שאלות בנוגע לשיפורי קטנועים...
אני מעוניין לקנות קטנוע בזול ולשפר אותו (אם למירוצים ואם לפעלולים). -איזה מודל הכי מתאים לשיפור שגם יהיה אפשרות למצוא אותו במחירים סבירים ובשנתונים נמוכים ? -מה סדר גודל ההשקעה בהגדלת נפח, קרבורציה, אגזוזים, בלמים וצמיגים ? כל טיפ והערה יתקבלו בברכה. אצלי התקציב הוא 3000-4000 שקל כולל הקטנוע (אני חושב שאפר למצוא קטנוע ששפך מנוע ב-600 שקל) - יספיק
תודה רבה על העזרה. The Doorman
אני מעוניין לקנות קטנוע בזול ולשפר אותו (אם למירוצים ואם לפעלולים). -איזה מודל הכי מתאים לשיפור שגם יהיה אפשרות למצוא אותו במחירים סבירים ובשנתונים נמוכים ? -מה סדר גודל ההשקעה בהגדלת נפח, קרבורציה, אגזוזים, בלמים וצמיגים ? כל טיפ והערה יתקבלו בברכה. אצלי התקציב הוא 3000-4000 שקל כולל הקטנוע (אני חושב שאפר למצוא קטנוע ששפך מנוע ב-600 שקל) - יספיק