שאלות טיפושיות, אבל אני חייבת לדעת
1. אני יוצאת עם מישהו כחודש, הוא רוצה לקיים יחסי מין עם קונדום. האם יש טעם לבצע בדיקות עכשיו ולהמשיך לשכב עם קונדום. (הערה: קונדום זה אמצעי מניעה יחיד שאני יכולה להשתמש ככה שבכל מקרה לא מדובר על להוריד אותו) 2. במידה וקונדום נקרע ביום שישי. האם יש אפשרות כלשהי (בתשלום או לא) להגיע למיון ולבקש בדיקה דחופה. ושאלה נוספת בנושא: עברו פחות מ-3 חודשים ואם הבדיקה בסדר זה לא אומר דבר, אבל במקרה כזה לא נותנים טיפול מונע, למה? 3. חבר שלי לא רוצה לבצע בדיקה עכשיו כי אין טעם לדעתו. אבל כדי שאני ארגע הוא מציע יחסי מין לא מלאים. האם אפשר להדבק משפשוף כאשר אני בתחתונים מאוד דקים והוא בתחתונים רגילים. מבחינת סיכון מה עדיף לבחור יחסי מין מלאים עם קונדום או יחסי מין לא מלאים (בלי מין אורלי כי זה נשמע מגעיל)?
1. אני יוצאת עם מישהו כחודש, הוא רוצה לקיים יחסי מין עם קונדום. האם יש טעם לבצע בדיקות עכשיו ולהמשיך לשכב עם קונדום. (הערה: קונדום זה אמצעי מניעה יחיד שאני יכולה להשתמש ככה שבכל מקרה לא מדובר על להוריד אותו) 2. במידה וקונדום נקרע ביום שישי. האם יש אפשרות כלשהי (בתשלום או לא) להגיע למיון ולבקש בדיקה דחופה. ושאלה נוספת בנושא: עברו פחות מ-3 חודשים ואם הבדיקה בסדר זה לא אומר דבר, אבל במקרה כזה לא נותנים טיפול מונע, למה? 3. חבר שלי לא רוצה לבצע בדיקה עכשיו כי אין טעם לדעתו. אבל כדי שאני ארגע הוא מציע יחסי מין לא מלאים. האם אפשר להדבק משפשוף כאשר אני בתחתונים מאוד דקים והוא בתחתונים רגילים. מבחינת סיכון מה עדיף לבחור יחסי מין מלאים עם קונדום או יחסי מין לא מלאים (בלי מין אורלי כי זה נשמע מגעיל)?