שאלות בקשר לכרמלית
שאלות בקשר לכרמלית
שלום לכולם, רשמתי מספר שאלות שמעסיקות אותי מאז הסיור. אודה לכל מי שיכול לספק תשובה! 1. האם היתה אלטרנטיבה סבירה לטכנולוגיה של רכבת כבלית (FUNICULAR)? עד איזה שיפוע אפשר להשתמש ברכבות "רגילות"? 2. האם היו בעת הקמת הכרמלית (או בשנים שחלפו) תכניות לקווים כבליים נוספים? 3. איזה דרגת חופש קיימת בתכנון קו כבלי (כמה קבוע צריך השיפוע להיות? האם הקו חייב להיות ישר לחלוטין?) 4. האם ידוע למישהו על קווים כבליים תת קרקעיים בשטח אורבני הפועלים בעולם? 5. מה תכניות רכבת ישראל לגבי תחנת בית המכס? האם זה יהיה שמה הסופי? האם תמשיך לפעול לצידה "חיפה מרכז" במתכונת הנוכחית? 6. מהי עלות הקמת הכרמלית במחירי ימינו? מהו גודל ההפסד התיפעולי? תודה, יובל
שאלות בקשר לכרמלית
שלום לכולם, רשמתי מספר שאלות שמעסיקות אותי מאז הסיור. אודה לכל מי שיכול לספק תשובה! 1. האם היתה אלטרנטיבה סבירה לטכנולוגיה של רכבת כבלית (FUNICULAR)? עד איזה שיפוע אפשר להשתמש ברכבות "רגילות"? 2. האם היו בעת הקמת הכרמלית (או בשנים שחלפו) תכניות לקווים כבליים נוספים? 3. איזה דרגת חופש קיימת בתכנון קו כבלי (כמה קבוע צריך השיפוע להיות? האם הקו חייב להיות ישר לחלוטין?) 4. האם ידוע למישהו על קווים כבליים תת קרקעיים בשטח אורבני הפועלים בעולם? 5. מה תכניות רכבת ישראל לגבי תחנת בית המכס? האם זה יהיה שמה הסופי? האם תמשיך לפעול לצידה "חיפה מרכז" במתכונת הנוכחית? 6. מהי עלות הקמת הכרמלית במחירי ימינו? מהו גודל ההפסד התיפעולי? תודה, יובל