שאלון טרוםםם הופעההההההה

shay keran21

New member
שאלון טרוםםם הופעההההההה../images/Emo124.gif

היייייי בוקר טוב....אהלן אהלן...מה נשמע??? איך ישנתם??? נגמר החופש? לא נורא..היום בערב הופעה של קרן!!! חיחיחי חודש שעבר(אימאא איך טס הזמן,או שלא? זה נראה לי נצח) עשיתי שאלון בשביל הופעה בכורה שלי...ואני יודע שהיום יבואו אנשים שעוד לא יצא להם להיות בהופעה של קרן(החדש כמובן) אם אני לא טועה ענבל אחת מהן לא? או שאני טועה?! קיצרר...קמתי כבר ב7 וחצי...וכואב לי הבטן בטירוף..מה שההתרגשות עושה...עמדתי חצי שעה מול הארון...כדי לבחור בגדים...אז הנה בבבקשה השאלוןןןן(יש מצב שהשאלון יהיה זהה..פלוס מינוס....נתראההההההההההההה) 1.האם אתם בכלל באים להופעה? 2.בכמה הופעות כבר הייתם?(מתוך המופע החדש כמובן) 3.מתרגשים?(ת'אמתתת,תהיו כנים כמוני) 4.האם בא לכם ממש להתראות אם מיששו ספיציפי שזו לא קרן? (האממממ,אתם יודעים מה אגיב על השאלה הזו.חיחי) 5.אני יודע שזו שאלה קשה..אבל לוותיקים,שכבר היו מעל פעמיים בהופעה הזו(אממ עדי ומירב!!) לאיזה שיר אתם באמת באמת מחכים כבר לשמוע? שפשוט כל פעם מחדש אתם נרגשים כאילו זו פעם ראשנה 6.האם כבר יודעים מה תלתבשו לערב מיוחד זה? 7.האם אתם מקווים כמוני שקרן תלבש בגד שיראו לה הרבה רגליים????(פחחחחח) 8.האם אתם אוהבים אותי? (סתם סתם..לא קשור..תענו אם אתם רוצים:p) 9.נכון שאני מטורף??!! 10.מאחל לכם הנאה רבה הערב,במיוחד לאלו שעוד לא היו בהופעה...אני מכין אתכם מראש חברים,אתם תצאו מההופעה הזו אנשים מוטרפים,ספק אם תצליחו לישון הלילה ,ספק אני...מזל שאני עובד מאוחר מחר..חיחיחי יאלה...ניפגש בעוד כמהמ שעות...ארוכות מאוד...לצערי...אולי אפשר לישון בחזרה עד השעה 1??!!
 

shay keran21

New member
עונהההההההההההההההההה

1.האם אתם בכלל באים להופעה? בארוררררר!!!!!! 2.בכמה הופעות כבר הייתם?(מתוך המופע החדש כמובן) זו תהיה ההופעה השניה :) 3.מתרגשים?(ת'אמתתת,תהיו כנים כמוני) אמממ נראה לי שהראתי לכם מספיק כמה אני מתרגש 4.האם בא לכם ממש להתראות אם מיששו ספיציפי שזו לא קרן? (האממממ,אתם יודעים מה אגיב על השאלה הזו.חיחי) חוץ מכם,יש מישו אחד ספיציפי...ע.ב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5.אני יודע שזו שאלה קשה..אבל לוותיקים,שכבר היו מעל פעמיים בהופעה הזו(אממ עדי ומירב!!) לאיזה שיר אתם באמת באמת מחכים כבר לשמוע? שפשוט כל פעם מחדש אתם נרגשים כאילו זו פעם ראשנה בשבילי היום יהיה שוב פעם ראשונה הכל...כי פעם אחת לא מספיק בשביל לעכל..לכן אהיה יצרתי ואגיד "איתי" כי לא ממש אהבתי את העיבוד..אולי אשנה את דעתי...זה לפי דעתי הכי שינוי גדול שעש 6.האם כבר יודעים מה תלתבשו לערב מיוחד זה? מתלבט בין 2 חולצות..אחת שחורה ואחת אפורה..המשותף בינהן,ששתיהין היו טנות עליי לפני 3 חודשים...והיום אני רזה הרבה יותר...נראה לי אלך על השחורה בסופו של דבר... 7.האם אתם מקווים כמוני שקרן תלבש בגד שיראו לה הרבה רגליים????(פחחחחח) השאלה הזו נכתבה בשבילי..אז ברור שכן..פעם ראשונה שאשב כ"כ קרוב..בהופעה הקודמת קרן עמדה על השולחן ההוא(איפה שנשב היום) ואם זה יקרה שוב..נראה לי שאני פשוט אנגוס בהן(לא להכינס להלםםם אני ציני..במידה והיא תעלה..אהי פשוט אבהה בהן...אמצא תירוץ כביכול לגעת בהן..יאווו אני ממש סוטה קטן 8.האם אתם אוהבים אותי? (סתם סתם..לא קשור..תענו אם אתם רוצים:p) אממממממ... 9.נכון שאני מטורף??!! מי שיגיד שלא,הוא שקרן:p תהנו אהובים
 

