שאלון לקייטרינג...עזרה דחופהההה

Tula1

New member
שאלון לקייטרינג...עזרה דחופהההה

אז היה לנו שאלון לצלמים, שאלון לגן/אולם, וכעת צריכה למצא שאלון לקייטרינג, או לפחות עזרה בשאלות מנחות. הסיבה- היום שואלת אותי חברה אם הקייטרינג שאנחנו הולכים לפגוש היום כולל בר לחמים ובר זה ובר ההוא... אמאל'ה!!!!!!!!!! מה זה זה??????? HELPֱֱֱֱֱֱֱ
 

ט ו ש ה

New member
תראי...

כל קייטרינג והשגעונות שלו בענין מה הוא מכיל. במפרט של הקייטרינג צריך להיות כתוב איזה מנות הם מציעים לך וכמה מתוך כמה את בחורת. מה שחשוב באופן כללי זה לסכם מחירי מנות על מינימום משתתפים, לסכם מחירים למנות מער למינימום, לסבדוק נושא של מנות מיוחדות (ילדית קטנים, צמחונים), כמה מלצרים וכמה משלמים להם, כמה אנשים יושבים ליד כל שולחן. אם הקייטרינג גם אחראי לעיצוב - מה הם נותנים בדיוקץ. אם הקייטרינג גם אחריאי על הבר - מה אתם מקבלים (חוץ? ארץ?), כמה ברמנים ומחירם, כאלה דברים. מבחינת תוכן - לכל קייטרינג יש משהו אחר, אז לחברה שלך יש בר לחמים ולך יש בר משקאות טרופיים - זה לא ממש משנה, אלא אם יש לה משהו שגם את רוצה, ואז אולי אפשר לדבר עם הקייטרינג באופן ספציפי על הדבר הזה.
 
שאלות נוספות

אם אתם מתכננים לעשות מזנונים לברר האם ניתן לבקש הגשה לשולחנות ספציפים - כגון מבוגרים או אנשים שרוצים לכבד אותם בדרך אחרת. כדאי גם לבדוק מה אמור להיות מונח על השולחן. גם תעשו בירור האם הם מפנים את האוכל, מתי וכו' - אנחנו ביקשנו שהאוכל יהיה כל הערב ולא יפנו אותו אלא שירכזו אתו לאיזור מסויים ברגע שמוציאים את המתוקים.
 
למעלה