שאלה

ירין 22

New member
שאלה

שלום וברכה! אני בחור דתי בן 25 שמחפש את דרכו בחיים ונמשך לגברים ורואה את עצמי אולי מאושר בזוגיות עם גבר אבל מנסה יחד עם זאת לא לוותר על החלום של משפחה ואני לא יודע כרגע מספיק את היכולת שלי לפתח קשר אמיתי ומיני וליהות מאושר עם אישה. במסגרת הניסיונות ללכת בדרך הקשר הזוגי עם אישה יש לי שאלה לחברי הפורום. רציתי לדעת האם משהו שמע או חווה טיפול קבלי שמכונה "שחזור גלגולים" ע"י אנשים קבלים שטוענים שמטפלים באנשים עם בעיות מיניות. העיקרון העומד מאחורי השיטה (שאני לא חוויתי אותה ומחפש משהו שחווה) שהאדם חווה גלגלולים שונים בחייו שבה הנשמה התגלגלה בחיים קודמים וכתוצאה מבעיה או אפילו שאותו אדם היה אישה או כל מיני סיטואיציות קודמות בחיים קודמים גורמים לו בגלגול הזה להימשך לגברים.השיטה אומרת שברגע שהאדם יראה את חייו הקודמים ואת אותה בעיה הוא ישתחרר ממנה כי הוא יגלה את השורש. מדובר בשני פגישות כך אומרים אנשי הקבלה אבל אין זה אומר שאתה הופך להיות סטריט. אלא!! שזה נותן לך נקודת פתיחה יותר קלה לבנות קשר עם אישה ולהשתרר מהצורך בגברים. אני מצד אחד וודאי רוצה להאמין מצד שני מפקפק בענין כאדם חושב.ולכן אשמח לדעת האם משהו יכול להוסיף לי בענין. תודה ובהצלחה.
 

marik

New member
הפורום מוזמן לענות

אני לא יודע. אני אשמח אם תקבל תשובה, אני לא יכול לספק לך אותה. אני כן יכול להמליץ על פנייה מקבילה לפורומים שנוגעים יותר לדת וגאווה. יש בתפוז פורום של דת וגאווה, ובפורטלים מקבילים, באתרים של פסיכולוגים כמו של דר רובינשטיין (קישור בקישורי הפורום שלנו). שאלה כזאת צריך לשאול בהמון מקומות, ולקוות שימצא אחד איפשהו שיענה עליה. *כשכלו כל הקיצים, יורים חיצים לכל הכיוונים* משהו כזה בערך... חחח תעדכן אותנו. אני אשמח לדעת מה נסגר.
 

bios

New member
הסברים רוחניים להומוסקסואליות

שלום ירין, אני מכיר את הנושא של שחזור גלגולים, אבל לא ע"י אנשי קבלה, ולא בהקשר שאתה מספר עליו. בספרות רוחנית שקראתי, יש התייחסות אחרת להומוסקסואליות, לא כ"בעייה" או תוצאה של טראומה. שני ההסברים שנתקלתי בהם: א. הסבר קצת פחות נפוץ - זהו מצב מעבר בין שרשרת של גלגולים בגופים ממין אחד לגלגולים בגופים של המין השני. ב. הסבר יותר נפוץ שאני יותר מתחבר אליו - נשמות בוחרות להתגלם בגוף של הומו כדי ללמוד שיעורים על קבלה עצמית. בהצלחה!
 

ריק בש

New member
למה שלא תנסה

אם אנשי הקבלה שעורכים את הטיפול הזה לא דורשים עבורו סכום מופרז, למה שלא תנסה זאת ? אם תצליח להפוך לסטרייט, מה טוב. אם לא, תדע שאם ניסית גם את האופציה המיסטית ביותר והיא לא עבדה, אז כנראה שאין ברירה אלא להשלים עם מה שאתה.
 

ב18

New member
אני לא מאמין בכל השטויות האלה..

הקבלה זה סתם גוף שסוחט כספים מלקוחות..והמון כסף..על כלום...אני מכיר את המקום הזה מקרוב...עשיתי פסח לפני שנתיים בקבלה וזה עלה לנו אלפי שקלים..על כלום...בכל מקרה, אני לא מאמין בזה..לדעתי זה שטיפת מוח כל הענין הזה וזה רק גורם לך להערכה מחודשת של המצב ולהסתכלות על הדברים מזוית ראיה שונה וחיובית יותר...כמו כן יש כאן תמיכה חברתית שזה גם עוזר..אבל להאמין בזה זה כבר מוגזם..בכל מקרה הכי טוב שתנסה לחיות עם בת..חיי זוגיות מלאים..תראה איך אתה מרגיש עם זה...אם אתה מרגיש שטוב לך ותוכל לקים משפחה וחיי המין טובים והכל..תחייה ככה...אם אתה רואה שאתה לא מסוגל ואתה תסבול, אל תחיה ככה..כי לדעתי כל העניין הדתי זה דיי עוול...דת זה דבר חשוב, אבל לא צריך לסבול בגללו...אפילו דודה שלי שמבית מסורתי פעם אחת הלכה עם גופיה ואמא שלה ממש קיללה אותה ואמרה לה דברים מזוויעים כמו "תעופי מפה את לא הבת שלי" וכו'..והכל בגלל גופיה...אז אם אתה בכל זאת לא מצליח לחיות עם בת, תחיה איך שבא לך ואיך שאתה תיהיה מאושר..תאמין לי שאלוהים לא ישנא אותך.. בהצלחה.
 
למעלה