל פעם
 

חופ שיה

New member
מבינה אותך.


 
הכי חשוב זה הריח של המקום!

יש ריח דיי דומה שנתקלתי עד היום אצל 2 בחורות, המקום היה שטוף, אולי הריח בא מבפנים, סליחה ריח של דגים. כמעט הקאתי שעשיתי סקס, שלא לדבר על ירידה. דאגי שהמקום יהיה מצוחצח וגם נקי מפנים.
 

caja89

New member
חחח המקום שלי נקי ברוך השם עם החבר שלי האחרון

הוא אפילו גרם לי לשפיכה נשית אבל משום מה לא גמרתי...הוא היה גומר ממש ממש ממש מהר
 

פונציק

New member
לפני שאת מגיעה לסקס, דברי איתם קצת.

אני בטוח שכל אחד יגיד שהוא מת על לרדת, אבל עם הזמן אני בטוח שתקלטי מי שווה את הזמן שלך ומי לא. כשמגיע הסקס עצמו, אל תסכימי בכלל לחדירה אם הוא לא מציע בעצמו לעשות משהו בשבילך. לכל אחד יש איזה רצף פעולות סטנדרטי בסקס. אם לענג אותך לא נמצא ברצף הזה, אין לך מה להמשיך איתו.
 
תראי...

יש מלא גברים שאוהבים שחומות. למשל אני. נראה שאת פשוט לא יודע לבחור גברים. עם הזמן והנסיון, יש מצב שתשתפרי... יש גברים שישמחו לענג אותך ולהביא אותך לשיאים - תנסי עם כאלו שממש אכפת להם ממך. לרוב הם יתאמצו בשבילך...
 

noam 83

New member
אני אגיד תאמת.. ויש מצב שזה לא ישמע פוליטקלי

קורקט.. אני רוצה להגיד שחונכתי לדאוג רק לאשה בסקס . אבל לא חונכתי לשום דבר שקשור לסקס כיוון שבאתי מבית דתי וכל הנושא היה מוקצה מחמת מיאוס. אבל מסתבר, שכן חונכתי להתחשב בבת זוגי בסקס. למה? קודם כל עובדה, עד היום אני כמעט ולא חושב על עצמי בסקס. אני רק חושב על איך יהיה לה נעים! חוץ מזה שלי נעים בכל מקרה. לקח לי שנים כדי להעז לבקש דברים מסויימים שאני אוהב, וגם לא הבנתי כל כך, למה לבקש, הרי מה שהכי נעים לי זו ההנאה שלה. וגם הרבה יותר מורכב לגרום שהיא תגמור כל פעם. אצלי זה נורא פשוט.. מסתבר שזה עניין של חינוך ותרבות. לא חונכתי חינוך מיני, אבל חונכתי לדאוג לזולת, במיוחד לבת הזוג שלי. חונכתי לשים אותה לפניי. חונכתי לחשוב על טובת האחר. לכן מובן מאליו שזה יבוא לידי ביטוי גם בסקס. זה מצער לחשוב שיש כל כך הרבה אנשים (גברים ונשים) שכל מה שאכפת להם זה מעצמם. אין לי ספק שזו גם הסיבה העיקרית לאחוזי הגירושין המטורפים בארץ..
 
למעלה