שאלה

o dear dog

New member
תודה לכולם

אני מקווה שלא יהיו עוד פגישות עם האישה הזו. חבל לי שהחוק בישראל מניח שלא משנה מה היה, כמעט כל דבר הוא באחריות בעל הכלב ואשמת הכלב. חבל שאף אחד לא טורח לעשות "רישיון להבאת ילד", אולי זה היה חוסך מקרים של הורים בורים ומזניחים כמותה, שהייתה עסוקה בלדבר עם חברות שלה בזמן שהילד שלה התרוצץ ודחף ידיים לפיות של כלבים. באותה מידה, הוא היה יכול לרוץ לכביש כשהיא לא שמה לב. אין צדק בעולם, אני שוכחת את זה מידי פעם. שירן
 

lilithmm

New member
שימי ../images/Emo23.gif

אח של ידידה שלי יצא לטייל עם הכלב שלו קשור, קפץ על הכלב שלו כלב קטן משוחרר. הבעלים הגיע לחלץ את הכלב שלו וננשך. אח של ידידה שלי היה צריך לשלם לו סכום שווה ערך לבית. ראו הוזהרתם.
 

john111

New member
האירוע מצער מאוד- האמא טיפשה

ואין ספק שאת נקלעת כאן לסיטואצהי כמעט בלתי אפשרית אבל
החוק מאוד הגיוני. צר לי. חוק שיאפשר לכלבים לנשוך הוא חוק לא הגיוני.
 

SCRATCHER

New member
זה גם לא הגיוני שאם יכו אותי אני

אגן על עצמי? כלב שמציקים לו ומכאיבים לו, לא הגיוני שיענישו אותו על כך שנשך.
 

lili95

New member
אפרופו אהבלות... בעודי משחררת את

טינה בגינה אתמול, התנפל עליה כלב עצבני והתחיל לנשוך אותה ולנהום (לא משהו רציני, אבל בהחלט מעצבן). והבעלים החוצפנית שלו עוד צועקת עליי "של מי הכלב הזה? אולי תעיפי אותו מפה?". לא הבנתי למה אם הכלב שלה תוקף, הכלב שלי צריך ללכת. אבל מכיוון שאת המריבות האלה אני לא עושה על חשבונה של טינה היקרה, אמרתי לה בדיוק מה דעתי עליה בצורה מנומסת ונעימה, בעוד היא מצטווחת לה, והסתלקנו מהמקום. מנסיוני למדתי,שלא שווה לריב עם אנשים או להרים קול עליהם, לא כי לא מגיע להם, אלא פשוט כי הם לא שווים את המאמץ והעצבים שלי.
 

shima

New member
אני היא האישה הצווחנית

לא של אתמול ושל טינה, אבל בכלליות. אני הולכת עם הכלב שלי קשור ועם הלטי. הוא לא אוהב זכרים. כשרץ אליו זכר משוחרר ( בניגוד לחוק!!!!!!!) אין לי מה לעשות, חוץ מלזעוק לבעלים שייקח אותו.
 

lili95

New member
תראי... לפני כמה חודשים היה אצלי

באומנה כלב זכר גדול, שהיה קשה להשתלט עליו וגם לא אהב זכרים. מעולם לא שחררתי אותו במקום שיש איזהשהו סיכוי שיהיה לו איזה תקל עם כלב אחר, והצלחתי להשתלט עליו בעצמי, גם אם בכוח. למרות שבשביל זה הייתי צריכה ללכת איתו תמיד ברצועה, ואפילו אז היה לי קשה (מדובר בכלב גדול מלברדור גדול). הכלב שאני מדברת עליו היה משוחרר בעצמו ורדף אחריה. אני מעולם לא נתתי למצב כזה לקרות, ואני מצפה שגם אחרים ינהגו כך.
 

lili95

New member
ובשביל להבהיר: הכלב שהיה בגינה היה

משוחרר גם הוא, רץ ונשך את הכלבה שלי. סתם כי זה לא היה נראה ברור בהודעה הקודמת
.
 

shima

New member
אם שני הכלבים היו משוחררים

אז כמובן שהמצב שונה. בכל אופן, גם כלבים שהם לא תוקפנים מטבעם, אם יבואו לשחק עם דייגו, ודייגו יסנן להם מבעד להלטי קללה עסיסית, עלולים להפוך תוקפנים, ואז הם משוחררים ואני נלחמת בסוס פרא שלי.
 

