שאלונת

שאלונת ../images/Emo13.gif

מסיכה לשיער. באיזה אופן משתמשים? האם שמים רק שמפו ואת את המסיכה? או שגם שמפו ומרכך ואז את המסיכה? כמה זמן צריך להיות איתה?, כמה פעמים בשבוע? המון תודה =)
 
אחרי כל חפיפה.

השמפו בדרך כלל מקשה את השיער , ויש הרגשה לא נעימה. והמסיכה מרכחת את השיער ,לשיער שלי יש מגע של משי, מחזקת את השיער, וגורמת שהוא יהיה פחות שביר. אני כל יומיים חופפת , ואחרי זה שמה מסיכה של פנטן - מעולה , 2 דקות ,ושוטפת.
 

tokit

New member
שמפו ואז מסיכה..

המרכך מיותר. על המסיכה עצמה רשום כמה זמן צריך להשאיר אותה על השיער. יותר אף פעם לא מזיק. מספר הפעמים בשבוע תלוי בך ובשיער שלך.
 
נצל"ש שאלונת - חלב פנים

החלטתי להיגמל ממוזרויות ולהשתמש לשם שינוי בדוגמיות, יש לי מי פנים וחלב פניםפ של לנקום...על החלב רשום שזה נוזל לניקוי פנים ועיניים. השאלה היא אם אפשר להוריד עם זה איפור עיניים? ובכלל חלב פנים זה במקום שטיפת הפנים עם סבון או אחריו, לפני המי פנים<? ולמה צריך את זה בכלל? כאילו הסתדרתי עד היום עם שטיפת פנים, ולפעמים לחיטוי או לכיווץ נקבוביות עם מי הפנים, לשם מה החלב?
 

tokit

New member
החלב בא במקום סבון פנים

או בנוסף אליו. לא מומלץ בכלל לבעלות עור שמן. תפקידו לנקות ולהוריד שאריות איפור. חלב בא לפני הכל. אני, למשל, לא משתמשת בחלב פנים וחיה לי באושר..
 
יש לי את המי פנים של לנקום....

אם אליהם את מתכוונת תכלת כאלה בבקבוק של 400 מ"ל והם ממש מעולים והחלב פנים היה לי פעם אבל הוא לא מותיר תחושה נעימה בעור הוא שמנוני מידי כדאי לך להוריד איפור לדעתי עם סבון\מגבון....
 
לי יש עור פנים שמן וחלב פנים

גרם לשמנוניות מאז עברתי לסבון של ד"ר פישר והוא מעולה. אבל יש גם לקרליין קצף ניקוי והוא ממש סתם .
 

טוטס

New member
לא רצוי לשים מסכה יותר מפעמיים

בשבוע. זה יכול לגרום לך סתם לנשירה ויחליש את השיער. כמו שאמרו לך מסכה זה במקום מרכך, שמים שמפו ואז אותה - את יכולה להשאיר אותה כמה זמן שאת רוצה (על הקופסא בדר"כ כתוב 10 דק') אבל אם אין לך סבלנות (כמוני
) 10 דק' זה גם מספיק! שימי לב לא למרוח אותה על השורשים!!
 
למעלה