שאלה

Reflection

New member
שאלה

קודם כל, אני מצטערת שאני מתפרצת לכאן אם שאלה שכנראה תישמע לכם טפשית ואולי ברורה מאליה, אבל כל ההליכים של לפני הגיוס עדיין לא יושבים לי בצורה ברורה בראש, וחבל לי להחליט החלטות שגויות על בסיס של מחסור במידע. העניין הוא כזה- קיבלתי ודירגתי את המנילה, ועכשיו קיבלתי מיונים למשהו שדירגתי במקום השני. אני אמורה להגיע לשם מחר, והבנתי שזאת ההזדמנות היחידה שלי לחתום על ויתור (זה משהו של חינוך נוער או משהו בסגנון.. אם זה משנה). האם זה אומר שאני כבר לא הולכת לקבל את הבחירה הראשונה שלי, וכדאי לי להתאמץ להתקבל לזה? כי בעצם תפקיד כזה לא נותן לי כלום, ואילו תפקיד בתחום המחשבים, שזאת בחירתי הראשונה, זה באמת משהו שאני רוצה לעשות בהמשך החיים. האם המיונים לתפקיד הזה יחסמו לי את כל האפשרויות האחרות, או שאולי בכלל עצם העובדה שקיבלתי את זה ולא את הבחירה הראשונה אומר שאני כבר לא אקבל את הראשונה? אשמח אם תענו לי ותייעצו לי, וסליחה אם השאלה שלי לא מכוונת למקום הנכון (למיטב הבנתי זהו הפורום לשאלות מסוג זה, אבל מי יודע..)
 

airstrip

New member
אם קיבלת עדיפות שנייה..

זה לא אומר שאף פעם לא תקבלי את הראשונה, אבל אף אחד לא מבטיח לך כלום. הכל תלוי בצורכי הצבא, כרגיל. אם את מוותרת, יכול להיות שתקבלי גם עדיפות שלישית.. אם בכל מקרה את בוחרת ללכת, קחי בחשבון, שאם תעברי ותתקבלי לתפקיד מסוים, יהיה לך הרבה יותר קשה לוותר עליו אחר כך. בהצלחה.
 

סתם טל

New member
כנסי..

לא אין קשר בכלל. לא קיבלת את המיונים למקצועות המחשב כנראה בגלל שכנראה בסבב הזה היו צריכים יותר אנשים לעדיפות השניה שלך מהעדיפות הראשונה - ולא היה מקום או אנערף .. זה לא משנה.. אני מכירה כמה בנות שקיבלו עדיפות שניה בסבב הראשון ובסבב השני את העדיפות הראשונה. אם הנתונים שלך מתאימים את יכולה לקבל לזה מיונים- כמובן אחרי שתחתמי וויתור על המיונים האלה . ואז אני ממליצה לך לבקש את המיונים למקצועות המחשב מלשכת הגיוס שלך - לשלוח מכתב בקשה .
 
למעלה