Mip Mip

New member
../images/Emo45.gif מסכימה לגמרי!

כמה פעמים הייתי צריכה לבקש 3-4 פעמים מהבעלים שיקחו את הכלב שלהם והם לא שמו עלי (למרות שהם ראו שאני עם שני כלבים גדולים, חזקים, שנוהמים לכיוונו ואני נלחמת על להחזיק את שניהם ברגלי, אחד בכל צד שלי...) עד שהייתי צריכה לצרוח עליהם שכדאי שהם יזיזו תתחת מהספסל ויקחו את הכלב שלהם לפני שאני לא יכולה לקחת אחריות על מה שקורה...
 

קווטר

New member
פיתרון פשוט

לוקחים מקל, אם יש כלב שתוקף והבעלים לא בסביבה, אין מה לעשות אלא להכות אותו עד שילך אם הבעלים בסביבה ולא עושה כלום, להכות את הבעלים שיבין כמה הכלב שלכם סובל כשתוקפים אותו כשהוא קשור אין מה לעשות, מישהו חייב לנצח ואם תהיו נחמדים מידי ורק תצעקו אני מבטיח לכם שזה לא יעזור. היו לי כבר שכנים שהכלב שלהם ניסה לתקוף אותי מול הפנים שלהם והם מצידם לא עשו כלום, אז מי שהכלב שלו תוקף סתם צריך ללמוד את הלקח בכל צורה
 

shima

New member
אתה רציני?

להכות את הכלב כי הבעלים שלו לא בסדר? זה הפתרון ה"פשוט" שאתה מציע? בהצלחה בגידול הפיטבול שלך
 

קווטר

New member
מצטער אבל את גרה בישראל

טיפוסים שנותנים לכלבים שלהם ככה להתנהג, זה טיפוסים שאין גם מה לדבר איתם כי במקרה הטוב לא אכפת להם, במקרה הגרוע יותר הם יכנסו בך באלימות. משטרה? לא יעשו כלום עיריה? כבר אמרו לי שזה גם אכזרי להכניס את הכלב להסגר. הברירות שנשארו לך זה או להכות כלב מטריד, או לשלוח אותו להסגר. זאת המדינה בה את חיה ואלה הברירות שיש לך תתמודדי עם המציאות. מצטער אבל אחרי שכלב של שכנים שלי תקף אותי כמה פעמים לידם והם עדיין שיחררו אותו חופשי, לא ראיתי ברירה אחרת אלא להכות את הכלב בפעם הבאה שהוא ניסה לתקוף, ומהפעם הזאת שנתתי לו קצת מכות הוא לא התקרב אלי יותר ולא העיז אפילו לנבוח עלי דרך הגדר. יש גבול כמה נאיבים אתם יכולים להיות, מדובר פה על החיים שלכם. וכן אני אלך עם הפיטבול שלי עם חגורה, אבל אם יגיע כלב משוחרר ויתקוף אותו אני אשחרר את הרצועה שיקרע אותו חופשי, אם מישהו חינך את הכלב שלו לתקוף וגם לא היה אחראי כדי לשמור עליו, אלה התוצאות ואני לא איזה יפה נפש ואברח עם הזנב בין הרגליים כי בגלל דברים כאלה יצא החוק נגד הכלבים המסוכנים. רק שכחו להכניס בו את כל הגזעים כי הרי לא קיים גזע שלא תקף בני אדם.
 

