שאלון + התפקדות !!!!

niro levi

New member
עונהההה

שם- ניר גיל- כמעט 16 מיקום- איפשהו בארץ..חח אייסי/ מסן - 433286310 [email protected] בחופש הזה אני...- עובדת ואחר כך נהנת שנה הבאה אני מקווה ש... - יהיה יותר טוב מהשנה החלום הגדול שלי הוא...- לא יודעת... להקה שהיא בשבילי עולם ומלואו [חוץ מסינרגיה] - בית הבובות ואוונסנס איזה שלושה דברים הייתי לוקח איתי לאי בודד?! - מחשב אוכל ומישהו שיארח לי שם חברה אם היו לי שלוש משאלות, מה הייתי מבקש? - בריאות אהבה שמחה כשאני עצוב אני...- מסתגרת בחדר ויושבת מול המחשב כשאני שמח אני...- מראה את זה לכולם כשאני עצבני אני..- מוציאה את העצבים על כולם כשאני משועמם אני..- משתעממת כשאני מאוהב אני..- הכי מאושרת מה הכי עדיף, אייסי? או מסן? - לפעמים איי סי ולפעמים מסן האם אתה משתתף בעוד פורומים חוץ מהפורום הזה?- כן אוונסנס בית הבובות ועברי לידר אבל אני רק קוראת בהם מהי אהבה בשבילך?- רגש שעושה טוב על הלב וגורם לך להיות מאושר ושמח (חוץ ממקרים שונים) מהי שנאה בשבילך?- הרגשה שגורמת לך רע על הלב ולהיות עצבני וכועס
 

מירוש 18

New member
אני

שם-מירי גיל-18 מיקום-אופקים אייסי/ מסן -262549906 בחופש הזה אני...-מקווה לעבוד שנה הבאה אני מקווה ש... -יהיה לי טוב בצבא החלום הגדול שלי הוא...-להיות מאושרת להקה שהיא בשבילי עולם ומלואו [חוץ מסינרגיה] -אף להקה היא לא עולם ומלואו איזה שלושה דברים הייתי לוקח איתי לאי בודד?! - אם היו לי שלוש משאלות, מה הייתי מבקש? -אהבה, אושר, ובריאות כשאני עצוב אני...-עצובה כשאני שמח אני...-שמחה כשאני עצבני אני..-עצבנית כשאני משועמם אני..-משתעממת כשאני מאוהב אני..-בעננים מה הכי עדיף, אייסי? או מסן? -איי סיי האם אתה משתתף בעוד פורומים חוץ מהפורום הזה?-לא מהי אהבה בשבילך?- מהי שנאה בשבילך?-
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo210.gifעונה../images/Emo3.gif=>למרות שאף אחד לא קורא..חח

שם- נועה גיל- עוד חודשיים בת /7..
מיקום- ב"ש אייסי/ מסן - 269696008 מסנג'ר: [email protected] בחופש הזה אני...- מקווה ללכת לעבוד.. וחוץ מיזה את הדברים הרגילים..
שנה הבאה אני מקווה ש... - אני אגיע לבי"ס..חחח תקווה מוזרה במקצת אבל השנה לא הייתי בכלל וזה לא כיף להיות תלמידה ממוצעת..
החלום הגדול שלי הוא...- אמממ הוא ישמע קצת אידיוט...חחח אני רוצה לבנות בית לכל חתולי הרחוב!! שתי קומות, אחת תיהיה בת חולים כזה וחנות לאוכל ודברים לחתולים ולמטה זה יהיה המקום הו החתולים יאכלו וישנו ויתקלחו חחח ותיהיה גם גינה ענקית על דשא ומלא עצים ושיחים..חחח זהו..
להקה שהיא בשבילי עולם ומלואו [חוץ מסינרגיה] - יש שתיים..
the calling ו- RBD
איזה שלושה דברים הייתי לוקח איתי לאי בודד?! - חבר שלי, הדובי שלי ותיק רחצה (בו יש מלא דברים..
אם היו לי שלוש משאלות, מה הייתי מבקש? - 1. להיות עשירה (ואז אני אוכל להגשים את החלום הגדול שלי שכתוב למעלה..
). 2. שיער חלק. 3. אממ לרזות אומשו..חח
(אממ עכשיו כשאני חושבת על זה אני קצת אגויסטית לא? חחח כשאני עצובה אני...- אממ הולכת לטייל.. ואם זה ממש נורא אז אני בוכה..
כשאני שמחה אני...- שרה, מחייכת.. לא יודעת..חח כשאני עצבנית אני..- אדומה..חח סתם.. אממ צורחת.. כשאני משועממת אני..- במחשב/ טלוויזיה/ מתקשרת לחברות/ הולכת לישון/ אומנות בחרוזים..הרבה דברים קיצר.. כשאני מאוהבת אני..- מרחפת..
מה הכי עדיף, אייסי? או מסן? - מירנדה..
האם אתה משתתף בעוד פורומים חוץ מהפורום הזה?- אממ ברבלדה ואינויאשה חח אבל אני נכנסת רק כדי להתעדכן (בRBD) או לקבל עזרה (באינויאשה..) חחח רק פה אני ממש פעילה..
מהי אהבה בשבילך?- אוו אממ אהבה בשבילי היא דבר נפלא!
קסום, מושלם..
מהי שנאה בשבילך?- אממ דבר רע..? חח לא יודעת להגדיר את זה מילים אבל בשמות כן
(רק שתי שמות! אני לא מרבה לשנוא!!
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo210.gif*שתי* שמות.

ועוד חודשיים בת 17!! חחח לא 71..
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo210.gifהתכוונתי לשנות ל"שני"..../images/Emo122.gif

באקה שכמותי..
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo210.gifאבל אני מרגישה ככה..../images/Emo4.gif

אני זקנה..
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo210.gifכי 17 זה נורא זקן!../images/Emo10.gif

בעע אני כ"כ רוצה לחזור לגיל 8!!
 

זוהרוש15

New member
חחח אני רוצה לחזור לגיל 3

לגן טרום חובה שלי....הייתי בגן דתי ומזה אהבתי את הגן הזה והגנגנת והיה כל כיףףף
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo210.gifלא.. 3 זה ממש צעיר..

בגיל 8 הייתי עושה מה שבא לי, בלי סיבוכים ובעיות של עכשיו וזה.. הייתי חופשיה.. הייתי יוצאת לשכונה משחקת שבויים (ד"א עד כיתה ט' עדיין הייתי משחקת..חח), כל היום בחוץ עם חברים.. בלי דאגות!! וואי איך בא לי לחזור לשם!! "אני רוצה לחזור אל הימים הכי פים שלי.."
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo210.gifאני כמעט שלא זוכרת את הגיל הזה..חח

 
למעלה