שאלות בנושאים שונים...

Eminem ZooL

New member
שאלות בנושאים שונים...

1- מתי מגדירים משתנים כ static ומתי כ dim? 2- איפה להגדיר משתנים גלובלים? במודול?בתוכנית הראשית? איפה? 3- מה התפקיד של השדות הבאים בפרטים של DataCombo: BoundColumn DataField DataSource ListField RowSource ואיך אני יכול להגדיר שהמשתמש, ב DataCombo, יוכל לבחור רק מהרשימה? כלומר, המשתמש לא יוכל לכתוב בתיבה אלא רק לבחור מרשימה שאני מכין עבורו. איך אני מגדיר כך שבכל פעם שאני יבצע שינוי בטקסט מסויים (txtName למשל) הוא ישר יעדכן אותו בבסיס הנתונים שלי. אני עובד עם Adodc ו DataGrid תודה רבה לכל עזרה !!!
 

גיל14

New member
תשובות

1. Static הוא משתנה מקומי בפונקציה שנשאר אותו דבר מקריאה לקריאה. הוא תופס מקום בזיכרון ולכן רצוי לעשות רגיל, אלא אם כן יש לך משהו שיכול להעזר בזה - נאמר אם אתה רוצה לבדוק כמה פעמים נקראה הפונקציה, למשל. 2. משתנים גלובליים מגדירים בתחילת מודול או טופס, בעזרת הפקודה Public: Public MyInteger as Integer רצוי להגדיר את המשתנה בתחילת מודול, שכן, אם זכרוני אינו מטעני, הוא קיים כל עוד המודול או הטופס נמצא בזיכרון, ומודול תופס פחות זיכרון מטופס.
 

גיל14

New member
txtName_Change

ואז אתה פשוט מכניס לADO את הנתון החדש. קח בחשבון שזה מאוד לא יעיל בגלל שאתה כותב לדיסק כל הזמן, תנסה לעשות טיימר Autosave במקום.
 
למעלה