שאלון לחברי הפורום

אביקאט

New member
שאלון לחברי הפורום ../images/Emo124.gif

שלום רב. הכנתי שאלון ואשמח אם תקדישו מספר רגעים לענות עליו לצורך מחקר שיווקי. מצ"ב השאלון בצורת מסמך WORD שניתן למלא ולשלוח אליי למייל. מודה לכם מראש על העזרה. נ.ב השאלון מיועד לבני 40 ומעלה. ********************************************************************** סקר בנושא סרטי משפחה וביוגרפיה שלום רב. שאלון זה בנוי בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועד הן לגברים ולנשים. יש באפשרותם לבצע אותו באנונימיות ע"פ החלטתכם. הפרטים האישיים שמסומנים בכוכבית הם חובה למילוי. סקאלת התשובות בחלק א' הן מ-1 עד-5 ע"פ הצורה הבאה: 1 נכון מאוד 2 נכון 3 לא יודע 4 לא 5 בהחלט לא סמנו את הבחירה שלכם מתחת לשאלה הרלוונטית. בחלק ב' של השאלון סמנו כוכבית בסוף אחת מהאפשרויות הרצויה לכם. נתחיל במילוי הפרטים שלכם (שדות חובה) *מין: ז\נ: *שנת לידה: *ארץ לידה: *מקצוע: *מצב משפחתי: *מספר ילדים: *מספר נכדים: כעת מספר פרטים נוספים (לא חובה) שם פרטי ומשפחה: כתובת מגורים: מס טלפון: מס טלפון נייד: ועכשיו נעבור לשאלון עצמו. חלק א'. 1. אני מרגיש שיש חשיבות גדולה בידיעה שדור ההמשך ידעו את מורשת המשפחה 2. אני מרגיש פתוח לדבר על נושאים משפחתיים/עברי 3. אני מפחד שאם אתעד את קורות חיי ומשפחתי זה יגרום לי למזל רע. 4. אני לא אוהב שמצלמים אותי בוידיאו. 5. אני ארצה שיעשו עליי סרט ביוגרפי מבלי שאדע. 6. אני רוצה לחדש קשר עם אנשים מעברי. 7. אני אוגר הרבה תצלומים מכל שנות חיי. 8. אני זוכר היטב כל מה שהיה בחיי מאז ילדותי. 9. ארגיש יותר נוח להיות מרואיין מאשר לדבר ישירות למצלמה 10. אנשים נוספים שישבו לצידי בזמן הראיון יפריעו לי 11. אעדיף לצלם את הראיון בסלון ביתי מאשר באולפן 12. חשוב לי להיות מצולם במקומות שעליהם אני מדבר (בי"ס, עסק, צבא וכ'ו) 13. יש לי בני משפחה בחו"ל שחשוב לי מאוד שיקבלו עותק מהסרט. חלק ב'. נושאים שיהיה לי חשוב לדבר עליהם בסרט הם: 1 שנות ילדותי 2 תקופת הלימודים 3 השירות בצבא 4 לימודי האקדמיים 5 טיולים והרפתקאות 6 תהליך ההיכרות שלי עם אשתי והחתונה 7 המקצוע שלי או בניית העסק שלי 8 תחביבים או אוספים שלי 9 גידול ילדיי וטיפול במשפחתי 10 נושא האמונה המסורת והדת. 11 הדור הקודם (ההורים והסבים\סבתות שלי) 12 דעותי הפוליטיות 13 בני משפחתי שאינם בחיים האם יש נושא שהיית מוסיף? אנו מודים לכם מאוד על שיתוף הפעולה. אנא לשלוח את השאלון לכתובת האלקטרונית הבאה: [email protected] בכבוד רב, אביקאט קסב C.T.B הפקות וידיאו דרך העצמאות 49 חיפה - 04-8663531 .
 
