שאלון קטן כדי להכיר....

danina the 1

New member
שאלון קטן כדי להכיר.... ../images/Emo20.gif

להכיר גם אחד את השני וגם את החדשים שהצטרפו.... שם: גיל: כיתה: מקום מגורים: הדבר הכי טיפשי שעשיתי היה.... להקה אהובה: זמר\ת אהוב\ה: דברים שאנשים לא יודעים עליי.....
 

danina the 1

New member
אני אענה ראשונה :)

שם: דנית גיל: 16 כיתה: י' עולה ל-יא' מקום מגורים: גן יבנה ==> חור ליד אשדוד :) הדבר הכי טיפשי שעשיתי היה.... אני וחברות שלי הלכנו לאיזה מישו כדי לראות איפו הוא גר ואחד השכנים שלו יצא {השכן שלומד איתנו ביחד...חחחח} והתחלנו לרוץ כמו מפגרות ואז אותו בנאדם שהלכנו לראות ראינו אותו בדרך חזרה הביתה.... וגם בלג בעומר פוצצנו בקבוק קריסטל מוגז במדורה והיא נכבתה אז היינו צריכים להדליק אותה מחדש..... להקה אהובה: בלו!!! זמר\ת אהוב\ה: הראל מיואל ומירי מסיקה.... דברים שאנשים לא יודעים עליי..... אני לא תמימה כמו שאני נראית...ואני גם מתעצבנת מאוד מאוד מאוד מאוד מהררר!!
 

חניניתה

New member
עונהההההה

שם:חן גיל:16 וחצי כיתה: עולה לי"א מקום מגורים:חיפה הדבר הכי טיפשי שעשיתי היה.... חחחח יש המון דברים.. אני לא זוכרת עכשיו משהו ספציפי אבל כל הזמן אני עושה דברים שאני מתחרטט עליהם להקה אהובה: מוניקה סקס זמר\ת אהוב\ה: מירי מסיקה דברים שאנשים לא יודעים עליי.....אמממממ יש לי כלב שאני מטורפת עליו הכי הרבה בעולם!!!
 

shilgiah

New member
עכשיו אני.. :]

שם:נועה. גיל: עוד חודשיים 16! :] כיתה: עולה ליא'. מקום מגורים: באר שבע. הדבר הכי טיפשי שעשיתי: אמממ וואי יש המוווון.. יש משהו שהוא ממש טיפשי (וארוךךךך) אבל זאת יותר פדיחה..אז ככה: הייתי במין מחנה קיץ כזה (קורס מנהיגות..) ובלילה היינו צריכים להביא כריות מהחדר לפעולה, אז כדי שהדרך תהא קצרה עברנו אני וחברה שלי במעבר צר וחשוך מאוווד..ואז ראיתי מין אור בסוף של המעבר ולא הבנתי מה זה אז עצרתי וראיתי שהוא מתקרב אלינו עוד ועוד וזה היה מה-זה מפחיד כי לרגע חשבתי שזאת רוח או שד או משהו.. אז צרחתי כמו שבחיים לא צרחתי וזזתי מהפתח של המעבר ואחרי כמה דקות אחת המדריכות יצאה משם עם פנס... היא עשתה את האור המפחיד הזה..חחחחחחח להקה אהובה: אמממ שאלה מכשילה..אני אוהבת כמעט את כל הלהקות ששרות פופ בעיקר באנגלית ..הכי הכי אוהבת את השירים של s club 7, Backstreet Boys, Westlife ,N sync,Savage Garden זמר/ת אהוב/ה: הראל סקעת..ובאנגלית את Leann Rimes. דברים שאנשים לא יודעים עליי: אמממ אני לא עדינה ושקטה כמו שאני נראת.. ואני נקמנית!!
 

shilgiah

New member
תמיד התגובה שלי הכי ארוכה..חחח

מצטערת על המגילה..
 

