שאלה

pop444

New member
שאלה

מאיזו חברה אתן ממליצות לי לקנות מסקרה שקופה?
 

pop444

New member
איפה קונים?

איפה קונים. ודרך אגב את יודעת איפה קונים צללית אולטרה לבנה? שלי נאבדה:( אני חושבת שקניתי אותה במדינה מילאנו.. זה היה ממזמן.
 
את המסקרה קניתי בMAC

נסי לברר אם יש סניף קרוב לביתך אם לא נראה לי שרשת סופר פארם התחילה להשיק את מוצריי MAC ואם לא אז שוקי זיקרי גם כן משיק את המוצרים הנ"ל. לגבי צללית אולטרה לבנה יש לי של חברה שקניתי בחו"ל בשם מאיה, לא נתקלתי בה בארץ אבל אם את נתקלת אז היא מעולה. יש לי גם את של גיורא שביט אבל אני לא הכי מרוצה מהצללית. מקווה שתמצאי את מה שחיפשת.
 

Beyond Paradise

New member
אין MAC בסופר פארם,

ולעולם לא יהיה. שוקי זיקרי לא משיק את המוצרים, בבאר שבע יש חנות של MAC בתוך סניף שוקי זיקרי. מעבר לחנות בב"ש, יש חנות בקניון רמת אביב, ובקניון רננים ברעננה.
 
אז לידיעתך מי דיבר בכלל

על שוקי זיקרי בבאר שבע. שנית לגבי הסופר פארם אמרתי שנדמה לי שמשיקים שם את הקו כי ככה אמרו לי וזה וודאי כי חברה שלי מנהלת סניף ברמת השרון. שלישית אל תשללי דבהרים מעולם "אין MAC בסופר פארם ולעולם לא יהיה", מניין לך מה יהיה את מגדת עתידות לענייני איפור או מה??? וחוץ מזה שיהיה לך שבת שלום וטו באב רענן ומאוהב.
 

טוטס

New member
למה את תוקפת? היא בסה"כ תיקנה אותך

והסיכוי שיהיה MAC בפארמים הוא באמת די אפסי. בדיוק כמו שאין מדינה מילאנו או איל מקיאג'
 
חלילה לא תקפתי אני פשוט הסברתי

לה את שאני יודעת. אומנם הסיכוי לדעתכן הוא אפסי אך זכרו את שאמרתן עד ל- 2/2006. ושוב חלילה לא תקפתי.
 
צללית אולטרה לבנה

יש לכמה חברות- למייקאפ פור אבר יש כמה כאלו- לבנות וכל אחת עם אולטרה אחר. גם לאטלייה. נדמה לי שלמאק גם. לאיל מאקיאג' יש גם כן צלליות אבקה- אבל לדעתי מייקאפ פור אבר טובים יותר. לגיורא שביט יש אבקה לבנה- אבל היא לא אולטרה, אלא רק מבריקה. יש גם לבועז שטיין-D24- זה אולטרה ורוד מאוד נוצץ ויפה. ויש כמובן את אבקת היהלומים של מייקאפ פור אבר שזה לא קשור אבל אלו נצנצים טחונים הכי דק שאפשר וטיפה יותר מזה- מעלפים ביופיים. נדמה לי שלמדינה גם יש.
 
למעלה