בקיצור...פרסום של חברת הפקות

לעשיית סרטים "קורות חיים". אין בעיה כאשר מישהו פונה בצורה גלויה ומציע את שירותיו. מה שנראה לי פה מכוער עד מאד, שזה מתחזה לשאלון וסקר. הרי כאשר אנו מחזירים תשובה באי מייל, באופן אוטומטי הם מקבלים את האימייל של השולח. זו ממש רמאות.
 

אביקאט

New member
הבהרה

אין פה פירסום או ניסיון "לגנוב" מיילים שלכם. כמו שצויין אפשר בנוסף להשיב במייל אך האופציה העיקרית היא לענות פה בפורום או אפילו למסר האישי שלי. זהו שאלון שנועד לצרכי שיווק, והפרטים שביקשתי למלא נועדו למיפוי דמוגרפי. נא לשים לב לפני שמאשימים האשמה חמורה כזו. תודה.
 

zoika

New member
בגילנו כדי למלא שאלון כזה ארוךךךךךך

צריך לפתות אותנו בצוקריות, שוקולדים ושאר ירקות
 

אביקאט

New member
חשבתי שזה עובד רק על ילדים...

בכל אופן, הלכתי לחנות הממתקים השכונתית וקניתי מלא החופן תופינים לכל האנשים הנחמדים שיעזרו לי עם השאלון שלי...
 

שילה1

New member
חחח אבי!כאן מדברים על שוקולד,ורק

באיכות של מעל 50%! הצחקת אותנו ב"תופינים"
 

zoika

New member
שילה אני עמומה ממך 50% זה

לא שוקולד אנחנו רוצים 70% או לא כלום
 

אביקאט

New member
סליחה על הבורות

אני אישית לא צרכן של מתוקים (להבדיל אלפי הבדלות מבת זוגתי המכורה למתוק מתוק הזה) אבל אחוז של מה? אלכוהול???
 

אגל ט ל

New member
אלואלואלו.. מה עם הפופקורן? האאאא?

צ"ל-צוקריות, צ'וקולדים, ירקות ופופקורנים!
 

zoika

New member
פופקורנים הוא צריך לקנות מאיתנו

לפתות פורומים אחרים. לא ככה?
 

TJ

New member
אני לא סובל סינים"

כך סח קברניט ממוצא יהודי במטוס אמריקאי לקצין הראשון ממוצא סיני. "ומדוע זה?" תמה הקצין הראשון "בגלל שהפצצתם את פירל הארבור" ענה הקברניט בזעם. "אבל לא אנו הפצצנו. היו אלו היפנים" מחה הקצין. "יפנים, סינים, ויאטנאמים, כולם אותו דבר" באה תשובת הקברניט. נקפו דקות ארוכות בדממה מוחלטת ולפתע אמר הקצין: "אני לא סובל יהודים". "מה פתאום?" שאל הקברניט. "בגלל שהטבעתם את הטיטניק" הגיעה התשובה בחטף. "אבל את הטיטניק הטביע קרחון[אייסברג במקור האנגלי]" ענה הקברניט בזלזול מה לידיעותיו של הקצין. "אייסברג, גולדברג, רוזנברג, שפילברג, כולם אותו דבר" הייתה תשובת המחץ.
 

אביקאט

New member
אההה...סליחה...רבותי...

מכל הצחוק והסחבקיה עשיתם סלט מכל הנושא שממנו התחיל השירשור - השאלון! אולי יש כמה נחמדים בינכם שכן יענו לי עליו, אפשר לשלוח את התשובות למסר או למייל למי שמתבייש בפורום. אתם בקבוצת הגיל שאני מחפש אחרי הכל. מודה לכם מקרב לב. ובקשר להטבות ומתנות, אם התוצאות של הסקר יהיו משביעות רצון אני מבטיח קבל עם ואומה להעניק שי בצורת 15 אחוז הנחה לחברי הפורום הזה, אוקי? מילה שלי.
 
למעלה