שאלות בנוגע לאורגיה

realizer007

New member
שאלות בנוגע לאורגיה

שלום, אנחנו 2 זגות שמעוניינים לנסות סקס קבוצתי. מספר שאלות: 1. אם אנחנו בראש פתוח האם עדיין יש סיכוי ממשי לפגיעה בזוגיות למרות אהבה חזקה שקיימת ? 2. האם מותר לעבור מבחורה לבחורה מבלי לנקות את הפין ? בהנחה ששתיהן עם גלולות וללא מחלות. 3. אנא תייעצו מה מומלץ ומה לא מומלץ באורגיה הן מבחינת ההנאה והן מבחינת ההיגיינה.
 
התייחסות

בקשר לשאלתכם הראשונה, זה עניין אינדיבידואלי לחלוטין. אין לדעת איך ישפיע עליכם האותו רגע לראות את בן זוגכם עם אדם אחר, יש כאלו שעדיין עם ראש פתוח ועם אהבה מאוד חזקה, אך פתאום ברגע האמת הם מרגישים שהם לא יכולים לעשות את זה, אך זה לא מחייב. זה עניין שלכם, ולדעתי תקדישו לזה עוד כמה דקות של מחשבה לפני המעשה. אם תחליטו ללכת על זה - שיהיה בכיף ותהנו. בקשר להגיינה, למיטב ידיעתי, זה לא טוב לעבור מבחורה לבחורה, מכיוון שההפרשות השונות יכולות לגרום לזיהומים כלשהם. ייתכן ואני טועה, וייתכן שבמצב של שתי נשים בריאות לחלוטין הסיכוי לזיהומים הרבה יותר קטן ולכן זה יותר בטוח לעבור מאחת לשניה, אך אינני יודעת. חכו לתשובה של מומחה בנושא זה.
 

אזדי

New member
זהירות

תהיו עם ראש פתוח אבל זה סריטה לכל החיים תשאירו את זה בגדר פנטזיה
 

חופ שיה

New member
באורגיה

חובה חובה קונדום !! אתם לא לעולם לא תדעו אם האנשים שבאים איתכם במגע מיני בריאים לחלוטין ולכן רצוי למזער עד כמה שאפשר את הנזקים שעלולים לקרות. להחליף קונדום מבחורה לבחורה (רצוי אפילו שטיפה קלה עם סבון), לא להעביר אצבעות שחדרו לנרתיק/פי הטבעת מבחורה לבחורה מבלי לשטוף אותם, כנ"ל לגבי צעצועי מין. אם אתם מחמירים בנושא מחלות ושאר בישין , אז גם סקס אוראלי כדאי לו להיות מחוץ לתחום , היות ויש סיכויים קלושים שאפשר להדבר במחלות מין ואיידס. אם אתם יודעים שהמשתתפים בדוקים מאיידס והחלטתם שאתם מקיימים יחסי מין בלי קונדום, כדאי לשים לב לדברים האלו: שאף אחד לא סובל מפצעים בשפתיים ובאיברי מין שאין ריחות מוזרים מאיברי המין שהעור שמסביב לאיברי המין נראה נורמלי ולא יוצא דופן במיוחד שאתם לא סובלים מדלקות בחניכיים ופצעים קטנים שכמעט שלא מורגשים בחלל הפה. בנינו - שימו קונדום ושתפו ידיים!!
 
שאלה

אני חייבת להודות, להצטרך להחליף קונדומים כל 2 דקות יכול מאוד להרוס את כל האקט ואת הספונטניות שבו. אם כל האנשים המעורבים עברו בדיקה לשלילת מחלות מין ואיידס, ולאף אחד מהם אין ריחות חריגים, פצעים ושאר הירקות שציינת, האם בכל זאת ניתן לקיים יחסי מין בקבוצה ללא קונדומים ?
 

חופ שיה

New member
שיקול אישי שלך/כם.

