שאלה

שאלה

אם רשמתי במנילה את סדר העדיפויות הזה: 1. חיילת במערך מודיעין השדה. 2. נשקית. 3. עובדת חדר מבצעים. מה אני אקבל מבינהם? מישהו יכול בבקשה להרחיב על כל אחד מהתפקידים... תודה מראש!
 
../images/Emo104.gif אף אחד כאן לא יודע...

יכול להיות שהקצין מיון יציע לך חלק מהתפקידים האלה.
 

2אננה

New member
תראי ...

את הפירוט על כל תפקיד ותפקיד אני לא יודעת (אבל את יכולה לחפש בחוברת שמצורפת למנילה יש שם הסבר על כל תפקיד או לחפש על זה מאמר פה או באתר "עולים על מדים" ) לגבי מה שתקבלי זה תלוי בכמה דברים - בראש ובראשונה צורכי הצבא וכמובן הדירוג שלך והנתונים שלך ...זה מאוד נחמד ויפה שהצבא נותן לך אפשרות לדרג את מה שאתה רוצה אבל הרבה פעמים יש התעלמות מוחלטת ....למשל אני קיבלתי זימון לתפקיד ששמתי במקום הרביעי ...וחברה שלי קיבלה זימון לתפקיד ששמה במקום האחרון ..... כלומר אין היגיון ...באותה מידה את יכולה לקבל את מה ששמת בעדיפות 1 או 2 בכל מקרה אם את לא עוברת את סבב המיונים הזה יש לך סבב מיונים נוסף וכך גדלה ההסתברות שתקבלי את הזימון שרצית ... תקחי את הדירוג שלך בערבון מוגבל כי שוב אני אומרת לך לרוב זה ע"פ צורכי צבא....
 

hagar010

New member
מודיעין שדה לדעתי

הם מחפשים את הפריירים שילכו לשם :|
 
לא, זה נחשב לאחלה תפקיד

וגם מודיעין שדה זה אחלה חיל לגבי השאלה הראשונה- אי אפשר לדעת לפי זה מתקבלי ביום הגיוס, יכול להיות שגם לא תקבלי אחד מהם בכלל..
 
למעלה