שאלה..

eyall18

New member
שאלה..

אם אני מגיש ערעור על הפרופיל(64-בגלל ניתוח בריאה) מראה להם מסמכים מרופאים שהכול בסדר ויש לי כושר כמו לכול אחד אחר והועדה מחליטה שלא להעלות לי ואין לי יותר מסמכים להראות להם האם ביום הגיוס אני יכול שלא להסכים להתפנות עד שלא יקבעו לי ועדה רפואית ויעלו לי תפרופיל?
 

eyall18

New member
כן אבל תיהיה עוד אפשרות להעלות

תפרופיל או שיגידו לי שאין אפשרות כי הערעור שלי לא התקבל ואין לי עוד מסמכים להציג להם אז ככה שגם אם אני לא יסכים להתפנות בגלל שאני מעונין להעלות פרופיל ולשרת בקרבי זה לא יעזור לי... ?
 

eyall18

New member
זאת אומרת ש..

עשיתי את כול הבדיקות האפשריות והבאתי תוצאות ומסמכים מרופאים שהמצב הבריאותי שלי תקין וזהו אני לא יכול להשיג מסמכים נוספים והראתי אותם בערעור ועדין הוא נדחה אז יש לי אופציה ביום הגיוס להחליט שלא להתפנות עד שלא קובעים לי ועדה רפואית חוזרת ומעלים לי תפרופיל? או שיגידו לי שאין לי ברירה אלא להתגיס בפרופיל הזה כי הערעור שלי נדחה?...
 

OmRi L

New member
../images/Emo45.gifכן

ביום הגיוס אתה מבקש לראות רופא והוא מחליט אם להוריד/להעלות את הפרופיל שלך. אם הוא דוחה את הבקשה שלך, אין לך מה לעשות ואתה מתגייס עם הפרופיל שנקבע לך. אני מאמין שאם בועדה רפואית שהיתה לך, הם דחו את הבקשה שלך להעלות פרופיל כנראה המצב הבריאותי שלך לא מאפשר לך להיות בקרבי - ואתה צריך להשלים עם זה.
 

moshe alfasi

New member
בשרשרת חיול אתה תראה רופא...

ומנסיון, אל תצא מהחדר עד שהוא לא נותן המלצה להעלות את הפרופיל בוועדה רפואית...=]]
 

eyall18

New member
מממ

אהה אוקיי הבנתי בכול מקרה אני מתכוון לא להתפנות עד שלא יעלו לי תפרופיל ויגיסו אותי לשרות קרבי גם אם הרופא לא ימליץ והועדה לא תקבל תערעור....
 
למעלה