שאלה

PennyLaneM

New member
איך הגעת לנושא הזה?

אני לא חושבת שמישהו לובש משהו כדי שיקטלגו אותו. [חוץ מילדות בנות 13 שחושבות שלהיות פריק זה מגניב ונורא מוחמאות מזה שקוראים להן "פריקית" בביתספר] אלא בין אם תלבשי שחור/וורוד/צהוב עדיין יחשיבו אותך בתור פריקית/פאקצה/סנובית מפיתוח אנד שיט
 

PennyLaneM

New member
ת'כלס

זהולא אופנה יחודית זו אופנה שמנסה לשחק אותה יחודית,אבל ת'כלס היא תופסת תאוצה יותר מאופנת הפרחות. לא חושבת שיש פה מישהו שלא לובש מחוך/חצאית סקוטית/אנערף יש הרבה מה ללמוד למשל מאופנה יפנית שזה לא חייב להיות צעקני,אבל המסר שזה מעביר זה שכולם מקוריים בדרך שלהם. פה זה כזה.. שוב פעם מחוך שוב פעם חצאית מפרינס שוב פעם חותלות ליידים יאללה, תגוונו.
 

Silent Screams

New member
בעיקרון... ../images/Emo204.gif

אני בפורום בגלל המראה של האופנה האלטרנטיבית. אני לא מחפשת ייחוד/להביע את עצמי/שיט. את זה אני יכולה לעשות בדרכים אחרות. אני אוהבת מחוכים, ואני אוהבת חותלות לידיים, ואני אוהבת חצאיות סקוטיות. כי זה יפה, לא כי זה מיוחד. זו בעצם הסיבה שאני בפורום.
 

smady by

New member
../images/Emo45.gif

למה כולם מנסים למצוא ייחוד בכל דבר? עוד מעט יגידו שכולם עושים קעקועים כדי להיות מיוחדים...
 

PennyLaneM

New member
אבל

רוב מתלבשי האלטרנטיב מנסים בעצם להעביר מסר שהם מנסים להיות שונים,יחודיים מה שלא מצליח ממש ואם את אוהבת את זה סתם כי זה יפה אז סבבה לך אבל אחרים פשוט צועקים "אני רוצה להיות יחודית!" שבעצם עומדות לידה עוד 10 בנות שנראות אותו הדבר.
 

behind the masc

New member
../images/Emo210.gif=/

זה נכון למה האופנה הזאת כל כך מוגדרת. אני לא לובשת מחוך, כי אני גם לא יכולה אני סהכ"ל בת 13 חסרת ציצי, איך אני אלבד מחוך? ואת האמת אני לא ממש אוהבת חצאית סקוטית... תסקלו אותי כן, אבל אני פשוט לובשת מה שאני אוהבת ומה שנראה לי יפה. אם הייתי כיולה ללבוש מחוך..הלוואי. בנתיים אני מסתפקת בוונאביז מחוככי בטןP:p:
אבל רציני..יותר מדי מגבילים את זה. אופנה אלטרנטיבית: שחור, ניטים, מחוך, חוטלות וגולגולות. אבל אני חשבתי שכל הקטע בזה זה להביע את עצמך=/
 
אני כאן, די הרבה זמן, רק לא רושמת..

אבל אין לי חצאית סקוטית אחת, ולא מחוך אחד. וגם לא יהיו לי אבל יש כאן המון פעמים את שרשורי ACE, מכירות והחלפות, ואני רואה דברים ממש ממש מגניבים בעיניי. בגלל זה אני כאן רוב הבנות כאן בכלל לא מתחברות לסגנון שלי, שהן מנסות יותר מדי להיות פריקיות אפלות עם ניטים. אני לא אומרת שכולן, אבל יש בהחלט מספיק. אבל באמת יש דברים מקסימים, כל הצמידים, שרשראות והשטויות הקטנות. זה מה שאני אוהבת.. יש כאן המון בנות שמתלבשות אותו דבר, וזה נראה לי די דבילי. כמו העניין עם התיק המשובץ, שאני בטוחה שבשבוע שהוא יצא לחצי פורום כבר יהיה כזה תיק.. זה כבר פתטי למדי.
 

behind the masc

New member
../images/Emo210.gif../images/Emo45.gif ו ..../images/Emo31.gif

זה נכון יותר דמי בנות מנסות והכל.. אבל אם משהו יפה בעיניי[למשל, התיק משבצות
] אני אקנה אותו, ואני לא לא יקנה אותו כי לכולם יש אותו...זה לא מעניין לי ת`תחת שלכולם יש אותו..הוא יפה בעיניי אני אלך איתו...ואת האמת בבצפר שלי יש רק ילדה אחת עם התיק הזה
אבל לא משנה
 
הבאתי דוגמא אקראית,

פשוט המון בנות כאן נורא אוהבות, מחכות שיגיע לארץ.. והן מדברות על ייחוד. הן לא יהיו כל כך יחודיות כשיש להן תיק כמו לעוד המוני ילדות.. זה סתם סוטר את עצמו..
 

Bloody Ballade

New member
אני דוקא שמחה ש...

חלק מהדברים נעשו כזה אופנה כי עכשיו יש לי היזדמנות להשיג את הואנס שאני ליפני 3 שנים רציתי (פעם חשבתי שזה נעלי גולף כי פעם ריאשונה ראיתי אותן בטאץ' עליז לסטרייט שיעיז בערוץ 3 ומיד היתאהבתי בהן אפילו שראיתי אותן לבושות על איזה איש מבוגר ורציתי לעצמי כאילה סתם כי הן חמודות) הלואי ובסביבה שלי היו יותר אנשים כמוני אבל אין ואני דוקא מרגישה בודדה כך שגם להיות היחידה בסביבה שלך שכזאת זה לא כזה כיף
וחוץ מזה אני מסכימה באמת צריך ללכת עים דברים שאוהבים ולא רק כי לאף אחד אין עוד כזה
 

PennyLaneM

New member
זה מה שאני אומרת.

אנשים פה משתדלים יותר מדיי להיות "יחודיים" ובעצם נראים אותו דבר.
 

BiDriL

New member
../images/Emo210.gifאני לובשת מה שאני רוצה.

ואני חושבת שככה זה להגדיר אופנה אלטרנטיבית:בגדים שנבחרים מרצון,ולא מאופנה/משו שיש לכולם וכו'
 

PennyLaneM

New member
אבל את לא חושבת ש

שאופנה אלטרנטיבית כן יש אצל כולם? בפורום הזה,זאת אומרת
 

PennyLaneM

New member
אמרת

"ואני חושבת שככה זה להגדיר אופנה אלטרנטיבית:בגדים שנבחרים מרצון,ולא מאופנה/משו שיש לכולם וכו'" ואני שואלת שאת לא חושבת שרוב חברי הפורום האלה, מוגדרים בסגנון שיש לכולם?
 
למעלה