שאלה..

  • פותח הנושא hrmm
  • פורסם בתאריך

hrmm

New member
שאלה..

יש תנאים מסוימים לקבלת דמי אבטלה למי שיצא מהצבא?
 

slyu1984

New member
כן 12 חודשים ראשונים לאחר יציאתך

מהצבא יש לך אפשרות לקבל דמי אבטלה אבל זהרק אם אתה או לא מתאים לעבודה או אין עבודה או סטודנט או חולה או השד יודע מה
 

deathcaster

New member
בניגוד למה שכולם חושבים

אפשר להיות חייל משוחרר וסטודנט ועדיין לקבל דמי אבטלה, מניסיון. פשוט אל תרשום בטפסים של בטל"א שאתה סטודנט ( ושמילאתי בזמנו את הטפסים של האבטלה לא היה לי מושג שאכן אהיה סטודנט ), ותגיע ללשכת התעסוקה בשעות שנקבעו לך , מן הסתם לא יציעו לך עבודה שם , כך שלמעשה לא עברת על שום חוק .
 

חייל111

New member
זוהר .....

בתור אחד שעומד להתשחרר, לשכות התעסוקה באמת לא מציעות עבודה? או שהן מציעות עבודות "בזויות" ואז צריך שוב פעם להיות כמו בצבא ולחפש תירוצים איך להתחמק מדברים כדי לקבל את הדמי אבטלה?
 

slyu1984

New member
בדיוק יציעו לך עבודות אל תדאג!

אז תכין את התירוצים מעכשיו
 

deathcaster

New member
תראה

אני יכול לדבר רק על תקופה של לפני שנתיים , שאני נרשמתי ללשכת התעסוקה, הפעם היחידה שהציעו לי עבודה זה היה באיזה מוסך והפקידה בעצמה אמרה שזה לא מתאים לי , אז מי אני שאתווכח , מאז מס' דורשי העובדה ומס' המובטלים רק גדל , אני נחשב עובד מקצועי עם תעודת מקצוע אזרחית אתה נחשב לעובד לא מקצועי - לך תדע - אולי לך יציעו את אותן "עבודות בזויות" , למרות שאני לא מאמין שיציעו לך משהו בכלל , לפחות ע"פ המצב כיום. בגדול מצפים לך 70 ימי אבטלה בשכר - אח"כ תמצא עבודה בתחנת דלק או תרד לאילת למלצר , או תלך לעבוד באבטחת תח"צ ( יש לך רובאי 03 לא ? ) , ותקבל את המענק של משרד העבודה , אח"כ אל תבזבז זמן , לך ללמוד !!! וזו פקודה !
 

חייל111

New member
משהו שחשוב לי להבהיר ....

אחרי שאני משתחרר, מגיעים לי 70 ימי אבטלה בשכר נכון? אז השאלה שלי- האם אני מקבל את הדמי האבטלה האלה רק אם לשכת התעסוקה לא מוצאת לי עבודה, או שאני זכאי לקבל את הדמי אבטלה בכל מקרה, ולבינתיים להתארגן לי בנוחות באזרחות בלי יותר מדי לחץ?
 

deathcaster

New member
תשובה

אם לשכת התעסוקה אומרת לך להתייצב במקום עבודה מסוים ומקבלים אותך לשם , דמי האבטלה נפסקים אוטומטית.
 
למעלה