שאלות דחופות:

יער עד

New member
שאלות דחופות:

אני לא מצליחה למצוא מספר טלפון עדכני של ההסגר ברעננה שהמליצו לי עליו..... שאלה נוספת על איזה הסגרים אתם ממליצים?? (ועל אלו לא?) תודה
 

יער עד

New member
מכירים הסגר עירוני שהוא יחסית

נורמלי. אני כניראה מחוייבת להסגיר את הכלב.
 
אהה....הבנתי

לא ידעתי שזה נתון לשיקול דעתך..... האמת שההסגר העירוני הכי חדיש הוא בירושלים- מעבר לזה אני לא יודעת לעזור.
 

טון טון1

New member
אני שומעת כל הזמן

מיו"ר העמותה שלנו - שהכלביה העירונית בראשל"צ היא אחת מהכלביות המושקעות ביותר ויש בה תנאים די טובים. (זו עדות שמיעה ולא מנסיון ). האם מותר לך לבחור מקום באיזה עיר שתרצי?
 

יער עד

New member
הבנתי שבפועל כן

אני יודעת דיברתי עם עופרה הבעייה היא ששמעתי דברים נורא רעים על העובדים מבחינת טיפול בכלבים ברור שיכול להיות שאלה סתם שמועות או הכללות אבל בכול זאת...
 

oggi2

New member
גם לנו זה קרה

אולי, שבכלל אינו כלב צעיר ותמים כמו שלך, קפץ על מישהי במעלית ונשך אותה (כשאנחנו לא היינו בארץ ואבא שלי שמר עליו), למזלנו זה נגמר בשיחה ובסכום כסף שהסדיר את הנזק שנגרם לאותה נערה. אין מצב שתצליחו להגיע איתם להסכמה כזו? אפילו קצת להתחנף, למרות שברור שהוא לא עשה כלום. איזה מין אנשים אלו שדורשים שגור יילך להסגר?
 

יער עד

New member
הוא כבר הגיש תלונה...

חוץ מזה אני לא ממש מאמינה שזה נעשה בתום לב ככה שהוא השיג את המטרה.
 

יער עד

New member
../images/Emo124.gifטוב חזרנו מההסגר

הלכנו לשם בלי מולי לראות מה אפשר לעשות במצב הזה בדיוק וגם לוודא שיש את האישורים שאמורים להיות. אכן התקבלה דרישה להסגר ממשרד הבריאות אבל הם לא יכולים לומר מי התלונן או מה הם פרטי התלונה המדוייקים- יש חסיון. והאמת הוטרינרית הייתה נחמדה אבל בתכלס היא לא יכלה לעזור. לבטל את התלונה אין לה סמכות. בעצם כיראה רק בית משפט יכול והיא אישית לא מכירה מקרים כאלה (כלומר היא מכירה הרבה מיקרים בהם כלבים שילמו מחיר על סכסוכים אנושיים, פשוט לא כאלה שפנו לבית משפט) סימפטיה, סימפטיה, אבל אין איך לעזור. מה שכן האנשים נחמדים והיא אמרה שהם מחייבים להשאר 10 ימים מיום הנשיכה ולא מיום הכניסה להסגר אז אנחנו מקווים לטוב. ומרחמים על עצמנו (ועליו המון עליו)
 

טון טון1

New member
כל כך מתסכל ../images/Emo201.gif

זה פשוט חוסר אונים מול מערכת אטומה. מקווה שהוא לא יכנס לשם ואם כן שיעבור לו בקלות ולא ישאיר לו משקעים. איך זה שם מבחינת שעות ביקור, מותר לבוא מתי שרוצים?
 

יער עד

New member
כרגע זה נראה שאין ברירה

אפשר לבוא כשפתוח והם המליצו לא לבוא אבל אם רוצים לבוא כול יום (חרדת נטישה וכו')
 

SCRATCHER

New member
כמה זמן כבר עבר מיום הנשיכה?

אולי תוכלו למשוך יום, ועוד יום...ועוד....
 
למעלה