שאלות טיפושיות, אבל אני חייבת לדעת

aux12345

New member
שאלות טיפושיות, אבל אני חייבת לדעת

1. אני יוצאת עם מישהו כחודש, הוא רוצה לקיים יחסי מין עם קונדום. האם יש טעם לבצע בדיקות עכשיו ולהמשיך לשכב עם קונדום. (הערה: קונדום זה אמצעי מניעה יחיד שאני יכולה להשתמש ככה שבכל מקרה לא מדובר על להוריד אותו) 2. במידה וקונדום נקרע ביום שישי. האם יש אפשרות כלשהי (בתשלום או לא) להגיע למיון ולבקש בדיקה דחופה. ושאלה נוספת בנושא: עברו פחות מ-3 חודשים ואם הבדיקה בסדר זה לא אומר דבר, אבל במקרה כזה לא נותנים טיפול מונע, למה? 3. חבר שלי לא רוצה לבצע בדיקה עכשיו כי אין טעם לדעתו. אבל כדי שאני ארגע הוא מציע יחסי מין לא מלאים. האם אפשר להדבק משפשוף כאשר אני בתחתונים מאוד דקים והוא בתחתונים רגילים. מבחינת סיכון מה עדיף לבחור יחסי מין מלאים עם קונדום או יחסי מין לא מלאים (בלי מין אורלי כי זה נשמע מגעיל)?
 
תשובות

1. אין טעם להבדק לאיידס אלא לאחר שחלפו לפחות 3 חודשים של קשר רק עמו ורק עם קונדום. 2. אין הצדקה לקבל טיפול מונע איידס אם הקונדום נקרע אלא אם בנזוגך יבדק וימצא נשא איידס. בנוסף יש טעם בטיפול מונע איידסרק תוך 72 שעות מאז הארוע. 3.אם שניכם לובשים תחתונים איני רואה סיכון להדבק באיידס. אין תשובה חד משמעית לשאלתך האחרונה. זו בחירה שלך.
 
למעלה