שאלון לון לון ממש דליק חח מדליק * ברחה לי המם

S m e l l y Cat

New member
שאלון לון לון ממש דליק חח מדליק * ברחה לי המם

על רג'ינה דה שיר חרוש של רג'ינה כרגע: שיר של רג'ינה שנמאס לכם קצת ממנו בזמן האחרון: על מה הייתם רוצים שרג'ינה תכתוב שיר נניח והיא באה אליכם ואומרת תגידו לי משו ואני אכתוב על זה שיר מיד: השלמת מילים ספונטנית... [כמה מילים שבא לכם..] רג'ינה היא _______, בלי רג'ינה אז _________, ואם רג'ינה ________ אז _________. בנוסף, רג'ינה היא ממש ________ אפילו ש_________ . אם רג'ינה __________ אני ________ ו_______ ואולי גם __________. חוץ מזה בלי קשר, _________ . אה וגם _______. נכון ___________ מצחיק? חחח אוף תענו אני מסוקרנת מה תכתבו עכשיו.
 
../images/Emo16.gif!!!

שיר חרוש של רג'ינה כרגע:
soho שיר של רג'ינה שנמאס לכם קצת ממנו בזמן האחרון:
קצת אין לי כח לדיסקים, חוץ מבגין טו, כי חשבתי להם את הצורה כלכך הרבה זמן כבר... אז שומעת את כל הדמואים והנספחים כשבא
על מה הייתם רוצים שרג'ינה תכתוב שיר נניח והיא באה אליכם ואומרת תגידו לי משו ואני אכתוב על זה שיר מיד:
יו. לא יודעת. בשביל זה היא כותבת ולא אני
אבל אולי הייתי נותנת לה איזה רעיונון שהיה לי פעם שפשוט לא יצא לי מספיק טוב ובטח היא היתה יודעת מה לעשות איתו. השלמת מילים ספונטנית... [כמה מילים שבא לכם..] רג'ינה היא מלכה, בלי רג'ינה אז קקה, ואם רג'ינה תעלם אז ארגיש חנוקה. בנוסף, רג'ינה היא ממש אחלה של ברנש אפילו שלפעמים היא חופרת ממש. אם רג'ינה תבוא לארץ אני אקפוץ משמחה ואבוא להופעה ואולי גם אתן לה נשיקה. חוץ מזה בלי קשר, משעמם לי נורא. אה וגם בלעעעע. נכון החפירות של רעות זה כבר לא מצחיק? חחחחחחחחחחחחח אני לא מאמינה שאשכרה עשיתי את זה!!! אמגאמג.
 

S m e l l y Cat

New member
בליפ

שיר חרוש של רג'ינה כרגע: הירו וסקרקרו שיר של רג'ינה שנמאס לכם קצת ממנו בזמן האחרון: אפרה מואה פתאום שמתי לב שהעברתי בווינמפ כשהוא בא בשפאל
על מה הייתם רוצים שרג'ינה תכתוב שיר נניח והיא באה אליכם ואומרת תגידו לי משו ואני אכתוב על זה שיר מיד: על כמה שהיא אוהבת אותי ורוצה לעשות לי הופעה פרטית בבית! השלמת מילים ספונטנית... [כמה מילים שבא לכם..] רג'ינה היא אלוהים, בלי רג'ינה אז לא היה אושר בעולם, ואם רג'ינה באה לישראל אז הפעם אני הולכת להופעה פפפפ ומחכה לה שעה בחוץ ופוגשת אותה ומצטלמת איתה כמו עם רופוס ממש. בנוסף, רג'ינה היא ממש יפה אפילו שחלק מהתמונות אומרות אחרת. אם רג'ינה תמות אני אבכה ואמרר על מר גורלי ואולי גם אתאבד!!!1111. חוץ מזה בלי קשר, אני שותה קולה. אה וגם נגמרו לה הגזים אז זה מגעיל. נכון כשרג'ינה באה להופעות עם גלימה של באטמן ודופקת על המיקרופון במיי מאן זה מצחיק? עכשיו אתם.
 

S m e l l y Cat

New member
לא צריך להיות יצירתי זה מה שיפה.

זה סתם לעורר את הפורום המצ'וקמק הזה
ישלו פוטנציאל.
 

