שאלות לגבי אביזרים לאייפון 4

Aharon1980

New member
שאלות לגבי אביזרים לאייפון 4

התחדשתי באייפון, אשמח לקבל המלצות לאביזרים ותשובות מבעלי נסיון לשאלות הבאות: מגן מסך – האם שווה להשקיע במגן בומבסטי דוגמת זה? מגן מסך בומבסטי ויקר ואם לא, האם יש הבדלים בין כל המגנים הפשוטים? מגן מסך פשוט 1 עוד מגן מסך פשוט מעמד אייפון 4 ומטען לרכב – אשמח לקבל המלצות מבעלי נסיון על כאלה שניתן לרכוש בארץ. הערה לסיום – ידוע לי שניתן למצא ב DealExtreme יותר בזול אבל מכיוון שהעלות יחסית קטנה לא שווה לי לחכות, בנוסף מכר שלי קנה מטען בDE והוא שרף לו את האייפון. תודה לעונים
 

Bootrom Bob

New member
מה שאתה צריך זה להגן על המסך משבר, לא משריטות

מסך האייפון בנוי מחומר כזה שהסיכוי לשרוט אותו הוא אפסי, וגם אם תצליח באיזו דרך פלאית לגרום לו לשריטה קטנה - היא תפריע ויזואלית הרבה פחות מכל מגן מסך, בומבסטי ככל שיהיה. לעומת זאת, למרות שהזכוכית ממנה בנוי האייפון חזקה מאוד, היא עלולה להישבר אם תספוג חבלה משמעותית, ומגן מסך לא מונע שבר. מה שאתה צריך זה לא מגן מסך אלא מגן פיזי המכסה את כל הגב של המכשיר ויש לו "שפה" בולטת בחלק הקדמי הסופגת את החבטה בנפילה. זו לא הגנה מלאה, אתה יכול תמיד להיתקע עם המסך בפינת שולחן ולנפץ אותו למרות המגן, אבל זה עדיין פיתרון יעיל במקרים רבים.
 

AYELET1

New member
אני הייתי לוקחת מגן מסך פשוט (לאו דווקא מה

שציינת בקישורים) ובנוסף גם נרתיק. לבחירתך נרתיקים שאינם מכסים את המסך עצמו , כמו זה למשל: http://cgi.ebay.com/OEM-Bumper-Fram...488559?pt=PDA_Accessories&hash=item2a0fe7fe2f או משהו בטיחותי יותר (עשוי לעזור במקרים מסויימים. אני ויתרתי עליו. מסרבל מאד) כמו זה למשל http://www.pdair.com/catalog/product_info.php?cPath=10100000_11000130_11000988&products_id=30985
 

moshe alfasi

New member
יש לי אייפון 4 חצי שנה...

ומעולם לא שמתי מגן מסך. על המסך אין שריטה אחת ורואים מעולה! אם תשים מגן מסך גם ההרגשה באצבע תהיה מעצבנת וגם תראה הרבה הרבה פחות טוב. עצה שלי, שים עליו מגן פלסטיק\סיליקון איכותי- מומלץ להשקיע ובזה תסיים את הסיפור, לא מגן מסך ולא שום דבר מעבר.
 

AYELET1

New member
הבעיה היא שהסיפורים האלו נהדרים עד שמגיעים

אלו שהמסך דווקא כן נשרט להם (כן, גם של אייפון 4
)
 

Bootrom Bob

New member
זו שאלה של התייחסות

אולי יש אנשים שהמסך נשרט להם - אני יכול לחשוב על שיטות, למשל לשרוט את המסך בטעות באמצעות יהלום חד בתכשיט (יש דבר כזה?) - אבל את החיים שלי אני מנסה לבנות על ממוצעים, לא על חרדה מפני הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות. סיפרתי כאן כבר כמה פעמים על מישהי שאני מכיר שמסרבת לשים דברים בבגאז' של המכונית מחשש לתאונת חזית-אחור ומחזיקה הכל על הכיסא לידה (חגור בחגורת בטיחות) כשהיא נוהגת או על הברכיים כשלא - גם זו פילוסופיית חיים, מה אגיד לכם. בממוצע, הסיכוי לשרוט את מסך האייפון הוא נמוך מאוד, וגם אם יש שריטה היא מפריעה לרוב פחות מאשר הנזקים הויזואליים של מגן מסך. ואני כאמור עובד על ממוצע. למען אלה שעדיין לא ראו, כדאי להציץ כאן (סליחה מאלה שכבר ראו).
 

