שאלות לגבי האוני' העברית

ahbarfilez

New member
שאלות לגבי האוני' העברית

א. מתי מקבלים תעודת סטודנט, ואיפה, מישהו יודע? ב. בגלל טעות במחשבים כתוב שלא התקבלתי (זו טעות, אני עתודאי והצבא אישר שזו טעות, מה גם שהציונים שלי הרבה מעל הרף), יש סיכוי שבכל זאת אני יוכל להירשם לקורסים?
 

ahbarfilez

New member
לגבי שאלה ב.

התכוונתי שאני רשום במערכת המחשבים של האוני' כמי שבמצב המתנה.
 

staringblankly

New member
לגבי שאלה א ../images/Emo13.gif

היא בדרך כלל מגיעה בדואר בשבוע שלפני תחילת הלימודים.
 

ahbarfilez

New member
כן, אבל עוד לא הגיעה. זה נורמלי?

חוץ מזה שחבר'ה אחרים בפורום טוענים שמחלקים אותה באוניברסיטה עם פתיחת הלימודים..
 

moranB21

New member
תעודות סטודנט

כולם כול כך לחוצים בקשר לתעודות ואין סיבה להילחץ! גם אם הכרטיס לא מגיע לפני תחילת הלימודים אפשר להיכנס לאונ' עם תעודת זהות ואישור קבלה לאונ'. במקרה שהכרטיס לא מגיע בשבוע לאחר תחילת הלימודים פשוט תפנה למנהלת הסטודנטים, שם נמצאות התעודות שעדיין לא נשלחו. בהצלחה.
 

B L I M P

New member
לדעתי כרגע לא

אבל תנסה לראות אם "רישום לקורסים" (נמצא תחת סטודנטים בדף הראשי) נפתח לך (למרות שאני בספק). בכל מקרה לדעתי דבר כמה שיותר מהר עם המזכירות/צבא. במקרה הכי גרוע, בשבועיים הראשונים ניתן להרשם עדיין לקורסים, ככה שגם אם לא תרשם, תתחיל ללכת אליהם עד שתרשם אליהם.
 

ahbarfilez

New member
תודה רבה, אבל - אפשר להיכנס לקורסים?

בלי להירשם? אז למה נרשמים בכלל?
 

B L I M P

New member
אתה יכול בעקרון להכנס לקורסים גדולים,

שזה מרבית קורסי שנה א', מבלי שלמישהו יהיה אכפת. אם אתה לא רשום אתה לא יכול לגשת למבחן והקורס לא יוכר לך. אם אתה רשום אתה צריך לעמוד במטלות כל השנה/סמסטר (אם יש כאלו) ואז תקבל אישור לגשת למבחן - אם תעבור את המבחן הקורס יוכר לך כמספר הנקודות שהוא שווה ותוכל לצבור אותן לקבלת תואר ותוכל לקחת קורסים אחרים (אם יש) שהקורס הזה הוא תנאי קבלה שלהם.
 

ahbarfilez

New member
אוקיי, תודה.

הסבר משכנע מספיק.
למרות שאני חושב שבתוך כמה ימים הבעיה במחשבים תסתדר. הסיפור המלא (והמשעשע אך מעצבן) הוא שקיבלתי הודעה מטעם הצבא שהתקבלתי סופית לעתודה, ולתכנית "הוראת המדעים" שהיא תת-תכנית בעתודה - ויחד עם זה מכתב מהאוניברסיטה שטוען כי נדחיתי מפיסיקה מהסיבה הבאה: "דחייה על ידי רשויות הצבא - לא התקבלת לעתודה". אחרי טלפונים רבים זה השתנה למצב "המתנה", ובתקווה עוד כמה ימים זה יהיה "קבלה".
 

RichardSmith

New member
כדאי שתפנה למזכירות של מדעים

הם יכולים לרשום אותך ידנית. אומנם כפי שנאמר, לשיעורים אתה פשוט יכול להכנס אבל לתרגולים זה יותר בעייתי, במיוחד להגיש תרגילים... אתה לא תהיה במערכת שלהם. פנה אלי במסרים אם אתה רוצה סיכומים וחומר עזר.
 

B L I M P

New member
אגב, לגבי תרגילים

לי כבר יצא להגיש תרגילים כשלא הייתי רשומה ואז קיבלתי אותם בחזרה "אינך רשום לקורס". אחרי שנרשמתי הגשתי אותם בחזרה כהוכחה לכך שכן הגשתי אותם בזמן והם נחשבו לי לכל דבר.
 
למעלה