קווטר

New member
נו אז אני אלים ומסוכן

אבל אני אשרוד את המציאות הישראלית יותר טוב ועם פחות כאבים וחרטות. אני מזמין אותך לתת לפורום פיתרון טוב לבעיה של כלב משוחרר (עם או ללא הבעלים שלו בסביבה) שתוקף אותך או את הכלב שלך שמוחזק ברצועה ביד שלך
 

shima

New member
לא פתרון שלי,

פתרון של אבנר הלוחש לכלבים. לפתוח מטריה בפתאומיות מול פני של הכלב התוקף. הוא יבהל ויילך. אבנר נתן לי עוד פתרון שעבד מצויין, אבל הוא דורש הדרכה של מאלף ולכן לא רוצה לרשום כדי שלא יעשו טעויות. אם תרביץ לכלב תוקפן, הוא יהפך לפחדן ותוקפן עוד יותר, ראה מקרה ספיריט כמה שרשורים מתחתינו. זה אפס הבנה בהתנהגות של בעל חיים, מעבר לכך, זו אכזריות לשמה של התעללות בחסר ישע, כי "מגיע לבעלים שלו, כי לא חינכו אותו". גם אם ילד יציק לילד שלך תרביץ לו " כדי ללמד אותו לקח"? זה אותו עיקרון מבחינתי. זה שאתה מצדיק את האלימות והאגרסיביות שלך ( אני אשחרר את הכלב שלי שיקרע אותו) בהתנהגות של אחרים זה מגוחך, לאלימות אין צידוק אף פעם, במיוחד מול כלבים, ואני אומרת לך שעמדתי במבחן הזה, ואני לא מדברת רק תאורטית. אז אתה לא תהיה " יפה נפש" ותלך עם זנה בין הרגליים, אתה צריך לצאת פה גבר גבר וללמד לקח. אז מי הישראלי המכוער?
 

oggi2

New member
בדיוק הסיבה כנראה שהוציאו את החוק

שאוסר אימוץ אמסטפים ופיטבולים, בעלים כמוך רק מוציאים שם רע לגזע הזה, ואתה עוד התפלאת למה חוקקו את החוק? תקרא את ההתבטאויות שלך שוב.
 

lili95

New member
../images/Emo45.gif

גם לי יצא לא מזמן להתקל באחד כזה. זה היה מדהים. הפיטבול נבח בטירוף על כל זכר ב - 20 ק"מ מרחק, והבעלים שלו, אדם מבוגר, קילל את כל מי שנקרה על דרכו בלי אבחנה. טירוף!! זה פשוט המחיש כמה כלב נהיה דומה לבעליו....
 

lilithmm

New member
נכון

בעקיפין החוק הזה מגן על האמסטפים מטיפוסים שנמשכים לגזע, כמו אתה שמתכוון לשסע את הכלב שלך בחיות אחרות.
 

קווטר

New member
לקרא את יודעת?

כתבתי שבמידה וכלב משוחרר יתקוף את הכלב שלי אני לא רואה כל פסול בלשסע את הכלב שלי בו. ראיתי מקרה של כלב קשור שכלב משוחרר תקף אותו, הכלב הקשור לא יצא עומד על 4 מכל העסק, אז מצטער, אני אתן לכלב שלי את האפשרות להתגונן במידת הצורך. אני לא אלמד אותו לתקוף כל מי שזז כי זאת לא המטרה שלי, אבל בהגנה עצמית שלו אני אגבה אותו, והחוק אפילו מגבה כלב שנשך אדם שתקף את בעליו, אז מי אני שאמנע מהכלב שלי להגן על עצמו מפני כלב אחר? תבינו שיש ערסים שמייעדים את הכלבים לתקוף, ויש אנשים כמוני שלא משנה איזה כלב יהיה להם יתנו לו יד חופשית בהגנה עצמית. מתי שתבינו את ההבדל בין תקיפה להגנה עצמית אז תבינו על מה אני מדבר, רק תפסיקו כבר להיות יפי נפש, עם כל הכבוד לאבנר, אני לא צריך ללכת בפחד ברחוב עם מטריה באמצע הקיץ רק כדי להתגונן מכלב מזדמן. אני לא אמנע מעצמי לצאת מהבית בגלל פושעים. מי שצריך לשלם את המחיר הוא זה שמראש חושב לתקוף. מקומם של אותם האנשים הוא בכלא, בגלל זה יש הסגרים לכלבים! ובגלל זה יש חוקים כדי להבדיל בין תקיפה להגנה עצמית רק שאתם לא מפנימים את הרעיון.
 
למעלה