ezman2

New member
בתגובות

של הסרטון ששמת יש הרבה שמפקפקים באמינות שלו , מה גם שהרזולוציה שלו נמוכה כדי באמת לראות את זה הסיכוי שלך להידבק מאיידס במין לא מוגן הוא בפועל מאוד נמוך ובכל זאת שמים קונדום כמובן שיש הבדל בין עניין של חיים ומוות לאסטתיקה של אייפון אבל הרעיון מובן. כמו שכתבתי בעבר אצלי בעבודה חברים ביקשו ממני להתקין מגן אחרי שהמכשיר נשרט( אייפון 4). אפל טוענת שיש לאייפון 4 יותר עמידות לשריטות ממכשירים קודמים אבל מעולם לא טענה על עמידות בתנאי שימוש מסויימים ועובדה שעדיין בחניות החברה נמכרים מגני מסך. אם בנאדאם מנייד את המכשיר שלו בדרך קבע בכיס ריק ולעבודה ושם אותו במשך היום על השולחן אז אין צורך במגן והמכשיר לא יישרט כמו המכשיר של הבוס שלי, אחרת כדי ומומלץ - שריטה סופה להתמלא באבק ולכלוך ובסוף גם יראו את זה וזה יציק בשימוש.
 

Bootrom Bob

New member
אל תפקפק בסרטון בלי שתהיה לך הוכחה ברורה

ואגב יש סרטונים נוספים של גופים שבוודאי אי אפשר לפקפק בהם, כמו סרטון של PC World שמוכיח אותו דבר. ואני יכול להביא כדוגמה גם את המכשיר שלי (3GS) שכבר שנה מסתובב בכיס באופן קבוע עם צרור מפתחות ולעיתים עם מטבעות ואין עליו שמץ של זכר של סימן של שביב של שריטה, אבל כמובן גם באמינות של מה שכתבתי כאן אפשר לפקפק
בשורה התחתונה כל אחד עושה מה שמתאים לו, אבל כדאי לקבל את ההחלטות על סמך מידע מושכל ולא על סמך חרדות מיותרות או השלכה מתקופות אחרות (מכשירים קודמים שהיו לי אכן נשרטו קשות).
 

ezman2

New member
אתה נהנה לתת לעובדות לבלבל אותך..

וזה בסדר. אבל גם הסרטון אינה הוכחה מספיקה אל מנת להוכיח את הטענה.. אפילו לא מבחינה לוגית, הרזולוציה של הסרטון לא מאפשר לקבוע אם הניסוי אכן הצליח, התגובות מעוררות הרבה סימני שאלה. בוא נצא מנקודת הנחה אחת מרכזית לצורך העניין והיא שיש כזה דבר שנקרא מכשיר אייפון 4 שרוט משימוש יומיומי - צא מהדוגמא הילדותית של שימוש ביהלומים שהלכת איתם בכיס, מי שהולך אם יהלומים בכיס לא צריך לדאוג למכשיר כי אם הוא יישרט הוא מחר יכול לקנות אחד חדש. ודבר נוסף- 2\2 מכשירים שטיפלתי בהם הם לא סיכוי אפסי שהמכשיר יישרט- גם את זה אפשר להוכיח מתמטית אגב. תחושת הבטן שלי אומרת שהביטחון המופרז הזה הוא רק כאן אל גבי הפורום מעניין אותי אם במיפגש פורום אם יהיה או לא יהיה, אתה תיהיה מספיק אמיץ שנעביר את המכשיר שלך את אותם ייסורים שהוא עבר בסרטון, אני יביא גם מברג פיליפס וגם שטוח
 

