שאלות בנושא אבחונים

בלקמר 1

New member
מישהו מכיר אפשרות לאבחון טוב דרך המ

בוקר טוב לכולם אני מעונינת לאבחן את בתי בת ה-8 . מה הן האפשרויות העומדות לפני כחברת קופת חולים מאוחדת? תודה מראש.
 

דליה.ד

New member
שלום לך וברוכה הבאה../images/Emo140.gif

איני יודעת לאיזה אבחון את מתכוונת.... האם לאבחון דידקטי? אבחון פסיכולוגי? אבחון פסיכו-דידקטי? אבחון נוירולוגי? כירולוגי? ספציפי....?
 

sig11

New member
כחברה בקופת חולים מאוחדת

צר לי לאכזב אותך אך המזכירה הרפואית במרפאתי אמרה לי חד משמעית שלקופה אין מענה לאיבחונים מסוג כלשהו ואם אני מעוניינת לעשות ולשלם עבור "מאוחדת שיא" אז אחרי שהת שלמה יוכלו להפנות אותי לתל השומר וגם אז לא בטוח. חבל על כל גרוש תשלום לקופה עדיף לעשות מאמץ ולאבחן באופן פרטי וכך לחסוך בזמן יקר ובעוגמת נפש לילדה בת ה - 8 ולהוריה כמובן. בהצלחה.
 

zivadina

New member
תבררי

במרפאה הציבורית של גהה - לגעת בקשב וברכוז", אם ניתן לאבחן שם. הם אמורים לאבחן חינם את חברי כל הקופות. זאת המרפאה שבהנהלת ד"ר מנור. המרפאה הזאת מופיעה במדור מכונים ורופאים לאבחון, באות ל'.
 

בלקמר 1

New member
שאלות בנושא אבחונים

בתי בת ה-8 היא ילדה אנרגטית מאוד, אחות לבת 10 המאובחנת כ-adhd, ילדה חכמה, רכשה את הקריאה מהר, קוראת יפה אבל "ממציאה" הרבה,כלומר, קוראת התחלה של מילה ואת הסוף משלימה בזריזות לפי ההקשר או הדמיון. א. אני לא יודעת אם האנרגטיות שלה היא שובבות בלבד,או משהו שמעבר (במיוחד לאור העובדה שאחותה מאובחנת). ב.לגבי הקריאה, אני לא יודעת אם קיים קושי אוביקטיבי, או שה"השלמה" של המילים היא ביטוי לצורך שלה לעשות את הדברים מהר. ג.אני שוקלת לאבחן אותה. מהם האבחונים שעלינו לעבור? איך ניתן לאבחן בדרך הטובה והזולה ביותר לחברי קופת חולים מאוחדת? תודה מראש לעונים.
 
למעלה