שאלות לגבי פעולות בסיסיות-אייפון 3GS
היי, חדשה במוצרי אפל... ויש כמה דברים (די בסיסיים נראה לי) שאני מחפשת ולא ממש מוצאת! 1. איך עושים סיילנט? אני מוצאת רק אפשרות של רטט בסיילנט, אבל לא איך להעביר לסיילנט. 2. האם בכתיבת SMS יש אפשרות למחוק אות אחת בלבד או שאני כל פעם צריכה לסמן ולמחוק את כל המילה (מה שאני עושה עכשיו וזה מאוד מעיק) 3. איך מוחקים את ההיסטוריה של השעון המעורר?? 4. איך אני מעבירה תמונות שצלמתי באייפון למחשב שלי? תודה!
היי, חדשה במוצרי אפל... ויש כמה דברים (די בסיסיים נראה לי) שאני מחפשת ולא ממש מוצאת! 1. איך עושים סיילנט? אני מוצאת רק אפשרות של רטט בסיילנט, אבל לא איך להעביר לסיילנט. 2. האם בכתיבת SMS יש אפשרות למחוק אות אחת בלבד או שאני כל פעם צריכה לסמן ולמחוק את כל המילה (מה שאני עושה עכשיו וזה מאוד מעיק) 3. איך מוחקים את ההיסטוריה של השעון המעורר?? 4. איך אני מעבירה תמונות שצלמתי באייפון למחשב שלי? תודה!