שאלון קטן

יוליה 16

New member
שאלון קטן

הטעם שלי למשל- זה לא אנשים מהעדה שלי אני אוהבת יותר כהים מעדות יותר מזרחיות הקטע הוא שמובן שהמשפחה משפיעה.. כל אמא רוצה שהבן/בת שלה יצאו עם אותו סוג הקיצר אני מקווה שהבנתם מה רציתי להגיד.. עכשיו השאלה היא.. אם נגיד הייתם יוצאים עם מישהו/מישהי מעדה שונה משלך? עד כמה זה היה מפריע להורים שלהם? עד כמה הדעה של ההורים שלכם הייתה משפיעה עליכם? ובכלל מה אתם חושבים על זה
 

BloodyRose

New member
ההורים שלי דוגלים באושר ילדיהם

גם אם הם לא תמיד מסכימים עם ההחלטות והבחירות שלי ושל אחותי... ההורים שלי ירצו שאני אהיה מאושרת, גם אם זה אומר שאני אתחתן עם אדם לא יהודי. גם אם הם לא מסכימים, הם סומכים על כושר השיפוט שלי, ואם בחרתי לצאת עם אדם מסויים, כנראה שאני יודעת למה, גם אם הם לא בדיוק מבינים. במידה וזה כן יפריע להם? הם ישתקו. הם לא ינסו להפריד או להשפיע. עד כמה הדעות של הורי משפיעות עלי? אני מכבדת אותם ואת דעותיהם, אבל בשורה התחתונה - אני אעשה מה שאני אמצא לנכון, גם אם הם לא תומכים בכך.
 

galslovak

New member
עדות?!!?!?!?!?

למה ההורים שלך יגידו לך לא לצאת עם מישהו בגלל שהוא לא מהעדה שלך? אתם פולנים במקרה?
 

Adiya

New member
אהלן

תראי, לפי דעתי- העדה לא משנה כולנו בני אדם וזה הכי חשוב.. אם את יודעת שזה מפריע להורים שלך תנסי לדבר איתם על הנושא בכלליות כדי לראות כמה זה באמת חשוב להם תשאלי אותם "אם הייתי מתאהבת במישהו שהוא מעדה אחרת מה הייתם אומרים?" אני לא מכירה אותך או את ההורים שלך ואני לא יודעת אם הם מספיק ליברלים, אבל לדעתי זה לא חשוב בכלל העדה. בהצלחה..
 

יוליה 16

New member
לא דיברתי פה על ההורים שלי.. פשוט

הפואנטה שלי הייתה שאני אשכנזיה ובקיצור רוסיה אני מה זה לא נמשכת לאשכנזים.. אבל כשאני חושבת על קשר עם מישהו מהעדה ההפוכה אני מתארת לעצמי שההורים שלו לא יקבלו אותי כ"כ בברכה כאילו..זה איזה מכשול.. דיברתי עם מלא ידידים שלי עלזה וכל אחת טוען שברור שאמא שלו תעדיף שחברה שלו תיהיה מעדה דומה וכאלה.. השאלה שלי הייתה..בכלליות..
 

Adiya

New member
לדעתי..

אם פעם אחת תביאי בחור שהוא לא מהעדה שלך וההורים שלך יראו שהבן אדם נחמד ומנומס וידברו איתו קצת ויראו שוואלה הוא אחלה בן אדם שהוא לא מזיק שלא משנה מה הוא אני חושבת שזה לא כל כך יזיז להם שמעי יש הורים בעולם שהם לא מספיק ליברלים להבין את זה אבל אולי ההורים שלך לא כאלה?
 

NiKi†a

New member
מממ, טוב

זה היה מפריע להם, אני בטוחה. הם בהחלט מעדיפים שאני אצא עם אשכנזים ולא מהעדות המזרחיות. אבל ת'אמת, אם כן הייתי יוצאת עם אחד מהם אז באמת שלא היה אכפת לי מה הם חושבים. הקטע הוא שאני לא מתווכחת איתם על זה כי זאת אני, אני לא נמשכת ליותר שחורים ממני, רק לאשכנזים. כך שמהבחינה הזאת אין להם מה לדאוג... וגם לי לא :)
 

Adiya

New member
אל תתעצבני עלי :)

רק הבאתי את הדוגמא עליך זה מכוון בכלליות.. אני לא חושבת שזה משנה מה העדה סך הכל, כולנו גדלנו פה. אישית להורים שלי אני יודעת שלא יהיה בעיה כי זה החיים שלי ואני בוחרת עם מי להיות והם לא בוחרים לי..
 

מעין 123

New member
אל תהיי כל כך בטוחה.

בתור אחת מעדות המזרח (פרסייה ועירקית) יצאתי לפני חצי שנה עם בחור ממוצא רוסי. להוריי לא הייתה שום בעיה. גם אני נמשכת לבחורים בהירים (הפך ממני), וההורים שלך צריכים להבין שארץ ישרא היא ארץ בעלת עדות רבות. מיזוג גלויות הוא לא משהו חדש בה.
 

SummerSpirit

New member
אממ

אני לא חושבת שלהורים שלי יהיה אכפת אם אני אצא עם מישהו ספרדי כשאני אשכנזית. זה לא העדה שקובעת- זה הבנאדם עצמו.
 

קורטי

New member
כמה שאני מזדהה איתך...

אני ממוצא אשכנזי- אוקראינית, וחבר שלי ממוצא מסובך שניתן לקרוא לו בקצרה- מעדות המזרח. אמא ואבא שלי אני בטוחה שהיו מעדיפים מישהו דובר רוסית וכאלה, אבל תאמינו לי שזה כל כך לא אכפת לי- כי בנאדם אוהבים לא בגלל המוצא שלו- ואם אוהבים את הבנאדם וזהוי אהבת אמת- הרצונות של אמא ואבא לא ישפיעו... ואם רוצים יותר לראות את המצב מנקודת המבט שלי, יש ספר ששמו "אהבת איתמר" של דבורה עומר הצתאר כיצד בחור אשכנזי, בנו של אליעזר בן יהודה, מחדש השפה העברית, מחזר אחר לאה אבושדיד, נערה צעירה אשר כל הבחורים מעדות המזרח מחזרים אחריה- וכיצד הם ממשים את אהבתם למרות התנגדותה של המשפחה הספרדית... בקיצור, זוהי דעתי בנושא...
 

eli1986

New member
לדעתי

ברגע שמסננים אנשים בגלל עדה, מסננים אנשים מדהימים וזה דיי טיפשי לעשות את זה ברור שיש טעמים ומעדיפים ככה וככה, אבל בשביל מה לחשוב על זה? בשביל מה לשלול מראש דברים? אני אישית, לא אטרח לברר את העדה של חברה שלי(לכשתהיה), אולי אחרי זה, וזה לא מעניין אותי ממש. לגבי ההורים, מפריע, לא מפריע, אני לא יוצא עם מישהי בשביל ההורים, אם זה לא מפריע, אז יופי טופי, אם זה מפריע? אז שיבלעו את זה בשקט וימשיכו הלאה, כי זה הדבר האחרון עלי אדמות שיפריד ביני לבין מישהי..
 

LoLyPoP gIrL

New member
טובבבב....

חחח בואי נגיד ככה...לא יצא לי שיצאתי עם מישהו מאותה עדה שלי אולי הוא רבע מהעדה שלי או חצי חח וכ'ו...אבל זה ממש לא מפריע לי.. וזה לא מפריע להורים שלי כל עוד אני מאושרת איתו והוא מוצא חן בעיניים
 
למעלה