על פי מה שאת אומרת לכאורה הכל תקין ובריא, וכמובן אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהמבדקים של המשתתפים אמינים ונעשו באופן תקין בזמן סמוך למאורע, אזי אני לא רואה סיבה מדוע לא לקיים אורגיה ללא קונדומים אבל עם אמצעי מניעה אחרים. ותחשבי שתמיד יש סיכוי שיקרה משהו , כי בדברים האלו אין שום דבר בטוח, כולנו לוקחים סיכוניים כאלה ואחרים ולכן זו החלטה שלך בלבד.
 
בני כמה אתם? איך בדיוק הגעתם להחלטה

המשותפת הזו? האם כולם מרגישים אותו דבר או שיש מי שהופעל עליו/יה לחץ להסכים ולא לקלקל לשאר? מאיפה אתם יודעים שכולכם (כולל הבנים - גם הם יכולים להיות נשאים של מחלות והם יותר מדביקים מנדבקים) לא חולים? מה בדקתם ומתי?
 

realizer007

New member
תשובות

אנחנו סטודנטים, הגענו להחלטה בצורה חופשית לגמרי הצענו לעוד זוג שבראש פתוח כמונו..
 

realizer007

New member
לגבי הבטחון

אף אחד מעולם לא נבדק, וגם לאף אחד אין מחלות שידוע עליהן אבל למען הזהירות בכל מקרה נראה לי נשתמש בקונדומים
 
כמה תשובות...

לגבי פגיעה בזוגיות, אם כל המשתתפים באמת מעוניינים להתנסות, וזה לא בא מלחץ, אפילו סמוי, זה לא צריך לפגוע. גם אם תתנסו, ומישהו מכם לא יאהב את הסיטואציה, זו עדיין תהייה חוייה מלמדת, מפתחת ובונה. המלצה חמה בנושא הפגיעה בזוגיות: --------------------------------- לברר עם עצמכם קודם לכן, שאתם יודעים היטב את מקומה של המילה "לא"
הכונה לא רק בתגובה לאמירת ה"לא", הכוונה יותר למסוגלות האישית של כל אחד, לומר את ה"לא" ברגע שצריך, בלי להיכנס לקטעים של "לא נעים לי" ו"מה יחשבו עלי" וכו'... מי שחש שהוא לא ממש מסוגל לומר "לא" תקיף והחלטי כשצריך, (ואפשר לומר לא בצורה נעימה וכנה), תהייה לו מגבלה רצינית בלומר את ה"כן", כיוון שהיכולת לומר לא, מקנה מקום של בטחון עצמי גדול, ומשאירה לכם "מגרש משחקים" להנות מהסיטואציה. מה מומלץ מבחינת ההנאה
זה עניין מאד אישי, אבל ההמלצה האישית שלנו, בשום מקרה לא לוותר על התקשורת, על הרגישות, ועל תחושת העשייה מתוך אהבה. לא להיגרר לקטע של "מין נטו" בלי רגשות. לגבי מחלות ושאר מרעין בישין, כבר קיבלתם תשובות טובות.
 

realizer007

New member
מוזרררררר

דווקא התכוונו כולנו שזה יהיה בקטע של מין נטו ! בלי רגשות ובלי אהבה... להשתכר ולהנות מתענוגו הסקס בלי שום קשר לרגשות !
 
בואו נחדד... ../images/Emo13.gif

הכוונה אינה שתרוצו ותתאהבו באנשים שאיתם תהיו. הכוונה היא שאם ישנם בין האנשים רגשות, של אהבה (לא אהבה בין בני זוג מאוהבים, אהבת אדם באופן כללי), של כבוד הדדי והערכה, אם ישנה רגישות רבה, שנובעת מזה שאדם רואה במי שמולו, לא אובייקט או כלי, אלא אדם כמוהו, נשמה, אם יש הרבה חיבוק ומגע מעבר למגע המיני בין אברי מין, המין מקבל מימדים עוצמתיים בהרבה. אתם יכולים להשתכר ולהנות מכל מה שיש למין להציע, אבל אם תעשו את זה עם רגש - תגיעו לגבהים שעליהם לא תוכלו אפילו לחלום במין נטו נטול רגשות. שוב, כמובן, הכל אישי, ויש גם עניין של תהליך שהולך ומתפתח עם הנסיון. בכל מקרה, תהנו לכם.
 
למעלה