שאלות לגבי היתרי בנייה והעלויות הכרוכות בכך
אני מעוניינת לרכוש דירת גג בחולון ומתברר שיש מספר בעיות: 1. התוספת של החדר על הגג נבנה ללא היתר 2. הפינת אוכל במטבח הוגדל ע"ח חדר המדרגות (ללא אישור השכנים אבל גם אף אחד לא מתלונן...) ללא היתר 3. ישנה פרגולה ענקית על הגג ללא היתר בעל הדירה מתעקש שהוא ידאג להיתרים ואין לי מה לדאוג אבל עדיין לא פתח תיק בעירייה. מה ניתן לעשות במקרה כזה? חשבנו לקנות את הדירה כמו שהיא ולבצע אנחנו את התהליך לקבלת ההיתר. מה דעתכם? מישהו מכיר את התעריפים של מיסי הבנייה והיטלי הפיתוח (הבית בערך 90 מטר למטה+90 מטר למעלה כולל גג) כדי שאני ידע בערך כמה עלול לעלות לנו הסיפור הזה? (היטל השבחה הוא כבר שילם) תודה!
אני מעוניינת לרכוש דירת גג בחולון ומתברר שיש מספר בעיות: 1. התוספת של החדר על הגג נבנה ללא היתר 2. הפינת אוכל במטבח הוגדל ע"ח חדר המדרגות (ללא אישור השכנים אבל גם אף אחד לא מתלונן...) ללא היתר 3. ישנה פרגולה ענקית על הגג ללא היתר בעל הדירה מתעקש שהוא ידאג להיתרים ואין לי מה לדאוג אבל עדיין לא פתח תיק בעירייה. מה ניתן לעשות במקרה כזה? חשבנו לקנות את הדירה כמו שהיא ולבצע אנחנו את התהליך לקבלת ההיתר. מה דעתכם? מישהו מכיר את התעריפים של מיסי הבנייה והיטלי הפיתוח (הבית בערך 90 מטר למטה+90 מטר למעלה כולל גג) כדי שאני ידע בערך כמה עלול לעלות לנו הסיפור הזה? (היטל השבחה הוא כבר שילם) תודה!