שאלה

Ofra m

New member
שאלה

כמו שתשימו לב היתה כאן שאלה לגבי חצר משותפת, וזהו צרוף מקרים נדיר שאותה המפקחת מירה אריאלי פסקה על אותו מקרה שני פסקי דין שונים לגמרי האם מה שהיא עשתה הוא חוקי? האם היא רק לצד ועד הבית ולא משנה מה? האם אפשר לערער עליה בעקבות כך?
 

shaio

New member
אין ערעור על שופט

יש ערעור על פסק דין. לכן צריך לשאול לא מה הבעיה עם המפקחת, אלא מה הבעיה עם פסק-הדין בעניינך. או בקיצור: להתמקד בעניין ולא באנשים שמסביבו. מתיאור המקרה שלך בפורום, נדמה לי שהיו משיבים שחשבו שפסק-דינה של המפקחת הינו בתוך התחום של האפשרויות הסבירות. נראה לי לכן שלא תקבלי תשובה לרוחך בפורום. ייתכן שבייעוץ פרטני יצליחו לחשוב עבורך על נקודות שיסייעו לך (או שהיו יכולות לסייע לך אם היית מעלה אותן בזמן). בפורום נראה לי שמיצית את האפשרויות הטכניות לקבל תמיכה לעמדתך.
 

Ofra m

New member
תתפלא יקירי

כל התשובות הן לרוחי והכל אני לוקחת בערבון מוגבל כך שבאמת אתה יכול להסיר "דאגה" מליבך, ואם מיציתי או לא בפורום, אני בהחלט חושבת שאתה צריך "להרשות" לי להפעיל את שיקול דעתי הנבון, אשמח אם תוכל לכבד זאת. בברכת גמר חתימה טובה לך
עופרה.
 

נטשששה

New member
SHAIO ../images/Emo45.gif

בתגובתך ובתשובה שהענקת לשואלת, הצלחת להתעלות על עצמך. (אני מקווה שזה לא זמני בלבד אם כי יש חששות). ועל כך מגיעה לך תודה גם ממני. אם תצליח להמשיך כך, אני מוחלת לך על כל מה שעשית. קבל ממני ברכת חתימה טובה.
וחיזוק חיובי
וחיזוק חיובי
 

נטשששה

New member
../images/Emo93.gif SHAIO הטעתה אותי.

מצטערת. לא קראתי את תגובת SHAIO רק ראיתי שהגיב פיסקה ארוכה מבלי לקרא את תוכנה. לתומי חשבתי ש SHAIO הגיב לגופה של שאלה לכן הגבתי בחיזוק חיובי ל SHAIO. לאחר שתגובת החיזוק שכתבתי ל SHAIO מופיעה בפורום, טרחתי לקרא את התוכן של מה שהוא כתב לשואלת. וגילתי שטעיתי. SHAIO לא נתן לשואלת שום פרט מידע לשואלת ואפילו גם לא ניסה לכתוב לשואלת מידע משפטי שעשוי היה לתרום לשואלת להבין את סוגיית השאלה. כל מה שהוא ניסה לעשות, הוא ליצור תקדים כנגד השואלת שישמש להצדקה שכביכול אין לה טעם לשאול ושכביכול אם תשאל שוב, כבר שאלה בעבר. כמה חבל.
כמה נורא ואיום.
 

shaio

New member
אין דאגה. אני אומר את דעתי.

את כמובן זכאית לדעתך.
 
למעלה