GnarledCynic

New member
בים בם בום

שיר חרוש של רג'ינה כרגע: לא שמעתי רג'ינה מזמן האמת שיר של רג'ינה שנמאס לכם קצת ממנו בזמן האחרון: על מה הייתם רוצים שרג'ינה תכתוב שיר נניח והיא באה אליכם ואומרת תגידו לי משו ואני אכתוב על זה שיר מיד: אירלנד, אקזיסטנציאליזם (למרות שMOATF כבר מתקשר לי), ציונות ושיר ממש לא תקין פוליטית בשביל הצחוקים השלמת מילים ספונטנית... [כמה מילים שבא לכם..] רג'ינה היא חמודה, בלי רג'ינה אחוז החמודות בעולם ירד בצורה דראסטית, ואם רג'ינה תתפגר אז הלך עלינו. בנוסף, רג'ינה היא ממש סבבה אפילו שאין לה לחנים נורא מעניינים. אם רג'ינה תתחתן עם דארת' ויידר אני אהיה המומה ובכל זאת אסתנן לחתונה ואולי גם לברית, כשתהיה בע"ה. חוץ מזה בלי קשר, אין לי כוח לחיות. אה וגם לך לא. נכון התנ"ך יכול להיות ממש ממש מצחיק?
 

S m e l l y Cat

New member
אוי רק עכשיו ראיתי

שהגבת בקומונה לפני שנים. אז הגבתי לך סתם שתדעי ... .. ואהבתי את ההשלמת מילים מאוד יצירתית הייתי מביאה לך ט. מאוד אם הייתי מורתך לסִפרות. ועד שהבנתי מה זה MOATF.. פיי ..
 

S m e l l y Cat

New member
חחחח אוקיי עכשיו הבנתי.

שנה [4 דקות!!] אני מנסה להבין מה קשור לתנ"ך ולהודעה בקומונה או להודעה הקודמת שלי.. אוי בני ישראל האלה.. מבלבלים גם .
 

Chronicle

New member
טוב, נו, שכנעת אותי ../images/Emo3.gif

שיר חרוש של רג'ינה כרגע: mermaid שיר של רג'ינה שנמאס לכם קצת ממנו בזמן האחרון: the call על מה הייתם רוצים שרג'ינה תכתוב שיר נניח והיא באה אליכם ואומרת תגידו לי משו ואני אכתוב על זה שיר מיד: על תה! שיר שלם על תה! השלמת מילים ספונטנית... [כמה מילים שבא לכם..] רג'ינה היא גבר גבר, בלי רג'ינה אז העולם המוזיקלי שלי היה נראה אחרת, ואם רג'ינה באה לארץ שוב אז אני לא מוותרת על להצטלם איתה כמו בפעם הקודמת שעלה לי הפיפי לראש
. בנוסף, רג'ינה היא ממש מתוקה אפילו שלפעמים היא מדברת קצת כמו סמי אוטיסטית. אם רג'ינה תפסיק לעשות מוסיקה אני חותכת את הורידים ואחר כך תופרת ואולי גם מוסיפה פרח רקום בצד, לקישוט. חוץ מזה בלי קשר,כואב לי הראש, כאילו עברה עליו משאית ...אה וגם הברך שלי מאותתת: חורף! חורף! נכון שזה מצחיק?
 

Mr Bing 17

New member
זה השאלון הכי יפה בעולם באמת באמת

שיר חרוש של רג'ינה כרגע: הממ נבדוק בלסט.. דולצ'ה דה קורמה אסט פרו פטריה מורי איזה כיף לכתוב את זה. שיר של רג'ינה שנמאס לכם קצת ממנו בזמן האחרון: הממ אס וגוסט אוף קורפורייט נניח על מה הייתם רוצים שרג'ינה תכתוב שיר נניח והיא באה אליכם ואומרת תגידו לי משו ואני אכתוב על זה שיר מיד: עליי ועל איך שהיא רואה אותי בעולם מה היא חושבת עליי.. אבל דברים טובים. השלמת מילים ספונטנית... [כמה מילים שבא לכם..] רג'ינה היא המלכה האם של העולמים, בלי רג'ינה אז אנחנו כולנו יתומים, ואם רג'ינה תפסיק ליצור ולשיר אז אני אבעט לה חלש בָפַנים. בנוסף, רג'ינה היא ממש פאר הבריאה אפילו שהיא לא באה יותר לארץ לענג אותי בהופעה. אם רג'ינה תבוא לארץ אני אלך לראותה ואנסה לחבקה ואולי גם אשזור זר פרחים בשבילה. חוץ מזה בלי קשר, מתוק הוא המוות למען המולדת. אה וגם טרומפלדור היה גיבור היה גיבור אמיץ טרומפלדור היה גיבור אך לא היה לו שפיץ. נכון שאני שעה חושב במה למלא את הקו הזה ובכלל לא מצאתי שום דבר יפה או מצחיק? נכון.
 
למעלה