שאלות בקשר לתמונות ולקטעי וידאו

The Boy From Oz

New member
שאלות בקשר לתמונות ולקטעי וידאו

שלום, רציתי לשאול כמה שאלות קטנות בקשר לתמונות.. אם אחרי שאני מוסיף תמונות לאי פוד אני מוחק אותן מהמחשב זה גם מוחק לי אותן מהאי פוד כשאני מחבר אותו למחשב וזה עושה לי עידכון? וגם אם לא, איך אני יכול להוסיף תמונות לתיקיות שעל האי פוד בלי להתחיל להוסיף את כל התמונות מהתחלה.. למה זה מוסיף לי תיקיה שנקראת iPod Photo Cache למקום בו נמצאות התמונות שהעליתי לאי פוד? היא שוקלת כפול מהשטח של כל התמונות שזה תופס לי הרבה מקום על המחשב.. ושאלה אחרונה גם בקשר לתמונות וגם בקשר לוידאו.. אם אפשר לחלק את הוידאו ואת התמונות לתיקיות? את התמונות אני יודע שכן, אבל אהשאלה שלי היא אם אפשר לעשות תיקיה בתוך תיקייה.. תודה על העזרה! דור
 

LinkTree

New member
כן

אפשר לעושת תיקיות בתמונות. פשוט בתיקיה של התמונות שאתה מסנכן ל IPOD תעשה תיקיות ושזה פשוט יעביר לך את התמונות לפי התיקיות. בסרטים - תערוך את הנתונים לש הוידאו (כמו שירים - קליק ימני ו GET INFO) ואז זה ימויין לפי אמנים וכו' התיקיה ב IPOD מכילה את התמונות במספר גדלים על מנת לחסוך בזמן עיבוד כשה IPOD מציק את התמונות - אתה חייב את התיקיה הזו כי היא מכילה את התמונות עצמם. אם אתה שומר גם את התמונות בגודל המקורי אז היא תהיה גדולה יותר כי יש שם גם תמונות מקוריות וגם את התמונות מוקטנות במספר גדלים לעבודה מהירה יותר (בגלל זה קוראים לזה cache)
 

The Boy From Oz

New member
תודה.. אבל עוד משהו קטן..

כשאני עושה תיקיות של תמונות זה מכניס לי את התיקיות לאי פוד.. אבל כשאני מכניס תת תיקיות בפנים, עוד תיקיות זה כבר לא מכניס אותן ככה ומראה לי את כל התמונות כתיקיה אחת. אז זה לא ממש מעביר לי לפי תיקיות.. אז אני יכול לעשות גג תיקיה אחת לכל נושא ובלי עוד תיקיות של נושאים בתוך התיקיה הזאת? לא היה לי מספיק מובן.. ולגביי הוידאו - נתתי שמות של אלבומים לכל הקטעים אבל זה לא מסדר לי אותם לפי האלבומים.. איך אני מסדר את הוידאו לפי האלבומים. ודבר אחרון שוב לגביי התמונות, לא ענית על השאלה איך אני יכול להוסיף כל פעם כמה תמונות בודדות בלי שאני מעדכן את הכל מהתחלה וזה לוקח הרבה זמן.. אני חייב להשאיר את התיקייה של התמונות במקום שהיא הייתה כשהתקנתי את התמונות ואסור לי למחוק משם תמונות? כי אז זה תופס לי על המחשב עוד המון ג'יגה בייטים.
 

LinkTree

New member
איאפשר להוסיף כל פעם תמונות בודדות

כמו שכבר כתבתי ה תמונות ב IPOD אמורות להיות מסונכרנות מול IPHOTO (כמו ה ITUNES) אלב איך רגסה כזו לחלונות ככה שיכול להיות שבחלונות חסרים קצת אפשריות בתחום הזה מול מק. לגבי הוידאו אני לא מבין למה זה לא עושה את זה אתה בטוח שאתה מעביר את השירים שוב ל IPOD אחרי העדכון?אתה על סינכרון אוטומטי או ידני?
 

The Boy From Oz

New member
אני מקפיץ את ההודעה.. בגלל ש..

עדיין לא קיבלתי תשובה על השאלה ששאלתי אחרי שקיבלתי תשובה.. עדיין הדברים לא מספיק ברורים
 

LinkTree

New member
אין לי תשובה

בדקתי את זה אצלי וזו אותה התנהגות.. צריך לחפש קצת בפורומים בחול - לי אין תשובה. יכול להיות שיש רק אפשרות של סיפריה אחת שתעבור ל IPOD...
 
למעלה