Bootrom Bob

New member
אני מרגיש מספיק בטוח כדי לא להשתמש במגן מסך

והמכשיר שלי כפי שהוא נראה הוא הוכחה מספיקה לכך. מצד שני, אין לי שום אינטרס לתת למי שרוצה דווקא להוכיח לי את ההיפך לנסות לשרוט את המכשיר עד שיצליח (אם יצליח, מה שאני די מסופק). הרזולוציה של הסרטון מספיקה בהחלט על-מנת להוכיח אם הוא נשרט. שריטה מחזירה אור בצורה כזו שאפשר להבחין בה גם בצילום ברזולוציה נמוכה. וכמובן שיש גם סרטים ב-HD, למשל זה - והוא בכלל 2G (אין צורך להפעיל רמקולים
) מי שבא לו להתקין מגן מסך - זו זכותו, אבל שיעשה זאת על סמך מידע ולא על סמך חרדה לא מושכלת או השלכה ממכשירים אחרים בלתי רלוונטיים. אגב, לא צריך להחזיק יהלום בכיס, יש מספיק טבעות יהלומים - למרות שאני לא יודע אם ליטוש רגיל של יהלום בתכשיט יכול לגרום לשריטה (ואין לי שום כוונה לנסות).
 

רענן 25

New member
שכנעת אותי לפני כשנה ותודה

קראת הודעה של בוב כאן והחלטתי להוריד את מגן המסך. בעיקר בגלל שהמגן של צאג ממש התחיל למחוק לי פיקסלים בתחתית המסך בגלל לחץ. עדות: שום כלום. אפילו לא שריטה קטנטונת. אחזקת המכשיר בתנאים גרועים בכיס בתיק או זרוק עם עוד מיליון דברים אחרים וכלום לא קרה עדיין. הדבר היחיד שעדיין מקפידה בו: כיסוי למכשיר שנותן מרווח של כחצי ס״מ מעל המסך. כלומר, אם אניח את המכשיר על משטח ישר כשהמסך כלפי מטה, המסך לא ייגע במשטח. כרגע זה כיסוי של אייסקין, אך היו גם אחרים.
 

moshe alfasi

New member
איידס? מסך האייפון?

השוואה רצינית. אני מוכן לקחת את הריסק שפעם בשנה תהיה לי שריטה אחת על האייפון. כרגע אני חצי שנה ללא חצי שריטה, הכל עובד חלק והמסך מדהים- למה להרוס את ההנאה במסך נקי ויפה?
 

ezman2

New member
אין שום בעיה עם זה

כמובן שזאת בחירה שלך גם אם ההנאה שלך לצייר עם טיפקס על מסך- תשתולל, אבל בין זה לבין לתת למישהו ששואל מידע מוטעה זה הבדל גדול, יש כאלה שכן רוצים לשמור על המכשיר שלהם, ושלא ייראה כמו זבל אחרי X זמן אם זה בשבילם או שיוכלו למכור אותו במחיר טוב אחר כך, ולתת עובדה שהיא לא נכונה בעליל- שאייפון 4 אינו נשרט לא לעניין- זאת דעתי וכמובן שאני מאחל לך עוד חצי שנה ואפילו יותר בלי שריטוט וכל המחלות האחרות שיכולות להיות לאייפון- ויש כאלה.
 

Bootrom Bob

New member
לא ממליץ על סיליקון וגם לא על פלסטיק קשיח

רק על חומר בשם TPU (כמו בדוגמה שאיילת הביאה, למרות שספציפית הנ"ל לא שולח לישראל).
 

Aharon1980

New member
מה לגבי זרוע לרכב לאייפון 4

אני מחפש זרוע ותושבת שתתאים לאייפון בתוך מגן הבאמפר שלו. ראיתי 2 סוגי מוצרים, זרועות שנדבקות בואקום לשמשה יש למישהו נסיון איתם? האם יש מותג מומלץ? האם היקרים שווים את המחיר? ויש גם זרוע לפתח המזגן שאמורה להסתיר פחות את שדה הראיה וגם לקרר את האייפון. אשמר לשמוע חוויות והמלצות מבעלי נסיון, תודה רבה לעונים עד כה.
 
למעלה