shay keran21
New member
שאלון טרוםםם הופעההההההה../images/Emo124.gif
היייייי בוקר טוב....אהלן אהלן...מה נשמע??? איך ישנתם??? נגמר החופש? לא נורא..היום בערב הופעה של קרן!!! חיחיחי חודש שעבר(אימאא איך טס הזמן,או שלא? זה נראה לי נצח) עשיתי שאלון בשביל הופעה בכורה שלי...ואני יודע שהיום יבואו אנשים שעוד לא יצא להם להיות בהופעה של קרן(החדש כמובן) אם אני לא טועה ענבל אחת מהן לא? או שאני טועה?! קיצרר...קמתי כבר ב7 וחצי...וכואב לי הבטן בטירוף..מה שההתרגשות עושה...עמדתי חצי שעה מול הארון...כדי לבחור בגדים...אז הנה בבבקשה השאלוןןןן(יש מצב שהשאלון יהיה זהה..פלוס מינוס....נתראההההההההההההה) 1.האם אתם בכלל באים להופעה? 2.בכמה הופעות כבר הייתם?(מתוך המופע החדש כמובן) 3.מתרגשים?(ת'אמתתת,תהיו כנים כמוני) 4.האם בא לכם ממש להתראות אם מיששו ספיציפי שזו לא קרן? (האממממ,אתם יודעים מה אגיב על השאלה הזו.חיחי) 5.אני יודע שזו שאלה קשה..אבל לוותיקים,שכבר היו מעל פעמיים בהופעה הזו(אממ עדי ומירב!!) לאיזה שיר אתם באמת באמת מחכים כבר לשמוע? שפשוט כל פעם מחדש אתם נרגשים כאילו זו פעם ראשנה 6.האם כבר יודעים מה תלתבשו לערב מיוחד זה? 7.האם אתם מקווים כמוני שקרן תלבש בגד שיראו לה הרבה רגליים????(פחחחחח) 8.האם אתם אוהבים אותי? (סתם סתם..לא קשור..תענו אם אתם רוצים
) 9.נכון שאני מטורף??!! 10.מאחל לכם הנאה רבה הערב,במיוחד לאלו שעוד לא היו בהופעה...אני מכין אתכם מראש חברים,אתם תצאו מההופעה הזו אנשים מוטרפים,ספק אם תצליחו לישון הלילה ,ספק אני...מזל שאני עובד מאוחר מחר..חיחיחי יאלה...ניפגש בעוד כמהמ שעות...ארוכות מאוד...לצערי...אולי אפשר לישון בחזרה עד השעה 1??!!
היייייי בוקר טוב....אהלן אהלן...מה נשמע??? איך ישנתם??? נגמר החופש? לא נורא..היום בערב הופעה של קרן!!! חיחיחי חודש שעבר(אימאא איך טס הזמן,או שלא? זה נראה לי נצח) עשיתי שאלון בשביל הופעה בכורה שלי...ואני יודע שהיום יבואו אנשים שעוד לא יצא להם להיות בהופעה של קרן(החדש כמובן) אם אני לא טועה ענבל אחת מהן לא? או שאני טועה?! קיצרר...קמתי כבר ב7 וחצי...וכואב לי הבטן בטירוף..מה שההתרגשות עושה...עמדתי חצי שעה מול הארון...כדי לבחור בגדים...אז הנה בבבקשה השאלוןןןן(יש מצב שהשאלון יהיה זהה..פלוס מינוס....נתראההההההההההההה) 1.האם אתם בכלל באים להופעה? 2.בכמה הופעות כבר הייתם?(מתוך המופע החדש כמובן) 3.מתרגשים?(ת'אמתתת,תהיו כנים כמוני) 4.האם בא לכם ממש להתראות אם מיששו ספיציפי שזו לא קרן? (האממממ,אתם יודעים מה אגיב על השאלה הזו.חיחי) 5.אני יודע שזו שאלה קשה..אבל לוותיקים,שכבר היו מעל פעמיים בהופעה הזו(אממ עדי ומירב!!) לאיזה שיר אתם באמת באמת מחכים כבר לשמוע? שפשוט כל פעם מחדש אתם נרגשים כאילו זו פעם ראשנה 6.האם כבר יודעים מה תלתבשו לערב מיוחד זה? 7.האם אתם מקווים כמוני שקרן תלבש בגד שיראו לה הרבה רגליים????(פחחחחח) 8.האם אתם אוהבים אותי? (סתם סתם..לא קשור..תענו אם אתם רוצים