I מ י ר ב I

New member
עונה

1.האם אתם בכלל באים להופעה? ברור 2.בכמה הופעות כבר הייתם?(מתוך המופע החדש כמובן)-זה ה-5 3.מתרגשים?(ת'אמתתת,תהיו כנים כמוני)-לא אקרא לזה מתרגשים,אני יותר מחכה שהאורות ידלקו וגם לפגוש את כולם. 4.האם בא לכם ממש להתראות אם מיששו ספיציפי שזו לא קרן? (האממממ,אתם יודעים מה אגיב על השאלה הזו.חיחי)-עם כולם 5.אני יודע שזו שאלה קשה..אבל לוותיקים,שכבר היו מעל פעמיים בהופעה הזו(אממ עדי ומירב!!) לאיזה שיר אתם באמת באמת מחכים כבר-לשמוע? שפשוט כל פעם מחדש אתם נרגשים כאילו זו פעם ראשנה-אם 6.האם כבר יודעים מה תלתבשו לערב מיוחד זה? זה לא מעניין אותי 7.האם אתם מקווים כמוני שקרן תלבש בגד שיראו לה הרבה רגליים????(פחחחחח)-יא דפוק 8.האם אתם אוהבים אותי? (סתם סתם..לא קשור..תענו אם אתם רוצים:p)-לא 9.נכון שאני מטורף??!!-כן 10.מאחל לכם הנאה רבה הערב,במיוחד לאלו שעוד לא היו בהופעה...אני מכין אתכם מראש חברים,אתם תצאו מההופעה הזו אנשים מוטרפים,ספק אם תצליחו לישון הלילה ,ספק אני...מזל שאני עובד מאוחר מחר..חיחיחי
 
אם זה ככה אולי לא כדאי לבוא?!

התבשרתי כרגע שנישארו לי כרטיסים בעמידה!!! שיואו זה ממש נחמד, אבל האם אפשר יהיה לשבת על מישהו בהופעה כשיכאבו לי הרגליים?? ואתה - תתרחק ממני............ כי ברגליים שלי יש הרבה מה לאכול - ואני שומרת אותם לעצמי! דריה
 

BRANGELINA

New member
זאפה ינסו למכור כל טיפת מקום שיש להם

בשביל עוד קקצת כסף מה אתם לא מכירה אותם?
 

I מ י ר ב I

New member
אנחנו פתיים.חחח

נפגש... ואני גם אגיד לשי מי את כדי שיבוא להגיד שלום.
 
מה פתאוO

אני אוהבת להיות על חסוי - ו......אני בכלל לא מעריצה את קרן, בגילי המופלג אני שם רק כי אני אוספת מידע תרבותי לעבודה שלי...זה הכל....
 

shay keran21

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif לא יודע איך

להתיחס אלייך..לא יודע מי את
 
נעים מאוד - שריה - הייתי כאן הרבה לפניך....

ואני מניחה גם הרבה ליפני שנולדת!
 

shay keran21

New member
מה שתגידי...זה לא משחק כוחות,מי היה קודם

אני נוכח ואני כאן...וגם את..זה מספיק
 
ברור שי, אל תיקח ברצינות...

אתה באמת צריך להכיר אותי...לא ראיתי את הקטעים שלי בארץ נהדרת?
 
למעלה