שאלה
שאלה
יש לי שאלה : לפי מה שהבנתי יש עומס ברכבת מבאר שבע לתל אביב ביום חמישי ואין מקום אפילו לעמוד ברכבת. השאלה שלי היא מדוע רכבת ישראל לא משתמשת בשני מערכי דו קומותים (Double -Deck) בו זמנית באותה נסיעה? לפי דעתי אפשר להשתמש בקטר שדוחף את הרכבת בצורה כזו שהוא יהיה באמצע הרכבת בין שני המערכים ומכל צד יהיה התא ניהוג של כל מערך. אם ישתמשו בשני מערכים של רכבת דו קומתית יהיה ניתן להסיע 1010 איש ברכבת אחת.(יש 505 מקומות ישיבה בכל מערך)ובכך אולי להקל מעט על העומס.
שאלה
יש לי שאלה : לפי מה שהבנתי יש עומס ברכבת מבאר שבע לתל אביב ביום חמישי ואין מקום אפילו לעמוד ברכבת. השאלה שלי היא מדוע רכבת ישראל לא משתמשת בשני מערכי דו קומותים (Double -Deck) בו זמנית באותה נסיעה? לפי דעתי אפשר להשתמש בקטר שדוחף את הרכבת בצורה כזו שהוא יהיה באמצע הרכבת בין שני המערכים ומכל צד יהיה התא ניהוג של כל מערך. אם ישתמשו בשני מערכים של רכבת דו קומתית יהיה ניתן להסיע 1010 איש ברכבת אחת.(יש 505 מקומות ישיבה בכל מערך)ובכך אולי להקל מעט על העומס.