natural kenny
New member
שאלותיים,דווקא לא מאוד אופטופיקיות.
אחת - בביקורי היום בטאוור רקורדס ראיתי אלבום [עם המלצת הצוות, שאני סומכת על טעמו המוזיקלי..] בשם the optimist LP, רק ששם הלהקה פרח מראשי, כמדומני שאלו היו טורין ברייקס. מישהו רוצה לספר לי משהו על הנ"ל? אולמיוזיק לא מוצא אף אלבום בשם הנ"ל. שתים - באמטיווי2 שיצא לי לראות כמה דקות ממנו היום רץ איזה שיר שבפזמון שלו נאמר if I don´t go crazy I´ll loose my mind או משהו מאוד דומה. עקב ראייה לקויה לא ראיתי מי המבצע, כמדומני, שוב, death in vegas. מישהו? משהו? ועניין אחרון - עדיין באותו ביקור בטאוור יצא לי לשמוע קטעים מהאלבום [האחרון?] של death in vegas וחיבבתיהם מאוד. קטעים מומלצים? וחוצמזה - להתחדש לי, שני אלבומים בשלושה ימים. אה, שלושה אלבומים, בעצם, כשאחד מהם הוא אוסף של כל מיני שירים ישראליים [עופר בייבה, יש שם את "לבן על לבן"!]. זהו. np - alice in chains - nutshell
אחת - בביקורי היום בטאוור רקורדס ראיתי אלבום [עם המלצת הצוות, שאני סומכת על טעמו המוזיקלי..] בשם the optimist LP, רק ששם הלהקה פרח מראשי, כמדומני שאלו היו טורין ברייקס. מישהו רוצה לספר לי משהו על הנ"ל? אולמיוזיק לא מוצא אף אלבום בשם הנ"ל. שתים - באמטיווי2 שיצא לי לראות כמה דקות ממנו היום רץ איזה שיר שבפזמון שלו נאמר if I don´t go crazy I´ll loose my mind או משהו מאוד דומה. עקב ראייה לקויה לא ראיתי מי המבצע, כמדומני, שוב, death in vegas. מישהו? משהו? ועניין אחרון - עדיין באותו ביקור בטאוור יצא לי לשמוע קטעים מהאלבום [האחרון?] של death in vegas וחיבבתיהם מאוד. קטעים מומלצים? וחוצמזה - להתחדש לי, שני אלבומים בשלושה ימים. אה, שלושה אלבומים, בעצם, כשאחד מהם הוא אוסף של כל מיני שירים ישראליים [עופר בייבה, יש שם את "לבן על לבן"!]. זהו. np - alice in chains - nutshell