david80
Active member
שאלות לגבי מהירות מירבית בקטרים:
שאלות לגבי מהירות מירבית בקטרים:
- מהם השינויים שבוצעו בקטר 125 שהעלו את מהירותו המירבית ל-140 קמ"ש? - האם רכבת ישראל תוכל להינות ממהירותם המירבית של קטרי Class 67 שהיא 200 קמ"ש (אולי ניתן לבצע הסבה קלה במודו הספרדי שיתאים למהירות זו)? - רכבת ישראל בקשה מהספרדים שהקטרים ממס"ד 751 ואילך יגיעו למהירות מירבית מותרת של 160 קמ"ש, למרות זאת, קטרי 751-755 יצאו מהמפעל עם מהירות מירבית מותרת של 140 קמ"ש, כי 'צריך להחליף כמעט את כל הקטר...', אבל מה לגבי קטרים 756-770 שעוד לא התחילו לבנות דאז, האם הם לא יכולים לבנות אותם בדיוק כמו שבנו את קטרי Class 67 עבור הרכבת הבריטית???
שאלות לגבי מהירות מירבית בקטרים:
- מהם השינויים שבוצעו בקטר 125 שהעלו את מהירותו המירבית ל-140 קמ"ש? - האם רכבת ישראל תוכל להינות ממהירותם המירבית של קטרי Class 67 שהיא 200 קמ"ש (אולי ניתן לבצע הסבה קלה במודו הספרדי שיתאים למהירות זו)? - רכבת ישראל בקשה מהספרדים שהקטרים ממס"ד 751 ואילך יגיעו למהירות מירבית מותרת של 160 קמ"ש, למרות זאת, קטרי 751-755 יצאו מהמפעל עם מהירות מירבית מותרת של 140 קמ"ש, כי 'צריך להחליף כמעט את כל הקטר...', אבל מה לגבי קטרים 756-770 שעוד לא התחילו לבנות דאז, האם הם לא יכולים לבנות אותם בדיוק כמו שבנו את קטרי Class 67 עבור הרכבת הבריטית???