משה 102

New member
עונה

שם: משה גיל: 16 כיתה: עולה לכיתה י' מקום מגורים: באר שבע הדבר הכי טיפשי שעשיתי היה.... - להקה אהובה: - זמר\ת אהוב\ה: שרית חדד ואייל גולן דברים שאנשים לא יודעים עליי..... אני אוהד את מכבי חיפה, אני די תמים, אני נפגע די מהר, המקצוע שאני הכי טוב בו זה לשון, אני מקפיד על 3 תפילות ביום במניין, לא היתה לי חַברה ועדיין אין לי (אני פנוי). הדברים האלה נכונים לשעה 19:55 בתאריך 22/6/06 ועלולים להשתנות.
 

אליתוש

New member
אני גם=]

שם: אלית... גיל: חמש עשרה. כיתה: עולה לי'... שיט. מקום מגורים: חור אי שם בצפון... הדבר הכי טיפשי שעשיתי היה.... אווה זה שנולדתי זה כבר היה טיפשי אבל אם לפרט משהו אז... פתחתי פעם ת'דלת של הבית עם מכנסון קצרצר אז כיסיתי ת'מקדימה עם איזה שמיכה ואז זה היה איזה מישהו שאני מכירה בגיל שלי שהתרים, אז הסתובבתי כדי להביא לו כסף ו.... כן, לא בסתרתי מאחורה וזה היה מפדח כזה... חח להקה אהובה: אנגלית- אוונסנס, עברית- אתניקס, ספרדית- MANA. זמר\ת אהוב\ה: אממ נראה לי שדניאל סלמון, אבל לא את השירים החדשים שלו... דברים שאנשים לא יודעים עליי..... אני לא מתביישת כמעט מכלום, אפילו לא מהפדיחות של עצמי... איזה כיף לענות=]
 

אליתוש

New member
דרך אגב נועה!!

אח שלי הגדול בן 24 גר ולומד בבאר שבע.... חח דיי אל תחשבו שאני לא קשורה כי... בעצם אני כן כזאת, עזבי סתם קפץ לי לעיניים שאת גרה בבאר שבע;-/ חח קיצר, אחלה מקום ואני מגיעה לשבוע לשם באוגוסט לגור קצת עם אחשלי חח...
 

shilgiah

New member
יפה לו!! ../images/Emo13.gif מה הוא לומד? חחח

כן...נחמד פה בבאר שבע לפעמים.. אבל אני לא כ"כ אוהבת לגור פה...אני רוצה לעבור לצפון..לגליל. כשאני אהיה גדולה (בעזרת ה'!) אני אגור שם!! בחרת חודש טוב לבקר בבאר שבע!! אוגוסט = היומולדת שלי!!
 

משה 102

New member
אני לא כ"כ אוהב לגור בבאר שבע

האויר פה לא משהו. יש הרבה פעמים בבוקר שיש ריח של אויר מזוהם שמגיע מרמת חובב. אני בע"ה כשאני אהיה גדול אני אגור במקום שיש בו אויר טוב ואולי אפילו לגור בקיבוץ. אפילו בקיבוץ טירת צבי יש לי קרובי משפחה וישנן כמה פעמים בשנה שהמשפחה שלנו נוסעת לשם. אז למה קיבוץ טירת צבי זה מקום כ"כ טוב? א. מכיוון שיש בו אויר טוב ב. מכיוון שזה מקום יפה. ג. מכיוון שזה המקום של האמא של הבשרים!
 

danina the 1

New member
אני אוהבת את גן יבנה....

למרות שזה חור וכמעט אין מה לעשות פה... גן יבנה היא מושבה ממש חמודהה וגם האנשים פה ממש נחמדים... אבל אני הכי אוהבת את החגים בגן יבנה.... בכל חג פה אנשים מתלבשים יפה... ויש מין שקט כזה שמרגישים שיש פה חג או ערב שבת... ובכלל ביום כיפור רואים את כל הערסים והפרחות בבית כנסת לבושים יפה וסוףסוף כמו בני אדם.... בקיצור גן יבנה זה המקום שלי ואני מתכוונת להישאר פה!!
 
למעלה